slipskungen.se

• BadgeSixYears
2 344
Ligue 08-515 106 80 Compartilhar

About company

Vi på slipskungen.se hälsar er varmt välkomna. Från vår tidiga start som specialiserad slipsbutik, har vi växt och utvidgat vårt utbud för att bli en komplett herrklädesbutik. Sedan vi slog upp våra dörrar i augusti 2004, har vi ständigt anpassat oss och utvecklats för att tillgodose mäns behov när det gäller accessoarer och...

2344 omdömen om slipskungen.se

Sedan starten hos Reco 2019

Frank C

Det gick smidigt. Jag rekommenderar 👍🏻

Filippa A
Escreveu sobre slipskungen.se

Väldigt trevlig service och snabb leverans

Johanna H
Escreveu sobre slipskungen.se

Enkelt att beställa och snabb leverans.

Annika L
Escreveu sobre slipskungen.se

Enkelt, bra hemsida, snabb leverans. Post Nord försenade det hela. Men slipskungen gav valuta för pengarna. Annika

Sara A
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb affär och smidig leverans. Förväntade mig nåt simpelt men det var mycket prisvärt och gott bemötande. Kommer använda igen

Martin S
Escreveu sobre slipskungen.se

ingen beskrivning eller skruvar kommer med .

Svar från slipskungen.se

Hej Martin, Kan du kontakta kundservice@slipskungen.se så kan vi se vad du saknar och att vi förhoppningsvis kan hjälpa dig

Jessica H
Escreveu sobre slipskungen.se

Stort utbud och bra pris, snabb leverans👍

Lisa G
Escreveu sobre slipskungen.se

Köpte ett skärp åt min son, men det har fortfarande inte kommit. Beställde i slutet av april och nu är det 13 maj. Så känns inte pålitligt.

Svar från slipskungen.se

Hej Lisa, Kontakta vår kundservice på kundservice@slipskungen.se eller på 0851510680 så tar vi givetvis rätt på detta. Klart du ska ha ditt skärp.

Carina S
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra hjälp av personalen, som har god kännedom om varorna. Snabb leverans. Enkelt att beställa.

Christer M
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb och korrekt leverans, enkelt att beställa och motsvarar högt ställda förväntningar.

Annelie I
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans. Dock var färgen något missvisande på bilderna men det blir nog bra ändå.

Britt-Marie M
Escreveu sobre slipskungen.se

Enkelt att handla o snabb leverans

Samir I

Snab och smidigt .... .ş............,.,, bra aaaaaaaaaaaaaaaâ

Fredrik M
Escreveu sobre slipskungen.se

mycket smidiga och tillmötesgående vid leveransproblem

Rolf H
Escreveu sobre slipskungen.se

Enkel snygg sajt och enkelt att beställa. Klarna kan användas för betalning. Jag har handlat hos Slipskungen i mer än 20 års tid och alltid varit nöjd med leverans och varornas kvalitet. Man får det man beställt. Jag köpte senast en skjorta med djärvt (för en gammal man) mönster att användas som födelsedagspresent till en yngre person. Den ser läcker ut.

Marcel S
Escreveu sobre slipskungen.se

Ursnabb leverans! Varan motsvarade till 100% fötväntningarna.!

Lars Gunnar Anders U
Escreveu sobre slipskungen.se

Bältena var prisvärda och leveransen var bra

Gunnar B
Escreveu sobre slipskungen.se

Supersnabb leverans och toppenstrumpor. Enda trasslet var att de har Klarna som betaltjänst och det är alltid trassel med dem så jag fick inhibera den lagda ordern och beställa nytt och betala med kreditkort i stället. Slipskungen fixade detta suveränt bra.

Svar från slipskungen.se

Tack Gunnar! Vi har som du säger fler betallösningar. Vad som hände med klarna vet jag inte Men jag hoppas våra andra lösningar lät det som är tillräckliga. Vi vill inte ha bara en lösning.

My F
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans! Bra vara av hög kvalitet!

Jan Ö
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb och bra leverans. Hög kvalite på flugan och näsduk

Niklas C
Escreveu sobre slipskungen.se

Jag beställde tre bälten. Längden som anges på hemsidan stämmer inte så därför behöver jag returnera dessa. Returen är onödigt krånglig då man själv måste gå in och fylla i blankett hos Konsumentverket, fylla i och skriva ut samt bekosta returen. Rimligt hade väl varit att de åtminstone skickar med en returblankett och all information. Fel information och krånglig retur kan man sammanfatta.

Svar från slipskungen.se

Hej Niklas, På vår hemsida är inte längd det vi beskriver. Det är omkrets som vi beskriver väl hur man avgör. När det gäller byten så står vi för kostnaden för en ny sändning när vi fått retur. Ett generöst erbjudande i alla jämförelser. Blanketten från konsumentverket är ett krav från EU och inget krav från oss. Vi har skrivit att det fungerar lika väl att skriva på följesedeln att byta till annan storlek.. vi själva har alltid jobbat för enkelhet.

