Smakbox AB

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 1126 kunder tycker om Smakbox AB

Ingeborg K skrev om Smakbox AB
    Spännande att få prova nya matvaror, några har blivit favoriter medan andra inte har fallit lika väl ut. Läs mer

Therese S skrev om Smakbox AB
    Smakbox med tillval kyl o fryst.
    Trevligtjej på kundtjänst
    lite missnöjd med sista boxen, då flera saker saknades :(
    Får rabatt på nästa box Läs mer

Christina B skrev om Smakbox AB
    Originalboxen. Varit kund länge och den senaste boxen var en av de bästa. Läs mer

Agneta Å skrev om Smakbox AB
    Kul att prova nya produkter som man kanske annars inte köpt, bra sortiment av blandade varor så det är lika spännande varje gång. Läs mer

Ingegärd S skrev om Smakbox AB
    Har varit medlem sen i våras och tycker de är lika spännande varje gång boxen kommer. Har original boxen. Har bara gått att säga om dom. Läs mer

Fredrik B skrev om Smakbox AB
    Många trevliga överraskningar.
    Endel trevliga och en del mindre trevliga upplevelser.
    Vissa produkter har vi fortsatt använda efter vi fått dem i smakboxen. Läs mer

Marie K skrev om Smakbox AB
    Jag köpte smakbox original
    Jag tycker det är spännande att prova olika saker som man kanske inte skulle köpa annars
    Jag har varit med några månader och har hittat nya favoriter på marknaden som jag senare har köpt Läs mer
  • 2020-10-23

Britt Inger G skrev om Smakbox AB
    Upptäckte Smakbox via Jennies Matblogg. Har blivit vänligt bemött och fått både snabb hjälp och kompensation vid problem.Tycker att det är ett roligt koncept med att få hem nya varor på detta sätt man längtar till nästa leverans. Flera ”olika”boxar att välja på och du kan ändra typ av box smidigt själv. Läs mer

Marika E skrev om Smakbox AB
    Spännande att packa upp sin låda med olika produkter, men tyvärr är det alltid några produkter jag ej kan använda då jag inte gillar vissa varugrupper, tex starka kryddor/såser eller alkoholfri öl. Men förutom det så är det en prisvärd box som jag ser fram emot att få hem. Roligt att testa nytt snacks, godis och annat. Läs mer

Eleanor W skrev om Smakbox AB
    Jag har smakbox orginal och är riktigt nöjd. Bra utbud och användbara produkter. Snabb leverans och allt känns säkert och bra. Läs mer

Susanna S skrev om Smakbox AB
    Spännande nya smaker i boxen varje gång! Läs mer

Annika D skrev om Smakbox AB
    Varierat innehåll som passar många Läs mer

Michael B skrev om Smakbox AB
    Kul att få möjligheten att testa nya produkter som annars förmodligen inte kommit i kontakt med. Läs mer

Christina H skrev om Smakbox AB
    Spännande med ofta nya produkter som inte finns i handeln ännu!
    Hemleveransen fungerar alldeles utmärkt! Läs mer

Kim M skrev om Smakbox AB
    En fantastiskt rolig box denna gången med massor av nyttigheter och roligheter. Läs mer
  • 2020-10-18

Carina H skrev om Smakbox AB
    Smakbox Måltid
    Kul grej att få prova på lite olika livsmedel.
    Dock gillar jag inte när man fått tex köttprodukter utan svenskt ursprung. Jag gillar inte att främja djurhållning/slakt från andra länder. Läs mer
  • 2020-10-15

Marianne A skrev om Smakbox AB
    Har inget bemötande att beskriva. Är lite väl mycket reklam kanske, när vi inte beställer mer. Har varit lite väl mycket av vissa varor, t.ex. "grillolja". Lite kul att få smaka på varor vi aldrig köper, men det är bara enstaka produkt vi köpt vidare. Läs mer

Märta J skrev om Smakbox AB
    Vädligt god smak på alla. Går att använda till mycket vilket är positivt i mitt hem. Det är bästa med denna är att det bara är att låta kreativiteten flöda. Läs mer

Kerstin B skrev om Smakbox AB
    Hela lådan var över förväntan. Läs mer

Anne-charlotte S skrev om Smakbox AB
    Fick flera produkter som var nya för mig och gjorde mig nyfiken.
    Förretaget informerar tydligt.

Mina förväntningar är ju att få testa lite nya produkter. Det finns alltid flera nya om kommer med Smakbox.

Det blir lite som jolafton när boxen anländer. Läs mer

Rebecca M skrev om Smakbox AB
    Jag tycker att det är fantastiskt roligt varje gång boxen kommer, som julafton. Bra produkter oftast och en jättebra present att ge bort. Jag har även kyl- och frystillägget och är mycket nöjd. Kundservicen är bra och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-10-13

Elina K skrev om Smakbox AB
    Alltid en spännande upplevelse för hela familjen. Det finns något för alla. Läs mer
  • 2020-10-12

Annette P skrev om Smakbox AB
    Smakbox med kyl och frystillägg.
    Ingen kontakt med företaget.
    Alltid lika roligt att packa upp boxen Läs mer
  • 2020-10-12

Maria O skrev om Smakbox AB
    Har hittat så mkt nya smaker och produkter. Bara älskar smakbox!! Läs mer
  • 2020-10-11

Hanna A skrev om Smakbox AB
    Jag har köpt smakbox, har premunurerat i två omgångar och är nöjd med produkterna. Bra variation och får sådant som alla i familjen uppskattar. Extra kul att få prova sådant som jag i vanliga fall inte köper i butik.

De få gånger jag varit i kontakt med företaget har jag blivit väl bemött och fått bra hjälp.

Helnöjd med smakbox. Läs mer
  • Gunvor A

2020-10-08

Gunvor A skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på boxen + kylvaror. Bra bemött. Spännande produkter och sånt som jag troligtvis inte skulle köpa i butik om de finns. Bra kvalitet.

Jag personligen tycker om att få dessa boxar varje gång, man blir som barn inför paketet som är så spännande att få. Läs mer
  • 2020-10-07

My P skrev om Smakbox AB
    Har prenumererat på smakbit nyfiken i några månader. Super nöjd med både boxarna & kundservice när det blivit problem med leveransen. Bra & seriöst företag som är måna om sina kunder. Läs mer
  • 2020-10-07

Eva S skrev om Smakbox AB
    Smidigt och lätt, bra produkter som är roliga att testa Läs mer
  • 2020-10-06

Göran N skrev om Smakbox AB
    bra innehåll bra variationer bra pris på boxen Läs mer

Ebba G skrev om Smakbox AB
    Den här gången hade jag bytt box till en nyfikenbox och det var roligt att se att de levererade. Blev inte besviken på produkterna jag fick prova.
    Har ej haft någon kontakt med någon i företaget, det har inte behövts. Inget trasig och allt var med.

Jag har alltid höga förväntningar på smakboxen och har aldrig blivit besviken. Det är roligt att testa nya saker. Läs mer

Linda M skrev om Smakbox AB
    Roligt, kul att testa nya produkter. Får nya idéer till middagar vilket verkligen behövs. Enda tråkiga är vissa produkter som dyker upp flera gånger på rad. Tänkter främst på Coca-Cola zero raspberry *ryser*. Hälls rakt ut i avloppet när den kommer. Läs mer
  • CAMILLA E

2020-10-05

CAMILLA E skrev om Smakbox AB
    Spännande och kul att få hem en låda med okända, ännu ej släppta produkter. Kul att hitta nya favoriter som man kanske inte hittat annars. Ibland lite för snarlika produkter Läs mer

Loise B skrev om Smakbox AB
    Tycker att det är en bra box som kommer varje månad. Läs mer
  • 2020-09-30

Antonia A skrev om Smakbox AB
    Jag testade Smakbox för första gången genom Smartson, och vart så glatt överraskad att jag fortsatt prenumerera och även lagt till kyl och frys tillägget. Jag visste inte så mycket innan, men har fått testa så mycket roliga saker att jag kommer nog prenumerera en lång tid framöver! Läs mer
  • 2020-09-30

Anna D skrev om Smakbox AB
    Prenumerant, leverans har krånglat och blev debiterad för mycket när jag ville testa att lägga till kyl och frys. Men högt betyg för att man snabbt löser det och boxarna är bra :) Läs mer
  • 2020-09-29

Jan-åke L skrev om Smakbox AB
    Intressant och få nya produkter som man kan lära känna, som man annars inte känt till, men på tok för mycket godis, chips och dricka (läsk o öl) tex. Läs mer

Nicole H skrev om Smakbox AB
    varor som jag skulle inte köpt i vanligt fall, men är inte främmande för att smaka. Ibland blir dem för nya favoriter. Läs mer

Klaudia G skrev om Smakbox AB
    Jag köpte smakbox
    Företaget har utmärkt kundservice
    Hade höga förväntningar och blev inte besviken
    Rekommenderar smakbox för alla Läs mer

Tanja W skrev om Smakbox AB
    Beställde Smakbox och det var lika spännande varje gång den kom. Massa olika varor som var kulnat testa Läs mer

Anne-christin J skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på boxen Nyfiken. Läs mer
  • 2020-09-23

Hultgren J skrev om Smakbox AB
    Beställde när de var Loddo. Sedan blev de smakbox. Och jag tyckte de var för mycket sötsaker. Och för lite saker som disktablett rengöring osv. För mycket i smakbocen som jag inte kunde äta. Läs mer
  • 2020-09-23

Lotta W skrev om Smakbox AB
    Fick det som present och blev positivt överraskad. Har efter att ha fått prova på via smakboxen fortsatt att köpa det som blev nya favoriter. Kul sätt att prova nya saker och smaker. Läs mer
  • 2020-09-22

Catarina M skrev om Smakbox AB
    Vi gillar verkligen så mycket vår box varje gång vi får de. Det är en liten överraskning till oss och det är verkligen spännande när vi öppnar den varannan månad.
    Med smakbox har vi hittat så många produkter som är våra nya favoriter. Läs mer

Anna S skrev om Smakbox AB
    En väldigt uppskattade box som är fylld med överraskningar till hela familjen! Läs mer

Christine K skrev om Smakbox AB
    En bra mix av smaker o artiklar Läs mer
  • Helena F

2020-09-21

Helena F skrev om Smakbox AB
    Älskar att få hem en smakbox! Alltid lika spännande att öppna och se vad som finns i. Läs mer

Carina L skrev om Smakbox AB
    Det är alltid spännande att öppna en Smakbox för att se vilka överrasningar som finns i. En bra mix av produkter som jag gärna rekommenderar till andra. Läs mer
  • Lottie B

2020-09-21

Lottie B skrev om Smakbox AB
    Smakbox original
    Bra info om när boxen är på väg & bra uppföljning på vad man tycker om innehållet
    Bra förpackning. Spännande och goda produkter som passar hela familjen. Läs mer

Claes B skrev om Smakbox AB
    Många av varorna har varit spännande SOM blivit att vi sök dom på marknaden .
    Vi har blivit väl bemött.
    EN 4a av fem av våran upplevelse Läs mer

Nicole E skrev om Smakbox AB
    Jag har valt boxen nyfiken och är jättenöjd med den. När jag fick fel box så fick jag snabb och bra hjälp av kundtjänst. Läs mer

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm