Smakbox AB

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 871 kunder tycker om Smakbox AB

• 2019-12-05

Sofia B skrev om Smakbox AB
    Smakbox är ett intressant produktkoncept. Jag har provat Original (3 boxar i taget, eller enstaka boxar) & Balans (enstaka boxar). Jag har dock svårt att hinna använda upp alla produkter, då vissa produkter är sådana jag inte använder i min matlagning så ofta. Därför vill jag inte binda upp mig på någon löpande prenumeration, utan vill hellre köpa just 1, 2 eller 3 boxar i taget. Då vill jag att det alltid ska gå att välja Balans också, då Original hade för många produkter med tillsatt socker. Annars gillar jag bredden och inspirationen. Jag ser dock gärna fler ekologiska varor i boxarna. Läs mer
  • 2019-12-05

Eric B skrev om Smakbox AB
    Jag har fått Smakbox hemskickad ett par år nu och varje box har varit ett rent nöje att öppna, lika spännade och roligt varje gång.

Utmärkt kundtjänst och service med bästa bemötande.

Detta är en tjänst jag inte skulle kunna vara utan härdan efter.
    helt klart bästa prenumerationsboxen i Sverige. Läs mer
  • 2019-12-03

Jonnah N skrev om Smakbox AB
    I början många trevliga grejer men sen återkommer många produkter igen som man ofta får samma smak av dessutom. Annars trevligt med nytänk och ganska bra mix.
    Det sämsta är att få lightprodukter även i balansboxen. Har fått ex sådan äcklig Coca Cola och annan läsk som faktiskt INTE är nyttig bara för det är light! Innehåller ju aspartam m.m... väldigt tråkigt tycker jag.. Läs mer
  • 2019-12-03

Britt-marie F skrev om Smakbox AB
    Roligt att testa nya saker som jag kanske inte gjort annars.
    Har blivit vänligt bemött de gånger jag haft kontakt och mina problem har tagits om hand.
    Mina förväntningar har i stort uppfyllts och även överraskat i olika sammanhang.
    Är nöjd med mina upplevelser. Läs mer
  • 2019-12-02

Eva L skrev om Smakbox AB
    Lika spännande varje gång
    😄😄😄😄 Läs mer
  • Cajsa D

2019-12-02

Cajsa D skrev om Smakbox AB
    Fantastiska produkter i boxarna, bra kontakt Smakbox om något skulle uppstå. De överträffar alltid förväntningarna och leveransen av boxen går alltid supersmidigt. Aldrig haft några problem med varken leverans eller trasig box! Så himla nöjd! Läs mer
  • 2019-12-02

Karolina C skrev om Smakbox AB
    Jag tycker de har ett bra utbud i boxarna, mycket blandat Läs mer
  • Veronica E

2019-11-29

Veronica E skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på Smakbox original. Spännande varje gång att se vad boxen innehåller. Hela familjen är nyfiken. Många produkter testad som inte hade blivit köpta i butik annars. Hittat flera nya favoritprodukter genom Smakbox. Läs mer
  • 2019-11-27

Jette M skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på Smakbox. Det är lika spännande varje gång, att öppna och se vad som finns där. Mina barn samlas och delar upp produkterna mellan sig... godsakerna! Läs mer
  • 2019-11-27

Malin B skrev om Smakbox AB
    Jag älskar smakbox. Jag har prenumererat sen det startade typ lite från och till. Nu har jag smakbox med inriktning måltid. Och kylt och fryst tillägg. Själva boxen är nästan alltid jätte bra. Ibland kan det komma likadana produkter för ofta men för det mesta är det nya och roliga saker. Kylt och fryst tillägget har varit jätte bra med massa nya saker att prova. Alla i familjen älskar smakbox. Läs mer

Annette S skrev om Smakbox AB
    Positivt med alla nya produkter man får prova. Ju längre man är med ju mer förmåner får man. Läs mer

Ellinor N skrev om Smakbox AB
    spännande då man inte vet riktigt vad boxen innehåller Läs mer

Jan W skrev om Smakbox AB
    Smakbox Original. Jag har haft en box från ett annat företag tidigare. Smakbox håller vad de lovar. Presentationen i den medföljande bilagan har tydlig och översiktlig. Jag är fullt nöjd med denna tjänst. Läs mer

