Alla kategorier Webshop Smakbox AB

Smakbox AB

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 628 kunder tycker om Smakbox AB

• 2019-01-17

Hedvig L skrev om Smakbox AB
    Jag har haft Smakbox balans i över ett halvår och jag bara älskar boxen! Det är så härligt att få hem en fullpackat box med massa nya och spännande livsmedel! Alltid massa nya och smarriga produkter. Och personalen på Smakbox känns väldigt service minded! Ett härligt gäng som jag även träffade på på Sthlm Food & Wine! Kan verkligen starkt rekommendera Smakbox till alla! Helt klart prisvärd! Läs mer
  • Tobias L

2019-01-17

Tobias L skrev om Smakbox AB
    Lådan kom med en glad överraskning. Trevliga produkter som kommer användas. Läs mer
  • 2019-01-16

Sofia R skrev om Smakbox AB
    Har smakbox original men ska byta till nyheter. Har i regel vart nöjd även med kontakten med smakbox. Tycker det är spännande att se vad man får för produkter och har varit nöjd med det mesta, gillar inte energidrycker. Läs mer
  • 2019-01-16

Eva H skrev om Smakbox AB
    Smakbox
    Testa lite nytt
    Många konstiga varor som man inte har ingredienser som inte passar till.
    Värdet av varorna stämde inte
    Många varor kunde köpas billigare när de kom ut
    Datumen på varorna var så kort så man hann inte testa innan datumet gått ut.
    En stor besvikelse Läs mer

Maria B skrev om Smakbox AB
    För lite variation mellan boxarna.
    Julboxen kändes väldigt ”liten” och innehöll mest godis.
    Tycker inte man fick vad som utlovats, tröttnade efter 3 leveranser. Läs mer

Kristina T skrev om Smakbox AB
    Kommer inte ihåg vad boxen hette, men den med mindre socker.
    Jag tyckte det var Jättespännande att få boxarna.
    Bra kontakt även med personalen.
    Nöjd! Läs mer

Åke H skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är ett spännande koncept. Tyvärr, när jag beställde två Smakbox (en i nov och en i dec) så fick jag två boxar vid samma tillfälle, lite mycket för ett tillfälle. Jag fick ett sms att jag hade en box att hämta i dec men då fanns det ingen så det blev fel på vägen...🙂 Läs mer

Amanda P skrev om Smakbox AB
    Smakboxarna innehåller många bra grejer som är användbara. Gillar att det finns olika boxar att välja bland. Smidig leverans. Läs mer

Zandra R skrev om Smakbox AB
    Smakbox, rolig uppiggning av tillvaron att bli överraskad med olika goda nyheter inom matvärlden. Läs mer

Mia F skrev om Smakbox AB
    Har köpt box, ibland är det samma vara flera ggr då tycker jag det inte är nyhet. Annars tycker jag att det är bra o blir bra bemött Läs mer

Hanna E skrev om Smakbox AB
    Jag är mycket nöjd. Prisvärt, roligt och bra kundtjänst. Läs mer
  • 2019-01-13

Elisabeth A skrev om Smakbox AB
    Det är roligt att packa upp varorna i boxen. Den innehåller varor som jag känner igen men även varor som jag får prova - som jag inte hade köpt själv men nu får som favorit tack vare Smakbox. Läs mer
  • 2019-01-12

Pia A skrev om Smakbox AB
    Trevligt och kunnande ibland personalen Läs mer
  • 2019-01-11

Afaf A skrev om Smakbox AB
    Smakbox är superroligt och en riktig höjdpunkt i vardagen. Det enda som jag upplever som lite mindre bra är att det är mycket drickor i. MEN jag är en person som inte gillar dricka ngt alls förrutom vatten. Läs mer
  • 2019-01-11

Annethe A skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är spännande att få testa sånt man aldrig hade köpt annars. Läs mer
  • 2019-01-10

Karin B skrev om Smakbox AB
    Är väldigt nöjd med varorna och bemötandet från dom men i dom två sista boxarna har varor varit trasiga och läckt ut i boxen , bla mjöl... Läs mer
  • 2019-01-10

Marie B skrev om Smakbox AB
    Spännande varje gång man öppnar en ny box! Jättebra att man får tips på hur man kan använda produkterna. Läs mer
  • Åsa H

