Alla kategorier Webshop Smakbox AB

Smakbox AB

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 464 kunder tycker om Smakbox AB

• Sirpa O
    Sirpa O skrev om Smakbox AB
    Smakbox innehåller något för alla smaker och åldrar. I den finns alltid någon vara som är ny på marknaden. Mycket prisvärd box. Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Smakbox AB
    Jag är prenumerant på smakbox.
    Jag har alltid blivit bemött bra.
    Min senaste box hade det tyvärr gått sönder en flaska med soja så alla produkterna blev förstörda, pratade då med kundtjänst som direkt la in då jag skulle bli kompenserad med en ny box.
    Mycket trevligt bemötande fick jag.
    Tycker alltid det är lika roligt att öppna boxen och jag har aldrig blivit besviken. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Smakbox AB
    Lika spännande att öppna boxen varje gång den kommer. Bra bemötande och bra produkter. Läs mer
  • Katja B
    Katja B skrev om Smakbox AB
    Ja var nyfiken på nya produkter och tycker de är jätte spännande att få hem ett paket varannan månad med olika saker. Läs mer
  • Madeleine J
    Madeleine J skrev om Smakbox AB
    Förväntningar på smakbox är alltid stora och smakbox levererar varje gång. Man får alltid en kanon låda med spännande produkter som är bra paketerade och man får bra information om när ens smakbox skickas. Jag har aldrig haft en dålig upplevelse med smakbox och deras kundtjänst. Läs mer
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om Smakbox AB
    Har prenumererat på Smakbox i snart ett år och jag är så nöjd! Roligt att prova saker man inte själv skulle köpa och till ett mycket bättre pris. Läs mer
  • Christel E
    Christel E skrev om Smakbox AB
    Tycker dock att smakboxen har blivit för mycket utan socker och att vissa saker har man inte kunnat äta. Bra att blanda mer med vanliga varor med socker och lite utan, Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på smakbox. Tycker att dem är snabba med att skicka ut boxarna när det är dags vilket är väldigt positivt. När jag beställde första smakboxen så hade jag inte jätte höga förväntningar då man ofta får en massa onödiga saker som man inte har någon användning för när man beställer olika boxar men jag blev positivt överraskad. Tycker att jag fått väldigt bra saker varje box jag fått samt att det är kul att testa lite olika varor som man kanske inte hade testa annars men som tack vara smakboxen kan bli en ny favorit. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Smakbox AB
    Smakbox som företag är helt ok, snabb feedback om man har frågor. Det är dock för mycket godis och snacks i boxarna för min smak Läs mer
  • Boye J
    Boye J skrev om Smakbox AB
    Tråkigt o trist inget innehåll Läs mer
  • Ann G
    Ann G skrev om Smakbox AB
    Alltid lika kul att få smakboxen,som på julafton ,,, Läs mer
  • Gerd H
    Gerd H skrev om Smakbox AB
    Bra bemött när jag mailade en fråga. Snabbt svar också. Läs mer
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på Smakbox. Vi tycker den är jättetrevlig och alla i familjen ser fram emot att hämta den varje gång. Har dom få gångerna jag behövt kontakta företaget blivit bemött på ett proffesionellt sätt och det har inte varit några problem. Dom har levt upp till mina förväntningar plus lite till. Tycker smakbox är en väldigt trevlig present att ge bort istället för en blomma när man är bortbjuden. Alltid väldigt uppskattat. Smakbox är en trivsam uppiggande lite kartong som förgyller tillvaron. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande, välfyllda boxar! Läs mer
  • Jennifer W
    Jennifer W skrev om Smakbox AB
    Jag köpte smakbox balans. Jag är verkligen jätte nöjd med produkten och rekommenderar den till alla som vill skaffa sig nån typ av box som man får hem skickad. Smakbox bemötte mig bra och fortsätter att göra de, ser även att dom svarar och gillar kunders kommentarer på instagram och det tycker jag är trevligt. Läs mer
  • carina p
    carina p skrev om Smakbox AB
    Smakbox balans

Hag tycker innehållet är suveränt bra. Varierat och inspirerande.