Emelie W skrev om Smakbox AB
    Har Nyfiken med frys+kyl tillägget. Frys+kyl känns inte helt prisvärt, frakten som tillkommer är väldigt hög. Gordon som levererat är väldigt dåliga på kommunikation , och man får sitta hemma och vänta eftersom man inte vet när de kommer. Byt till budbee och fri frakt!
    Nyfiken är bra - om än mycket drycker. Jag kommer fortsätta med Nyfiken, men säger nog upp frys+kyl vid årsskiftet om inget ändras. Läs mer
  • Heléne J

2019-11-25

Heléne J skrev om Smakbox AB
    Blandningen av produkter är så bra. Synd bara att det inte går med hemleveranser överallt. Läs mer

Emma L skrev om Smakbox AB
    Jag tycker att smakbox är bra med att de finns plats för ytterligare förbättring i innehållet Läs mer
  • Anette S

2019-11-20

Anette S skrev om Smakbox AB
    Spännande att läsa tidningen, nya idéer och inspiration. Varorna är av blandad kvalitet. Läs mer

Gb H skrev om Smakbox AB
    Spännande med nya produkter.
    Leverans o betalning samt ev reklamationer har funkat bra.
    Efter 2 års prenumeration fick jag känslan av typ av samma produkter kom om igen.
    Alldeles för mycket dryckesprodukter för min del.
    Kul koncept, kommer nog att testa om några år igen. Läs mer

Kim B skrev om Smakbox AB
    Roligt att få smakprover på saker som man annars troligen inte skulle välja eller hitta. Läs mer
  • 2019-11-18

Ulf S skrev om Smakbox AB
    Kanon kul att få testa saker man kanske aldrig skulle testat annars Läs mer
  • 2019-11-18

Marie J skrev om Smakbox AB
    Helt okej. Spännande bra produkter Läs mer
  • Tommy B

2019-11-18

Tommy B skrev om Smakbox AB
    Vi har använt det mesta i boxen, testat produkterna en goda och en del passade inte. Sammansättningen var varierande, bemötande var bra. Var spännande när boxen kom för att se vad den innehöll Läs mer
  • 2019-11-15

Lena S skrev om Smakbox AB
    Jag har haft Smakbox sen starten, har alltid öppnat boxen med stor förväntan. Den känslan har tyvärr förändrats sen några månader tillbaks. Jag gillar ff boxen men det är inte samma förväntan längre. Kan inte riktigt peka på vad det är........
    Jag kommer inte avsluta min prenumeration då det ff är en av de bästa boxarna på marknaden, men glädjen jag kände över den tidigare har försvunnit- Läs mer
  • 2019-11-13

Anna M skrev om Smakbox AB
    Roligt att få en överraskning och prova nya produkter! Läs mer
  • 2019-11-13

Camilla J skrev om Smakbox AB
    Överraskning varje gång, något för alla,
    Prisvärd Läs mer
  • 2019-11-11

Inger L skrev om Smakbox AB
    Smakbox spännande o få prova en massa grejer man inte köpt annars! Läs mer
  • 2019-11-07

Marina H skrev om Smakbox AB
    Jag började prenumerera på Smakbox för ett tag sedan av nyfikenhet. Första boxen blev ingen succé, den läckte. Tog kontakt med företaget som var mycket proffsiga och som kompenserade mig. Jag är lika nyfiken varje gång boxen kommer. För det mesta en bra mix. Läs mer
  • 2019-11-04

Karin B skrev om Smakbox AB
    Det är roligt att öppna eftersom man inte vet vad som finns där. Jag har lårt mig att testa produkter jag aldrig skulle köpa annars. Läs mer
  • 2019-11-04

Julianna N skrev om Smakbox AB
    Kul med nya produkter för matlagning. Vissa blir sådanna favoriter att man letar efter dem i matvarubutikerna. Läs mer
  • Åsa A

2019-11-04

Åsa A skrev om Smakbox AB
    Köpte balans
    Boxen kom i tid.
    Alltid lika spännande att få öppna boxen och se vad som finns.
    Ibland blir man mer glad, andra mer fundersam. Läs mer
  • 2019-11-03

Madelene A skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande att se vad som finns med i lådan som jag får varannan månad. Läs mer
  • 2019-10-30

Anita S skrev om Smakbox AB
    Spännande och användbara och goda varor
    Har gjort en paus nu men återkommer till jul om det kommer något erbjudande Läs mer
  • 2019-10-29

Therese F skrev om Smakbox AB
    Tycker det är jätteroligt att få smakbox med jämna mellanrum. Läs mer