Peter V

Mycket nöjd med sjalen som jag kommer att bära ombord QM2

Peter K
Escreveu sobre slipskungen.se

snabb leverans trots post nords miserabla hantering. God Sortering men önskar ändå större utbud av ffa klassiska nålar. tyvärr var annonsen felvisande då den visade en nål och 2 manschettknappar varav de sista ej levererades.

Per E
Escreveu sobre slipskungen.se

Mycket nöjd, snabb leverans, mycket bra kvalitet

Birgitta J

Fina hängslen @ Snabb leverans

Seidi E
Escreveu sobre slipskungen.se

Lätt att handla. Snabb leverans och varorna är bättre än på bilderna. Mycket bra kvalite.

Pascal L
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra sortiment. Snabb och smidig leverans.

Ann-Christine H
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans och bra kvalitet. Även lätt att byta till annan storlek. Kommer att beställa fler gånger från Slipskungen

Elaine F
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans och jättefina varor

Jessica F
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra pris och leverans. Köpte hängslor till barn och dom "sprack" I gummit efter 2 användningar

Svar från slipskungen.se

Hej Jessica, Hör av dig till kundservice@slipskungen.se kring detta. Gärna med en bild på skadan, så hanterar vi det därifrån.

Maria E
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans och varan såg ut som på bilden. Fin slios och fina sockar Rekommenderas

Mariana A
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra kvalite och bra pris varorna! Trevlig personal och mycket seriösa.

Christer A
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans, bra kvalitet och stort utbud

Alexander B

Snabb leverans & kvalitet 👌🏽

Anna M

2 par Fina, sköna skinnhandskar till ett bra pris. Snabb lev. Jättenöjd

Gustav H
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabba leveranser de två tillfällen då jag har handlat, problemfri hantering.

Per-göran P
Escreveu sobre slipskungen.se

Enkelt och snabbt. Bra produkter till bra pris

Ulrika S
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra produkter till bra priser

John F
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra respons på ordern Konstruktiv och personlig hantering av brist Snabb leverans

Love E
Escreveu sobre slipskungen.se

Fantastiskt snabb leverans. Enkelt att handla, kommer bli mer köp.

Tove R
Escreveu sobre slipskungen.se

God service och snabb leverans då ena artikeln ej kom med i paketet. Trevlig personal 👌

Roger L
Escreveu sobre slipskungen.se

Leverans direkt i brevlådan! Mycket nöjd med min slips, bra material (siden), perfekt färg, enormt bra pris, jämfört med andra liknande.

Stefan H
Escreveu sobre slipskungen.se

Bra och prisvärda produkter mycket nöjd.

Fredrik H
Escreveu sobre slipskungen.se

Engagerade i förslag på justering i ordern när de upptäcker att troligen mer attraktiva varor fanns på lager. Ringer då upp och frågar om ev byte.

Johan W
Escreveu sobre slipskungen.se

Snygga och av bra kvalitet. Passar till det jag vill.

Ulf K
Escreveu sobre slipskungen.se

Affärsmässigt mycket bra. Tyvärr fungerar inte produkten på ett nöjaktigt sätt.' Beställde en livrem där spännet är mycket svårt att använda. Det är en liten process att få upp spännet vilket är mycket irriterande.

Svar från slipskungen.se

Hej Ulf, Jag gissar att du köpt ett stripebälte. Normalt är det en vanesak. De som köpt och använder dessa brukar i regel komma tillbaka och köpa fler. Om du inte använt bältet mer än att du testat det på får du gärna byta till ett annat. Läs mer här hur du gör ett byte: https://www.slipskungen.se/page/returer.php

Jimmy N

Bra sortiment, vettiga priser, toppen bemötande och snabb leverans. 5/5

Björn N
Escreveu sobre slipskungen.se

Längden på bältet var dåligt beskrivet. Stod bara omkrets. Andra siter skrev att omkretsen betydde personens omkrets. När jag köpt betalat och fått bältet förtsod jag att de menade bältets omkrets. Men det funkar, tänker inte skicka tillbaka pga att bältet är kort. De borde skriva att omkretsen är bältets omkrets istället, vad för intresse det skulle vara. Det är min mages omkrets som är det intressanta faktiskt.

Svar från slipskungen.se

Hej Björn, Det är på vår site du läst personens omkrets. Du mäter omkrets runtom där hällorna sitter på byxorna med byxorna på. Så jag vet inte vad som gått fel. Men maila till kundservice@slipskungen.se så löser vi detta

Anders W
Escreveu sobre slipskungen.se

Allt har fungerat bra och jag använder nu slipovern jag köpte. Tack för bra service, hälsningar Anders

Anders N
Escreveu sobre slipskungen.se

Snabb leverans, nöjd med varan.