    Alltid nöjd. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Smakbox AB
    Bästa boxen på marknaden. Alltid många nyheter! Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Smakbox AB
    Trevligt sätt att prova på nya produkter. Jag delar med både barn och barnbarn och alla får något som passar. Vissa produkter blir engångsupplevelser, andra köper vi mer av. Läs mer
  • Ann-sofie K
    Ann-sofie K skrev om Smakbox AB
    Spännande med nya smakupplevelser! Läs mer
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Smakbox AB
    För att kunna prova lite nya smaker, varumärken,
    Bra, gjorde en anmärkning nu vid sista boxen, fick svar direkt
    Inga förväntningar bara spänning
    Bra Läs mer
  • Carolina J
    Carolina J skrev om Smakbox AB
    Överraskning i en box. Nyheter som hela familjen kan smaka på och ge en bedömning av. Läs mer
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Smakbox AB
    Spännande
    Välfylld
    Rolig
    För hela familjen
    Prisvärd
    Bara såååå glad att jag beställde första boxen för snart ett år sen!!! Läs mer
  • Nils-axel H
    Nils-axel H skrev om Smakbox AB
    Trevligt att öppna lådan varje gång, den sista boxen hade inte riktigt samma höga nivå, men helt ok ändå. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Smakbox AB
    Kul att prova lite olika varor som jag kanske inte skulle ha köpt förrut Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Smakbox AB
    Jag verkligen uppskattar Smakbox. Så härligt att få hem boxen öppna och njuta, planera och prova. Jag har haft Smakbox balans länge och provar nu även Smakbox original. Har hittat många ny favoriter och andra varor som jag nu vet att jag inte vill köpa igen. Så roligt med dessa boxar...är nog beroende nu! Läs mer
  • Gisele B
    Gisele B skrev om Smakbox AB
    Jätte kul att få Smakbox. Nya smakupplevelser vi aldrig hade testat utan smakbox. Ser fram emot kartongen varannan månad. Läs mer
  • Patrik �
    Patrik � skrev om Smakbox AB
    Snabba leverans och bra priser, mycket nytt att testa och smaka på. Är trogen prenumerant på Smakbox. Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Smakbox AB
    Har prenumererat på Smakbox under ett knappt år och tycker alltid det är lika spännande att öppna boxen och botanisera mellan de olika produkterna! Tyvärr har företaget bytt till schenker som leverantör vilket medför att varan levererats till ett annat postombud på fastlandet. Och jag bor på en ö och har inga möjligheter att hämta min box någon annanstans än på ön. Så tyvärr får jag säga upp min prenumeration nu. Mailade till Smakbox om mitt problem och fick till svar att det kostar 150:- extra att ändra till mitt postombud och då blir det alldeles för dyrt för mig!
    Med vänlig hälsning, Ingela Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Smakbox AB
    har varit prenumerant rätt så länge nu, har haft vanliga boxen och vid något tillfälle valt balansboxen men återgick till den vanliga. Lite för mycket kaffe tycker jag som inte dricker det...men det kompenseras med te och choklad i lådorna. hela familjen samlas vid öppnandet! Har gett bort boxar vid flera tillfällen. Uppskattat! Läs mer
  • Gill A
    Gill A skrev om Smakbox AB
    Ett spännande koncept med nyheter som man kanske missat annars
    Jag är väldigt nöjd med Smakbox
    Så jag brukar rekommendera det till mina vänner. Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Smakbox AB
    Jag gillar blandningen av produkter i Smakbox. I princip alla produkter vill jag testa. Jag får möjlighet att testa nya produkter som jag kanske inte hade kommit på att testa själv. Läs mer
  • Erika S
    Erika S skrev om Smakbox AB
    Börja Prenumerera på smakbox när en arbetskamrat prata om det, verka så spännande.
    Spänningen sitter i att man inte vet vad som kommer i boxen. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på Smakbox Balans, en låda som jag får varannan månad fylld med spännande produkter. Det är oftast helt nya produkter för mig och "Balans" innebär att det är fokus på mer vegetariskt och laktosfritt, färre sötsaker och mindre gluten.
    Ett toppenroligt sätt att "hitta" nya produkter.