Siska A skrev om Smakbox AB
    Positivt bemött när jag har haft frågor. Jag tycker absolut att Smakbox levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Marcus L skrev om Smakbox AB
    En del produkter man fått i tidgare boxar och alldeles för mycket dryck som vanligt. I övrigt var det rätt trevliga produkter. Läs mer

Rebecka K skrev om Smakbox AB
    Kul med nya produkter.
    Problem med leveranser de senaste gångerna. Läs mer

Ylva S skrev om Smakbox AB
    Köpte smakbox med tillägg kylt och fryst. Mycket positiv till innehåll, kul mix av roliga och goda produkter. Läs mer

Katarina H skrev om Smakbox AB
    Bra blandning av produkter och kul att upptäcka nya favoriter Läs mer

Christine L skrev om Smakbox AB
    Många roliga och nya smaker och produkter. Nästan som julafton! Läs mer
  • 2019-10-23

Annelie P skrev om Smakbox AB
    Det var den värsta smörja jag sett. Dels saker jag är fullständigt ointresserad av, dels saker som jag redan har hemma. Långt ifrån värt vad boxen kostar och den är snabbt avbokad. Läs mer
  • 2019-10-23

Anna J skrev om Smakbox AB
    älskar denna box o är alltid supernöjd Läs mer
  • Lena K

2019-10-23

Lena K skrev om Smakbox AB
    Köper box varannan mån mycket bra innehåll och nya spännande produkter är mycket nöjd Läs mer

Karolina H skrev om Smakbox AB
    Jag blir alltid positivt överraskad varje gång jag mottager min smakbok. Den är välfylld med kvalitetsprodukter som både utmanar och uppmuntrar mig att tänka nytt och våga prova. Jag känner mig äventyrlig och nyfikenheten som finns inom mig får vakna till liv. Jag älskar smakbox som har blivit lite som en bästa vän. Kan inte tänka mig att sluta prenumerera på den. Dessutom får man lite extra produkter då och då som trogen kund och det uppskattas. Älskade kaffekapslarna jag fick sist. Det var utsökt kaffe. Jag tycker om att om en dragning inte gjorts på mitt kort får jag ett mail som meddelar detta så att man har möjlighet att föra över pengar till sitt kort så att man inte missar boxen. Måste bara säga vilket team som ligger bakom denna fantastiska box. Ni är pärlor allihopa! Kram från er vän för livet. Läs mer

Paul S skrev om Smakbox AB
    Hej,

Jag har varit kund en längre tid nu. Jag har varit ganska nöjd under tiden, annars hade jag ju inte varit kund.

Däremot kan jag tycka att det borde vara mer fördelaktigt att vara kund längre tid, men bonusvaror osv. Prioriterad transport osv. En gång så glömde Smartbox skicka lådan till mig och jag fick vänta väldigt länge på mina varor.

En liten känsla jag har är också att boxen är lite tråkigare än den var förr. Vet inte varför, men bara känns så... Kanske har fel dock.. ^^ Läs mer

Petra W skrev om Smakbox AB
    Fullproppade boxar med en massa roligt .
    Smakbox är min favorit box .
    Tyvärr fick jag inte fortsätta samarbetet med dem.
    Så synd för dessa boxar väntade jag ivrigt på varenda gång .
    Hela familjen älskade boxen. Läs mer
  • 2019-10-19

Viola K skrev om Smakbox AB
    Prenumerar på Smakbox balans
    Alltid lika roligt när boxen kommer och man får se vad som kommer denna gång Läs mer
  • 2019-10-18

Veronica E skrev om Smakbox AB
    Jätte roliga teman och i stort sett allt i boxarna går åt här hemma. De andra få produkterna ges till bekanta. Gillar även att de säljer ut kvarvarande boxar för halva priset som man får mail om ifall man vill köpa Läs mer
  • 2019-10-16

Katarina E skrev om Smakbox AB
    Alltid lika roligt o få en box med olika saker o det blir en överraskning var gång 🤗🤗🤗 Läs mer
  • 2019-10-16

Tomas H skrev om Smakbox AB
    En positiv upplevelse för nördiga matlagare! Som julafton varje gång jag fick öppna boxen. Jag avslutade dock prenumerationen eftersom den efter två år inte leverade överraskningar längre, det kändes som upprepande sorters produkter och mycket drickbara produkter. Läs mer
  • 2019-10-14

Stefan L skrev om Smakbox AB
    Kul att få lite blandade lådor med godsaker/annat innehåll. Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna