slipskungen.se

• BadgeSixYears
2 332
Call 08-515 106 80 Share

About company

Vi på slipskungen.se hälsar er varmt välkomna. Från vår tidiga start som specialiserad slipsbutik, har vi växt och utvidgat vårt utbud för att bli en komplett herrklädesbutik. Sedan vi slog upp våra dörrar i augusti 2004, har vi ständigt anpassat oss och utvecklats för att tillgodose mäns behov när det gäller accessoarer och...

2332 omdömen om slipskungen.se

Sedan starten hos Reco 2019

Samir I

Snab och smidigt .... .ş............,.,, bra aaaaaaaaaaaaaaaâ

Fredrik M
Wrote about slipskungen.se

mycket smidiga och tillmötesgående vid leveransproblem

Rolf H
Wrote about slipskungen.se

Enkel snygg sajt och enkelt att beställa. Klarna kan användas för betalning. Jag har handlat hos Slipskungen i mer än 20 års tid och alltid varit nöjd med leverans och varornas kvalitet. Man får det man beställt. Jag köpte senast en skjorta med djärvt (för en gammal man) mönster att användas som födelsedagspresent till en yngre person. Den ser läcker ut.

Marcel S
Wrote about slipskungen.se

Ursnabb leverans! Varan motsvarade till 100% fötväntningarna.!

Lars Gunnar Anders U
Wrote about slipskungen.se

Bältena var prisvärda och leveransen var bra

Gunnar B
Wrote about slipskungen.se

Supersnabb leverans och toppenstrumpor. Enda trasslet var att de har Klarna som betaltjänst och det är alltid trassel med dem så jag fick inhibera den lagda ordern och beställa nytt och betala med kreditkort i stället. Slipskungen fixade detta suveränt bra.

Svar från slipskungen.se

Tack Gunnar! Vi har som du säger fler betallösningar. Vad som hände med klarna vet jag inte Men jag hoppas våra andra lösningar lät det som är tillräckliga. Vi vill inte ha bara en lösning.

My F
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans! Bra vara av hög kvalitet!

Jan Ö
Wrote about slipskungen.se

Snabb och bra leverans. Hög kvalite på flugan och näsduk

Niklas C
Wrote about slipskungen.se

Jag beställde tre bälten. Längden som anges på hemsidan stämmer inte så därför behöver jag returnera dessa. Returen är onödigt krånglig då man själv måste gå in och fylla i blankett hos Konsumentverket, fylla i och skriva ut samt bekosta returen. Rimligt hade väl varit att de åtminstone skickar med en returblankett och all information. Fel information och krånglig retur kan man sammanfatta.

Svar från slipskungen.se

Hej Niklas, På vår hemsida är inte längd det vi beskriver. Det är omkrets som vi beskriver väl hur man avgör. När det gäller byten så står vi för kostnaden för en ny sändning när vi fått retur. Ett generöst erbjudande i alla jämförelser. Blanketten från konsumentverket är ett krav från EU och inget krav från oss. Vi har skrivit att det fungerar lika väl att skriva på följesedeln att byta till annan storlek.. vi själva har alltid jobbat för enkelhet.

Peter V

Mycket nöjd med sjalen som jag kommer att bära ombord QM2

Peter K
Wrote about slipskungen.se

snabb leverans trots post nords miserabla hantering. God Sortering men önskar ändå större utbud av ffa klassiska nålar. tyvärr var annonsen felvisande då den visade en nål och 2 manschettknappar varav de sista ej levererades.

Per E
Wrote about slipskungen.se

Mycket nöjd, snabb leverans, mycket bra kvalitet

Birgitta J

Fina hängslen @ Snabb leverans

Seidi E
Wrote about slipskungen.se

Lätt att handla. Snabb leverans och varorna är bättre än på bilderna. Mycket bra kvalite.

Pascal L
Wrote about slipskungen.se

Bra sortiment. Snabb och smidig leverans.

Ann-Christine H
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans och bra kvalitet. Även lätt att byta till annan storlek. Kommer att beställa fler gånger från Slipskungen

Elaine F
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans och jättefina varor

Jessica F
Wrote about slipskungen.se

Bra pris och leverans. Köpte hängslor till barn och dom "sprack" I gummit efter 2 användningar

Svar från slipskungen.se

Hej Jessica, Hör av dig till kundservice@slipskungen.se kring detta. Gärna med en bild på skadan, så hanterar vi det därifrån.

Maria E
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans och varan såg ut som på bilden. Fin slios och fina sockar Rekommenderas

Mariana A
Wrote about slipskungen.se

Bra kvalite och bra pris varorna! Trevlig personal och mycket seriösa.

