slipskungen.se

slipskungen.se

Läs vad 849 kunder tycker om slipskungen.se 2

2021-07-30
    Min man blev jätteförtjust i de små vaserna som man ska bära på kavajslaget a la Poirot, Agatha Christies berömde deckare
    2021-07-29
    Bra företag. Snabbt packat och skickat.
  • Lennart L
    skrev om slipskungen.se
    2021-07-29
    Snabb och bra service, trevligt tillmötesgående
    2021-07-29
    Enkelt att beställa, sjukt bra leverens, rimliga priser.
    Grymt bra helt enkelt :)
  • Casper C
    skrev om slipskungen.se
    2021-07-28
    Korthållaren jag köpte fungerar väldigt bra. Det var en snabbleverans och hantering från att man beställde.
    2021-07-27
    Köpte en doprosett. Toppenfin. Snabb leverans. Utmärkt betyg
    2021-07-27
    varan ska finnas på lagret när man erbjuder att köpa.Väntetid 14dgr oacceptabel
    Hej Eugen, Det var oturligt med din order. Men vi informerade direkt vid orderläggningen och gav dig givetvis möjligheten att avbeställa varan. En vara som i beskrivningen var en leveranstid om 3-7 dagar som dessvärre dröjde något extra. Vi informerar alltid om något inte skulle stämma med utlovad leveranstid och 95% ligger på vårt eget lager och skickas närmaste vardag klockan 14.00. slipskungen.se
    2021-07-26
    Min första beställning hos slipskungen,se och allt fungerade utmärkt.
    2021-07-24
    Snabb leverans och snygg slips
    2021-07-23
    Lätt att hitta .leveransen fungerade bra
    2021-07-22
    Helt OK! Vara och leverans enligt önskemål och förväntning!
    2021-07-22
    Bra personal snabb service snabb leverans
    2021-07-22
    Varan motsvarade mina förväntningar. Priset var rimlig och leveransen snabb. Kan inte begära något mer. Mycket nöjd.
    2021-07-22
    Bra bemötande av kundtjänsten.
    Snabb leverans och bra kvalitet på varan.
    2021-07-22
    Snabb leverans. Produkten jag köpte va i samma färg som på nätet och väldigt fin .
    Riktigt bra service!

Jag beställde ett par slipshängare av Slipskungen. När paket kom saknades det dock en av hängarna. Jag kontaktade kundtjänst via mail. De bad om ursäkt och skickade genast en till hängare. Paketet kom efter ett par dagar.

