Bra och enkel dialog, artiga och vänliga underleverantörer, bara utan tvekan kan jag rekommendera skräp bilen

Skräpbilen i Sverige AB
8 omdömen om Skräpbilen i Sverige AB
Stort tack för ditt fina omdöme, Jon Peter! Vi är glada att du är nöjd med både kommunikationen och våra medarbetare på plats. Det betyder mycket för oss att du vill rekommendera oss vidare – du är varmt välkommen att höra av dig igen när som helst! Vänliga hälsningar,
Hej I 2 dagar var jag fast hemma efter lovad hämtning. Ingen feedback från någon under väntetiden, jag fick själv ringa, ringa och skicka mess för att efterfråga vad som hänt. Sedan fick man betala ett förhöjt pris, respektlöst mot mig som person och det har gjort mig otroligt ledsen. Jag kommer ej att använda mig av detta bolag framöver. Det som var positivt var att killarna som hämtade var trevliga.
Hej Solveig, Tack för att du delar din upplevelse – vi uppskattar all feedback, även när den är kritisk. Vi är verkligen ledsna över det som inträffade. Orsaken till att vår personal inte kunde nå dig i tid var att telefonnumret som lämnats i bokningen tyvärr inte stämde. Det gjorde att kommunikationen uteblev och hämtningen fördröjdes, vilket vi beklagar djupt. Vi är glada att höra att våra medarbetare på plats upplevdes som trevliga, och vi tar med oss dina synpunkter för att bli ännu bättre i framtiden. Tack igen...
Försökte få hjälp av Skräpbilen i Lund. De bröt tre löften om tid för hämtning. Sista gången trots GARANTIER av Christoffer. De är ett skämt och verkligen INTE att lita på! Att de försökte få tag i mig flera gånger och ett standardsvar från Skräpbilen. De ringde en gång och då svarade jag
Hej Anders, Tack för din feedback, även om vi såklart är väldigt ledsna att höra om din upplevelse. Vi vill bara förklara att våra underleverantörer i området vid flera tillfällen försökte få kontakt med dig inför den planerade upphämtningen, men tyvärr utan att få svar. Detta ledde till missförstånd kring tiderna och vi beklagar verkligen att det påverkade dig negativt. Vi tar detta på stort allvar och ser nu över våra rutiner för att undvika liknande situationer i framtiden. Vår ambition är alltid att hålla det vi lovar och ge en smidig och pålitlig service. Vänliga hälsningar,
Akta er för dessa lurendrejera. Bokade upphämtning av skräp och dem dök aldrig upp trots att jag kontaktade dem samma dag för att säkerställa a Upphämtningen av skräpen. Fick inye något svar alls dessutom
Hej Aunil Vi beklagar verkligen att du känner dig besviken över din upplevelse. Vi vill försäkra dig om att vi försökte kontakta dig på de två nummer du angav, men tyvärr fick vi inget svar. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och ser gärna över vad som kan ha gått fel i detta fall. Vi skulle uppskatta om du kan höra av dig direkt till oss så att vi kan lösa detta på bästa sätt. Vi är måna om att återställa ditt förtroende och säkerställa att situationen hanteras korrekt. Tack för din förståelse och vi ser fram emot att höra från dig! Med vänliga hälsningar,
Bokade en hämtning mellan 12-16 en dag och blev uppringd av deras account manager samma dag med förfrågan om jag kunde vänta till dagen därpå. Jag förklarade att jag hade svårt att ta en semesterdag till. Managern blev sur, men lovade att bilen skulle komma vid 15-tiden. Den dök upp 22.30... Skäpmännen krävde mig också på 450 kr extra i bränsleavgift utöver det överenskomna priset, vilket deras AM alldeles glömt att nämna. Den här firman blir det inte nästa gång.
Hej Eris Maria! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen de besvär och missförstånd du upplevde med vår tjänst. Det var inte vår avsikt att försena hämtningen eller att inte tydligt kommunicera alla kostnader i förväg. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden. Kontakta gärna vår kundservice direkt, så vi kan försöka hitta en lösning och förbättra din upplevelse med oss. Återigen, vi ber om ursäkt för den olägenhet detta har orsakat.
Jag är supernöjd med jobbet ni gjorde. Allt gick väldigt snabbt, smidigt och enkelt och jag kommer definitivt boka er igen i framtiden!
Stort tack för din underbara recension! Det gör oss verkligen glada att höra att du är så nöjd med vårt arbete och att allt gick smidigt. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en så bra upplevelse som möjligt, så din feedback betyder mycket för oss. Vi ser verkligen fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tveka inte på att höra av dig vid nästa bortforsling! Ha det fantastiskt!
Jag var sent ute med min bokning men fick hjälp snabbt och otroligt tydlig information. Är jätte nöjd med ert jobb. Kommer boka er igen i framtiden. Super trevliga allihop! Tack för fin och trygg hjälp.
Hej Sandra! Stort tack för dina fina ord! Vi är verkligen glada att vi kunde hjälpa dig, även om det blev lite stressigt. Det är alltid vårt mål att ge tydlig information och trygg hjälp. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden! Ha en underbar dag, och tveka inte att höra av dig om du har fler frågor!
Hade bokat förrådstömning mellan kl 9 -12 en lördag, men de dök aldrig upp och det gick inte att få tag på dem. Vår kundkontakt Kristoffer som sagt att han alltid skulle gå att få tag på svarade inte på telefon, sms eller email. Först efter 1,5 timme hörde en annan kille av sig och förslog att de kunde komma sent på eftermiddagen istället. Själva förrådstömningen gick bra, killarna som gjorde jobbet var trevliga och professionella, men det hjälper inte. Kommer aldrig anlita dem igen.
Hej Charlotta! Först och främst vill vi be om ursäkt för den upplevelse du hade. Det är verkligen inte den standard vi strävar efter, och jag förstår hur frustrerande det måste ha varit att vänta utan att få kontakt. Jag är glad att förrådstömningen i sig gick bra och att våra killar gjorde ett bra jobb, men det är självklart otillräckligt när kommunikationen brister. Tack för att du delade med dig av din erfarenhet! Vi kommer att ta det på allvar för att förbättra vår service framöver. Jag hoppas att vi kan få en chans att rätta till det i framtiden. Ha en bra dag!