    Så varannan månad är det rena julafton hemma hos mig!😉👍 Läs mer
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Smakbox AB
    Bra varor och kontakt. Har tipsat många om smakbox och även de är nöjda. Någon är trött på att det alltid är senap i deras box. Läs mer
  • Vivianne D
    Vivianne D skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är spännande med alla nyheter. Jag personligen använder inga lightprodukter eller proteintillskott men dem ger jag bort till andra som uppskattar dem bättre. Mina favoriter är kryddorna och kex och kakor. 😋😁👍 Läs mer
  • Eva-lotta T
    Eva-lotta T skrev om Smakbox AB
    jag har bara positiva saker att säga om smakbox hittills, den kommer vid utlovade tider, har bra blandat innehåll som innehåller produkter som alltid någon i familjen gillar, priset är dessutom helt ok för boxen, jag har redan rekommenderat andra att testa smakbox. Läs mer
  • Marina F
    Marina F skrev om Smakbox AB
    Jag tyckte det var lätta att beställa smakboxen över internet. Och man ser alltid fram imot att få en ny box med varierat innehåll. Kul att pröva nya saker som man annars inte skulle pröva. Var även lätt att avsluta. Läs mer
  • Monika K
    Monika K skrev om Smakbox AB
    Fantastiska boxar med många spännande varor. Utmärkt kundservice som representerar sitt företag på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Smakbox AB
    Min upplevelse av Smakbox är positiv. Ibland får jag varor som jag inte använder, tex kaffe. Antar att det är samma för alla. Jag såg ett par personer på instagram som hade fått smakboxar o blev nyfiken och beställde en box.Hade inga direkt förväntningar på innehållet. Men det har varit spännande att få en ny box och se vad som finns i den. Over all är jag nöjd med företaget och innehåll. Läs mer
  • Mirela S
    Mirela S skrev om Smakbox AB
    Jag tycker Smakbok levererar en trevlig överraskning som passar hela familjens smaklökar. Dock hade det varit roligare om det fanns lite mer variation och fler nya produkter i boxarna - ibland får man för många drycker t.ex. Dessutom är det bra om den går att anpassa individuellt - jag dricker inte te eller kaffe! Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Smakbox AB
    Hej!
    Jag tyckte mycket om Smakbox i början och har prenumererat ca 2 år. De två senaste boxarna har gjort mig besviken, då boxarna inte haft samma innehåll. När man sedan gör inlägg på Instagram har det man visar inte funnits i min box. Dessutom har boxarna innehållit för många drycker, vilket inte känns så bra även om de ska vara utan socker. Nu har jag avslutat min prenumeration och gör ett uppehåll.
    Margareta Läs mer
  • Maria Angelica E
    Maria Angelica E skrev om Smakbox AB
    Boxen hade ett brett utbud och mycket nytt och intressant.
    Prisvärt Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Smakbox AB
    Jag hade en prenumeration på Smakbox i några månader. Tycker att konceptet var bra, det fick en att smaka på saker man inte vågar köpa i fall man inte gillar den. Dock tycker jag det var lite tråkigt då det nästan alltid var samma typ av produkt så som dryck, godis, chips. Hade velat ha lite mer kryddor, såser, sånt som ger mer matinspiration, lite som en matkasse med nya inspirerande recept. Men tycker helt klart om att få ett paket som man inte vet vad det innehåller varannan månad. Funderar på att starta prenumerationen igen. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Smakbox AB
    Fick av mina barn i present har sedan valt att fortsätta.
    Det är så roligt att hämta lådan och få se innehållet med många överraskningar. Läs mer
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Smakbox AB
    Alltid kul när boxen kommer. Intressant och spännande innehåll som uppskattas av hela familjen. Bra service när något har strulat. Kan verkligen rekommendera denna box Läs mer
  • Mariann Å
    Mariann Å skrev om Smakbox AB
    Lika roligt varje gång smakboxen dyker upp Läs mer
  • Ulrica O
    Ulrica O skrev om Smakbox AB
    Riktigt bra, många saker i varje låda. Spännande varje gång bär man hämtar den Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Smakbox AB
    Smakbox, den som skulle vara med nyttigt/veg/eko. Nåt sånt.
    Det var för mycket produkter som var typ snacks, dricka, godis och smaksättare för att det skulle vara intressant för oss att fortsätta.
    Vi äter och dricker helt enkelt inte det.
    Om det kom en box som var mer mat-mat skulle vi prova igen, gillar konceptet och att prova nya saker!
    Inget konstigt i bemötande, 'bara' en innehållsfråga för oss. Läs mer
  • Madelene V
    Madelene V skrev om Smakbox AB
    älskar att man för en summa får helt blandade saker hem till sig spännande att prova nytt och hitta nya favoriter tycker både jag och mannen och alla barnen.. enda nackdelen är att den bara kommer varannan månad skulle vilja ha varje månad Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Smakbox AB
    Spännande med en box, som innehåller överraskningar. Oftast är det mycket bra saker. Läs mer