Alla kategorier Webshop Smakbox AB

Smakbox AB

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 593 kunder tycker om Smakbox AB

• Elisabeth A skrev om Smakbox AB
    Trevligt att få hem en låda med nyheter att smaka! Läs mer
  • Marianne T skrev om Smakbox AB
    Tycker att det var en trevlig varieradsmaklåda. Mycket god stor box med äppelmust som var tung att bära hem men o god. Läs mer
  • Gudrun H skrev om Smakbox AB
    Spännande att få lite olika varor jag inte skulle köpt. Läs mer
  • Lisa A skrev om Smakbox AB
    Smakbox balans har jag haft i ett år. Det är alltid spännande att hämta ut boxen. Kul att inte veta vad man ska få. Balanserad kombo av inspiration till rätter och färdiga produkter. Kanske för mycket dryck, men det konsumeras. Alltid en eller två saker som inte används. Läs mer
  • Hans A skrev om Smakbox AB
    Den senaste lådan innehöll många olika saker som man normalt inte skulle köpa, men kanske gör det efter att ha fått provsmakat. Några dessutom som man inte gillade och aldrig kommer att köpa.
    Den stora flaskan med Tabasco var en av lådans höjdare och har redan blivit en favorit i köket.
    Så nu ser vi redan fram mot nästa låda.
    Vi träffade även Smartbox på mässan Stockholm Food & Wine och blev verkligt bra bemötta och jag hoppas att de fick många nya prenumeranter. Läs mer
  • Kristina J skrev om Smakbox AB
    Kul att med Smakbox få möjlighet att prova nyheter inom dryck och mat. Det brukar finns ngt för alla i familjen. Läs mer
  • Ida L skrev om Smakbox AB
    Jag får hem smakbox och är supernöjd med allt ifrån innehåll till service av företaget!
    Förväntningarna på produkten var höga, resultatet av boxens innehåll blev ännu högre! Toppen!
    En kanonbra box med mycket roliga produkter! Läs mer
  • Annette J skrev om Smakbox AB
    Det är en glad överraskning varje gång Smakboxen kommer! Spännande produkter som man får testa. Rekommenderas! Läs mer
  • Ingrid L skrev om Smakbox AB
    Är prenumerant på Originalboxen och Balanceboxen.
    Är mycket nöjd.Det är berikande i vardagen med dessa boxar.Det är alltid välpackade och inspirerande boxar och en mycket läsvärd tidning är med i boxen.
    Trevliga inlägg på Instagram och snabb och trevlig kundtjänst
    Boxarna är generösa och produkterna
    utvalda med omsorg.Har fått många nya smakupplevelser och det blir roligare i köket tack vareSMAKBOX.
    Har varit med sedan starten på såväl Original som Balanceboxen. Läs mer
  • Helena H skrev om Smakbox AB
    Superkul som vanligt! Roligt att prova nya produkter Läs mer
  • Christopher F
    Christopher F skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är lite som julafton varje gång min Smakbox kommer hem. Vilka produker kommer i den vad kommer vi gilla och vad kommer vi aldrig köpa igen. Jätte spännande. Det följer med en väldigt trevlig bok om tips på alla varor som är jätte trevligt skriven med fina bilder. Allt känns exklusivt och genomtänkt. Det enda negativa är att boxen kommer för sällan men det är som med julen då längtar man istället efter den ;D Läs mer
  • Emilia L skrev om Smakbox AB
    Vi är väldigt nöjda med smakboxen. Det är som julafton när vi hämtat ut boxen varje gång. Våra förväntningar var att få hem nya smakprov men boxen blev en pissoirs överraskning med produkter i fullstorlek och bra recept därtill. Vi är nöjda kunder Läs mer
  • Lotta M skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande att öppna och se vad mycket gott man fått! Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Smakbox AB
    Ett bra koncept men alltid försenad leverans i mitt område får alltid boxen ca 2 veckor efter att den sänts ut från lagret.
    förutom detta funkar det väl bra nu har smakbox bytt fraktbolag så det är 5mil för mig att hämta ut mitt paket vilket är mindre bra. Läs mer
  • Annah K
    Annah K skrev om Smakbox AB
    Alltid lika spännande varje gång att öppna sin box. Full med intressanta nyheter som ger oändligt med inspiration! Som julafton varje gång Läs mer
  • Helene S skrev om Smakbox AB
    Det är kul att prova nya saker.
