Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Göteborg Slakthusgatans Rostskydd AB

Slakthusgatans Rostskydd AB

Slakthusgatan 10, 415 02 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Slakthusgatans Rostskydd!

Vi ser till att skicket på din bil bevaras. Med gedigen utbildning från Dacar utbildningscenter i Hässleholm och över 45 års erfarenhet i branschen rostskyddar vi ditt fordon med växtbaserade rostskyddsmedel. Genom att ge oss förtroendet för din bil har du många härliga år av problemfritt bilägande framför dig.

Vi vill alltid att du som kund är nöjd. Därför ger vi allt för att göra ett utomordentligt bra jobb för att du ska vilja komma tillbaka till oss även nästa gång.

Läs gärna vad våra kunder säger om oss och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.

Läs vad 11 kunder tycker om Slakthusgatans Rostskydd AB

• Stefan L
    Stefan L skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Dom är säkert bra på att spruta på rostskydd fungerar så långt. Men dom är inte speciellt duktiga på att demontera plastpaneler lister skyddskåpor o d.y.l. det går sönder en del fästen och dom hoppas antagligen att kunden inte ser felet. Det saknas en del clips som dom tappat ev gått sönder och inte skaffar dom nya att ersätta dom saknade med heller. Sen vill dom att kunden skall skaffa nya clips mm plastanordningar som saknas eller är trasiga. Felen får man som sagt finna själva för dom håller tyst.
    Inte nöjd fd kund. Läs mer
    2018-04-25 Krister N svarar Stefan L
    Hej, detta är ju ett bra sätt att komma i kontakt med våra kunder. Vi vill ju naturligtvis bara ha 100% nöjda kunder. Kontakta oss så vi kan hjälpa dig med de problem du nämner. Väl mött!
  • Michael W
    Michael W skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Extra plus att det gick att få lånebil när bilen blev rostskyddsbehandlad. Läs mer
  • Agnete H
    Agnete H skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Komplettering efter 3 år. Lätt att nå per telefon och att få tid. Trevligt bemötande!. Känns seriöst och proffsigt. Kan inte bedöma kvalitén på arbetet, men av erfarenhet tror och hoppas jag att den var bra. Läs mer
  • Jon E
    Jon E skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Jag blev nöjd och rekommendera till alla Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    bra mottagande, bra utfört job Läs mer
  • Sven E
    Sven E skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Slakthusgatan rostskydd har gjort en grundbehandling av rostskydd på min sju år gamla bil. Det var mycket enkelt att ha kontakt med firman. Jag fick klara och tydliga besked. Jag använde en lånebil under tiden som bilen rostskyddades. Allt fungerade utmärkt, priset var det överenskomna, firman höll utlovade tider punktligt. Läs mer
  • Olle L
    Olle L skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Hej! Jättebra service o bemötande. Jag blev mycket nöjd. MVH OLLE Läs mer
  • Urban K
    Urban K skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Komplett rostskydd av ny bil. Allt funkade utmärkt. Läs mer
  • Hönö Bygg&mark H
    Hönö Bygg&mark H skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Fungerade klockrent. Snabb service och så vitt vi kan se ett bra utfört jobb. Läs mer
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Tillmötesgående, bra service och väl utfört arbete. Läs mer
  • Ingemar P
    Ingemar P skrev om Slakthusgatans Rostskydd AB
    Så vitt jag kan se, så är jobbet perfekt gjort. Plus att man får ett trevligt bemötande, när man kommer dit.
    Rekommenderas 5 stjärnor Läs mer

Slakthusgatan 10, 415 02 Göteborg