Skrået Inomhusmiljö AB

Skrået Inomhusmiljö AB

Sotning är vårt hjärta och vårt ursprung men då tre företag huserar under samma tak gör vi mycket annat också.

Våra yrkeskompetenta företag Skorstensfejeri, Inomhusmiljö och Kontroll har Skorstensfejarmästare, Skorstensfejartekniker, Skorstensfejare, licensierade ventilationsrensare, funktionskontrollanter (OVK), med K-behörighet, energicontroller, energitekniker, energiexpert med certifiering för energideklarationer, byggnadsingenjör, plåtslagare, ventilationsmontörer, kyltekniker, snickare, certifiering för radon m.m

Läs vad 13 kunder tycker om Skrået Inomhusmiljö AB 2

2022-12-05 Verifierad kund
    Trevlig och seriöst bemötande.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och professionell hjälp.
    2022-11-15 Verifierad kund
    På ett mycket bra vis, och jag förväntade mig att jag skulle slippa vänta länge innan arbetet blev utfört. Fick en offert direkt och efter 2 veckor var arbetet utfört. Jag har köpt en Luftvärmepump.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Köpte och fick en luftvärmepump installerad. Häpnade över hur snabbt och enkelt det gick och utfästelserna uppfylldes till punkt o pricka. Mycket nöjd med både bemötande och resultatet. Kunde inte bli bättre
    2022-11-11 Verifierad kund
    Snabb leverans av luftvärmepumpen, samt mycket bra bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Skrået.
    MVH Hasse
    2022-11-10 Verifierad kund
    Luftvärmepumpen snabbt installerad av trevlig installatör. Känns bra också att ha hjälpen i stan om den skulle börja krångla.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Mycket nöjd , fungerade till 100% !
    2022-11-10 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra. Reparatör ställde t.o.m. upp och kom trots att han hade semester.
    Hej!
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse som kund hos Skrået.
    Vi fick installerad en luftvärmepump och desutom en bedömning av skorstenen till en äldre öppen spis.
    Vi fick all information vi behövde och svar på alla våra frågor.
    Personalen var alla trevliga, punktliga och kompetenta.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vänlig och kunnig personal.
    Resultatet blev bättre och snyggare än väntat.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Supertrevliga och proffsiga vid köp och installation av luftvärmepump. Rekommenderas!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Efter OVK besiktning framkom att restaurangens köksventilation behövde uppdateras, infodrade offert å detta från Skrået och Keab. Har inte fått någon offert från Skrået trots påstötning 2ggr i somras. Annars är kommunikationen med personalen helt ok.
    Tack för din bedömning. Detta ska vi rätta till snarast. Skrået Inomhusmiljö AB
    Service minded,trevliga, snabba
    Sotning, samt tätning runt skorstenen