    Vissa av sakerna skulle jag aldrig komma
    på tanken att köpa själv.. Läs mer
  • Anna-Lena V skrev om Smakbox AB
    Älskar att få hem boxen, är som ett barn på julafton varje gång. Så roligt att testa nya produkter och det finns alltid något som passar alla i familjen. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Smakbox AB
    Kul och spännande varje gång lådan kommer, dock en hel del upprepningar av produkter när man som jag prenumererat ett tag vilket gjorde att jag valde att avstå ett tag. Läs mer
  • Maja L skrev om Smakbox AB
    Har prenumeration. Är nöjs. Bra service och kundtjänst. Spännande och rolig vara. Läs mer
  • Ingrid J skrev om Smakbox AB
    Är prenumerant sen ett par år och är supernöjd. Ville ha lite ny inspiration efter att ha lagat mat i många år och det har jag fått med Smakbox. Provar allt som är med boxen och får nya infallsvinklar i receptboken. Har varit i kontakt per telefon när jag har pausat ett par gånger p.g.a resor och har alltid blivit snabbt och proffsigt bemött.
    Fortfarande totalnöjd och tänker fortsätta som kund. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Smakbox AB
    Har en fortlöpande prenumeration och tycker jag får hur mycket för pengarna som helst. Får prova mycket roligt och det är generösa storlekar på allt. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Smakbox AB
    Detta är en mycket rolig affärsidé, ser fram emot den varje gång den kommer. Innehåller alltid nånting gott man kan mumsa på, både i snack o matväg. Såklart dyker de upp produkter som man kanske inte hade köpt i vanliga fall, men är alltid kul att testa nya grejer.
    Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Smakbox AB
    Det är över lag en väldigt positiv upplevelse. Man vet aldrig vad som är i, så det är som lilla julafton när boxen dyker upp.
    Mailar man om ngt man undrar får man svar inom rimlig tid. Läs mer
  • Gunilla R skrev om Smakbox AB
    Det är alltid lika spännande att öppna boxen och se vad den innehåller Läs mer
  • Mette W skrev om Smakbox AB
    Tycker det är lika kul varje gång att öppna boxen! Dock har denna boxen och kökets box väldigt snarlika produkter i sina boxar vilket är synd då jag har båda. Läs mer
  • Mia S skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på smakboxar som levereras varannan månad ungefär. Jag tycker att det är alldeles för mkt söta drycker i boxarna. I mina boxar har de två gånger saknats receptbroshyr eller kuponger. Jag tycker boxarna är ok men inte jättebra. Jag funderar på att byta till en annan prenumeration. Läs mer
  • Jessica L skrev om Smakbox AB
    Jag har tyckt allting har du fungerat bra med smakbox, både vad gäller bemötande och utbud i boxen. Mitt enda klagomål är den senaste ändring av utlämningsställe, som ej går att ändra för närvarande, som till skillnad från tidigare har jag nu 20 minuters bilväg enkel resa för att hämta mitt paket. Läs mer
  • Mari F skrev om Smakbox AB
    Företaget följer inte till fullo vad de lovar. Varor som redan varit med i tidigare boxar återkommer gång på gång!! Klart försämrat sedan Smakbox startade, då var jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Marie S skrev om Smakbox AB
    Bra med lite blandade varor att prova. Är det inget för mig så kan man alltid ge bort det. Läs mer
  • Agneta P skrev om Smakbox AB
    Det är som en mini-julafton när man öppnar Smakboxen. Min dotter och jag delar på innehållet efter tycke och smak. Läs mer
  • Lena N skrev om Smakbox AB
    Smakboxinspiratör, de är väldigt proffsiga och trevliga att ha att göra med Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på smakbox balans.