Christer A
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans, bra kvalitet och stort utbud

Alexander B

Snabb leverans & kvalitet 👌🏽

Anna M

2 par Fina, sköna skinnhandskar till ett bra pris. Snabb lev. Jättenöjd

Gustav H
Wrote about slipskungen.se

Snabba leveranser de två tillfällen då jag har handlat, problemfri hantering.

Per-göran P
Wrote about slipskungen.se

Enkelt och snabbt. Bra produkter till bra pris

Ulrika S
Wrote about slipskungen.se

Bra produkter till bra priser

John F
Wrote about slipskungen.se

Bra respons på ordern Konstruktiv och personlig hantering av brist Snabb leverans

Love E
Wrote about slipskungen.se

Fantastiskt snabb leverans. Enkelt att handla, kommer bli mer köp.

Tove R
Wrote about slipskungen.se

God service och snabb leverans då ena artikeln ej kom med i paketet. Trevlig personal 👌

Roger L
Wrote about slipskungen.se

Leverans direkt i brevlådan! Mycket nöjd med min slips, bra material (siden), perfekt färg, enormt bra pris, jämfört med andra liknande.

Stefan H
Wrote about slipskungen.se

Bra och prisvärda produkter mycket nöjd.

Fredrik H
Wrote about slipskungen.se

Engagerade i förslag på justering i ordern när de upptäcker att troligen mer attraktiva varor fanns på lager. Ringer då upp och frågar om ev byte.

Johan W
Wrote about slipskungen.se

Snygga och av bra kvalitet. Passar till det jag vill.

Ulf K
Wrote about slipskungen.se

Affärsmässigt mycket bra. Tyvärr fungerar inte produkten på ett nöjaktigt sätt.' Beställde en livrem där spännet är mycket svårt att använda. Det är en liten process att få upp spännet vilket är mycket irriterande.

Svar från slipskungen.se

Hej Ulf, Jag gissar att du köpt ett stripebälte. Normalt är det en vanesak. De som köpt och använder dessa brukar i regel komma tillbaka och köpa fler. Om du inte använt bältet mer än att du testat det på får du gärna byta till ett annat. Läs mer här hur du gör ett byte: https://www.slipskungen.se/page/returer.php

Jimmy N

Bra sortiment, vettiga priser, toppen bemötande och snabb leverans. 5/5

Björn N
Wrote about slipskungen.se

Längden på bältet var dåligt beskrivet. Stod bara omkrets. Andra siter skrev att omkretsen betydde personens omkrets. När jag köpt betalat och fått bältet förtsod jag att de menade bältets omkrets. Men det funkar, tänker inte skicka tillbaka pga att bältet är kort. De borde skriva att omkretsen är bältets omkrets istället, vad för intresse det skulle vara. Det är min mages omkrets som är det intressanta faktiskt.

Svar från slipskungen.se

Hej Björn, Det är på vår site du läst personens omkrets. Du mäter omkrets runtom där hällorna sitter på byxorna med byxorna på. Så jag vet inte vad som gått fel. Men maila till kundservice@slipskungen.se så löser vi detta

Anders W
Wrote about slipskungen.se

Allt har fungerat bra och jag använder nu slipovern jag köpte. Tack för bra service, hälsningar Anders

Anders N
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans, nöjd med varan.

Peranders N
Wrote about slipskungen.se

Bra snabbt levererat snygga manschettknappar slipsnål

Elisabeth W
Wrote about slipskungen.se

Fina varor o snabb leverans. Förväntningarna infriades.

Torbjörn L
Wrote about slipskungen.se

Enkelt och snabb leverans. Utmärkt.

Per-lennart O
Wrote about slipskungen.se

Enkelt att hitta det jag behövde och enormt snabb leverans

THERESE S
Wrote about slipskungen.se

Snabb leverans och fantastisk kvalitet på bältet jag beställde.

Jonas K
Wrote about slipskungen.se

Snabbt, rätt och okomplicerat.

Anders J
Wrote about slipskungen.se

Reco tjatar om att man ska sätta betyg. Det räcker inte med ett mail, det skickas påminnelse också. Lägg ner detta ofog med att tigga betyg!

Susanne S
Wrote about slipskungen.se

Bra produkt och snabb leverans

Birgitta S
Wrote about slipskungen.se

Snygg slips, snabb leverans, enkelt att beställa

Tarik K
Wrote about slipskungen.se

Snabbt och smidig leverant. Inga konstigheter.

Anders E
Wrote about slipskungen.se

Ser bra ut, men kom mandag isteden for fredag da jeg skulle brukt det. Dessverre , men det var ikke slipset skyld🥳

Hans-Olov H
Wrote about slipskungen.se

Inga problem att handla. Kanske lite tunnare kvalitet på läderskärpen än vad jag förväntade mig. Men snygga och smidiga. Får se hur länge de håller.