Hängarna fungerar väl.
    Bra information på sidan. Snabb leverans. Rekommenderar 👍
    2021-07-20
    Eftersom jag aldrig har vart kund hos slipskungen och inte köpt en slips senaste 20 åren så tycker jag att det är riktigt illa att jag får direktriktad reklam och förfrågningar om omdömen ifrån företaget.
    Hej Daniel, Jag ser att du köpt ett armébälte samt ett stretchbälte från oss för 14 dagar sedan. Du kanske inte tänkte på vad företaget hette du handlade, men handlat här har du. Vi skickar ut omdömesförfrågningar till våra kunder för att andra ska kunna läsa omdömen. Men det är ju helt frivilligt att lämna svar. slipskungen.se
    2021-07-20
    Har inte fått någon som helst bekräftelse på min retur!
    Ännu mindre bekräftelse på åtgärd-värdelöst!
    Hej Hans, Det kom en retur med önskan om byte av storlek på väst. Samma dag vi fick returen skickade vi såklart den önskade storleken och jag förutsätter att du fått den och hann skriva denna recension precis i skarven. Skulle du inte fått den ber jag dig maila in till kundservice@slipskungen.se slipskungen.se
    2021-07-19
    Köpte två paket av näsdukar i bomull! Snabb leverans och bra produkter!
    2021-07-19
    Bra bra branmycket säger en jag Roberts janson
    2021-07-11
    Bra hemsida lätt att hitta, otroligt snabb leverans
    2021-07-11
    Beställde 3 st näsdukar.
    Smidigt att beställa, snabb leverans och jag är mycket nöjd 🙂
    2021-07-09
    Gick bra att beställa. Snabb leverans. Synd att gränsen för fraktfritt är rätt hög. Hyfsad kvalitet på varorna. Hängslena håller formen och spänsten hyfsat länge fast jag önskar att det var längre. Plus för att de är tillverkade här och inte i Asien!
    Hej Annmari, Tack för din feedback! Och kul att du uppskattar att de är svensktillverkade. Vi letar alltid alternativ i Sverige och Europa om det är konkurrenskraftigt. slipskungen.se
    2021-07-07
    Fin service, trevligt bemötande.
    2021-07-06
    Helt OK bemötande i och med min beställning av tre st livremmar. Snabb leverans. Möjligen hade jag trott att betalning via Klarna skulle kommit snabbare. Slipskungen angav att faktura sänds direkt när varan sänts frå Slipskungen Så skedde inte!
    2021-07-06
    Snabb leverans och bra produkt
    2021-07-05
    Varken dåligt eller bra vid köp.
    Hade dock inte fått en av sakerna jag beställde men ringde och de löste sig väldigt fort och då blev jag bra bemött
    2021-07-05
    Köpte en doprosett och det var väldigt smidigt. Snabb leverans!
    2021-07-05
    Ni bör skicka bekräftelsemail och likaså mail att paketet gått iväg. Sen betalningen bör ni se till att man får använda bankid. Det känns lite osäkert.
    Hej Jan, Tack för din feedback! Bekräftelsemail går alltid ut direkt efter köp till den angivna mailadressen. Då vi skickar med postens A-post finns ingen automatik att där går ut SMS när vi skickar varorna. Vi tittar på någon lösning för detta. Alternativt att byta till annan tjänst. Snabbheten har dock varit uppskattad genom åren. Därför har vi legat kvar på denna tjänst. Dock skickar vi alltid ut alla ordrar som finns inne 14.00 alla vardagar. Skulle det av någon anledning bli en försening kontaktar vi alltid köparen. Betalar man med kort krävs bankid. slipskungen.se
    2021-07-04
    Hämtade upp handskarna jag köpt som present på plats och fick ett utmärkt bemötande, proffsigt och personligt, med löfte om att få komma och byta storlek om de inte skulle passa.
    2021-07-02
    Snabb och smidig leverans. Jättefina produkter.
    2021-07-01
    Prisvärd produkt och snabb leverans.
    2021-06-30
    Utmärkt, smidigt, praktisk leverans i kuvert som gick ner i min brevlådan, trevlig och snabb kontakt via mail, allt toppen helt enkelt! Lättnavigerad webbsida, lätt att beställa, personlig service.
    2021-06-29
    Fina slipsar och snabb leverans.
    2021-06-28
    Snabb leverans. Helt enligt kataloguppgifterna!
    2021-06-28
    Det var inga problem alls! Den blå rosetten som jag köpte var så FIN! Tack Slipskungen
    2021-06-27
    Bra sida, enkelt att hitta det man letade efter. Väldigt snabb leverans. Fick sakerna dagen efter jag beställde dom.
    Köpte 2 flugor till min son. Också väldigt glad att dom hade en regnbågsfluga som han önskade sig i 4-årspresent :)
    2021-06-26
    Kunde inte handla och betala via min bank "Sparbanken Västra Mälardalen", bara Klarna som lurat mig på pengar och som jag tagit avstånd från.
    Tack för din feedback. Utöver Klarna där direktbetalning bank finns att välja har du också direktbetalning bank via payson. Via båda dessa kan du betala via Swedbank och sparbankerna. Ska fundera på om vi kan göra detta ännu tydligare, men betalsätt finns att välja på. slipskungen.se
    2021-06-25
    Bra produkter (livrem o Kalsonger). Mycket bra o snabb leverans
    Varorna motsvarade mina förväntningar
    2021-06-22
    Snabb leverans. Varan höll mått och kvalitet.
    2021-06-21
    Väldigt snabb leverans mottagning
    2021-06-20
    Utmärkt service! Snabb leverans. Bra pris!
    2021-06-20
    Enda negativa att de använder Klarna
    Hej, Tack för din feedback! Vi vet att inte alla vill betala via Klarna, så vi erbjuder i kassan fler betalalternativ. Payson och Paypal finns också att välja. Så välj med fördel något av dessa alternativ vid nästa köp. slipskungen.se
    2021-06-19
    Snabbt och enkelt och kan rekommenderas
    2021-06-19
    Bra produkter och snabba leveranser!
    2021-06-19
    Väldigt snabb leverans.Bra produkt.
    Är mycket nöjd med slipskungen.
    2021-06-19
    Bra sortimentet och rykande snabba leveranser.
    2021-06-18
    Slipskungen ägs och drivs av geni och då kan det inte bli bättre :)
    2021-06-17
    Bra bemötande, slipsen jättefin. Har alltid fått fina varor, och bra service. Rekommenderar varmt att handla av Slipskungen👍