    Har inte behövt ha kontakt med kundtjänst, eftersom allt flutit på perfekt.
    Förväntade mig boxar med nya produkter, blir alltid glatt överraskad! Boxarna är alltid välfyllda, med nya spännande produkter! Gillar att det är mycket produkter till matlagning/bakning och inte enbart färdiga produkter och snacks. Tidningen är helt fantastisk, inspirerande! Läs mer
  • Sandra S skrev om Smakbox AB
    Vissa boxar är väldigt tråkiga och det är mycket dricka i boxarna. Senaste boxen var väldigt tråkig. Läs mer
  • Therese C skrev om Smakbox AB
    Super bra box. Bra produkter i boxen me Läs mer
  • Suzanne T skrev om Smakbox AB
    Bra varor, kul att testa sånt jag aldrig annars hade köpt. Läs mer
  • Annica T skrev om Smakbox AB
    alltid spännande att få en ny box. O m innehållet inte gillas kan man alltid ge bort en produkt Läs mer
  • Pia F skrev om Smakbox AB
    Bra varierande och roliga produkter i mitt paket att prova. Läs mer
  • Helena B skrev om Smakbox AB
    Smakbox balans, bra information att paket var skickat och när det kom till utlämningsställe.
    Trevligt utbud men mycket flytande i boxen.
    Sammanfattning helt ok. Läs mer
  • Anneli J skrev om Smakbox AB
    Har köpt flera boxar av smakbox.under ett halvår ca. Spännande att se vad som finns i lådan och prova nya saker man aldrig skulle köpt annars. Läs mer
  • Gunilla J skrev om Smakbox AB
    En spännande matresa som man hämtar ut Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om Smakbox AB
    Tycker de är en rolig grej för man blir som barn på julafton varannan månad när smakboxen kommer, jag tycker de är bra blandning på sakerna, många klagar på att de är mycket dricka i boxarna men jag tycker det är bra då jag använder en del i mina praliner :). Bemötandet jag har fått har varit kanon, alltid fått hjälp och är de några problem så löser dem det.
    Mina förväntningar var inte hög men jag blev glatt överraskad o tycker de lever upp till mina förväntningar:). Dock tror de gjorde ett misstag att byta leverantör då jag fått mer trasiga produkter sedan bytet. Läs mer
  • Marie B skrev om Smakbox AB
    Bra boxar med intressanta produkter. Lite för mycket återkommande produkter. Läs mer
  • Ann-marie H skrev om Smakbox AB
    Flera gånger har en eller flera varor saknats. Annars är det en rolig grej med smakbox. Läs mer
  • Linda L skrev om Smakbox AB
    Jag hade klagomål över min sista box. Istället för att ta det på allvar så fick jag erbjudandet att få hjälp att säga upp mitt medlemskap. = värdelöst för mig. Läs mer
  • Marie N
    Marie N skrev om Smakbox AB
    Enkelt. Tillmötesgående. Trevligt. Upplevelse varje gång paketet kommer Läs mer
  • Sandra G skrev om Smakbox AB
    Roligt att testa nya produkter. På det stora hela är jag nöjd. Det som skulle göra mitt betyg högre är om det inte var med energidrycker och liknande. Läs mer
  • Karin J skrev om Smakbox AB
    Gillar konceptet med att få testa nya produkter. Läs mer
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Smakbox AB
    Den ”vanliga” lådan. Innehållet på tok för mycket läsk och annan dryck. Läs mer
  • Christina F skrev om Smakbox AB
    Kul att prova nya saker och nu har det blivit förmycket dricka i boxarna Läs mer
  • Sofie K skrev om Smakbox AB
    Jag tycker att Smakbox är en fantastisk affärsidé och jag kommer att fortsätta dessa boxar. Det ger mig en chans att testa på nya produktfavoriter istället för att alltid köpa samma märke och vara. Vi är vanemänniskor i grunden och behöver lite innovation i vardagen och det hjälper Smakboxen oss med. Läs mer