2019-01-02

Åsa H skrev om Smakbox AB
    Trist att se att det gått ut boxar innehållandes mest godis och dricka i i den senaste boxen (december), jag hade hoppats på bättre kvalitetsprodukter än så då det getts bort som gåva. Pepparkakorna hade ni ju kunnat skippa, julen är ju över när dessa boxar skickas ut och man vill inte ha sådant då. Hoppas nästa box är betydligt bättre. Läs mer
  • 2018-12-07

Per S skrev om Smakbox AB
    Smakbox har varit skitbra men nu i och med decemberboxen, ändrar vi starkt uppfattning. Boxen innehåller inte alls många varor. Endast 14 stycken. Det brukar vara 22-25 produkter men nu är det verkligen illa. Mest var det godis och onyttigheter i denna box. Vi kommer avsluta prenumeration. Det här var en stor besvikelse. Synd att de har blivit så stora att de kan strunta i kundtillfredställelsen. De var bäst innan det. Hoppas en ny box dyker upp och är som smakbox var innan. Läs mer
    Åsa H gillar detta
  • 2018-11-26

Daniel K skrev om Smakbox AB
    Deras boxar med godsaker är bra och intressanta, oftast finns det någon väldigt trevlig överraskning där. Känns väldigt prisvärt och servicen är bra. Läs mer
  • 2018-11-26

Anne-marie F skrev om Smakbox AB
    Kanonkul idé. Alla i familjen älskar boxen. Läs mer
  • Linda F

2018-11-25

Linda F skrev om Smakbox AB
    Boxar med olika livsmedelsprodukter.
    Trevligt med möjligheten att få prova produkter man inte skulle köpt själv. Smidig leverans, snygg förpackning som kan återanvändas.

Väldigt nöjd! Läs mer
  • Marianne H

2018-11-21

Marianne H skrev om Smakbox AB
    Enkelt att boka och pausa. Trevligt innehåll. Läs mer

Frida B skrev om Smakbox AB
    Erbjudande via smartson. Enormt bra produkter i varje box. Trevligt att pröva nya produkter som inte skulle ha prövats annars. Lärt mig mkt nya recept och matlagningstips med den medföljande receptboken. Läs mer

Ida B skrev om Smakbox AB
    Fantastiskt bemötande av kundservice.

Riktigt bra produkter, härligt att få så mycket gott. Som julafton flera gånger om året. Läs mer

Ulrika H skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på Smakbox, får varannan månad en box med olika smakprover som man kan ha till matlagning. Har prenumererat i över ett år. I början var det riktigt kul, jag kände mig inspirerad av produkterna i boxen. Det var mycket olika produkter till matlagning som man inte hade använt, som man inte köper idag ens som var otroligt goda. Det var väldigt lite produkter som man inte kunde göra något med, tex godis, läsk, alkoholfri öl och fikabröd/knäckebröd. I nuläget är det ALLTID salt, knäckebröd, öl, läsk och godis i varje box och minimalt med saker som inspirerar till matlagning. Men som med många saker man prenumererar på så vågar man inte avbryta sin prenumeration, för man är rädd för att missa något bra. När jag har varit i kontakt med smakbox tycker jag att dom har vart trevliga, tillmötesgående och jag har känt att dom verkligen vill hjälpa till. Läs mer

Calle R skrev om Smakbox AB
    Jag har prenumererat på smakbox i lite drygt ett år, jag är jättenöjd och det motsvarade mina förväntningar till fullo! Läs mer
  • 2018-11-20

Linda M skrev om Smakbox AB
    Jag köpte en blandad box men kan tycka att det är lite för mycket dricka och dip. Annars är det lika spännande varje gång när man får den. ;) Läs mer
  • 2018-11-20

Therése A skrev om Smakbox AB
    Bra sammansatt box med roligt och smakrikt innehåll! Läs mer

Ann C skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på Smakbox och det är alltid en spännande upplevelse att få boxarna. Väldigt trevliga mail fån företaget före och efter boxen anlänt Läs mer

Christina U skrev om Smakbox AB
    Mycket bra bemött och många bra produkter som var spännande att prova. Läs mer

Anne P skrev om Smakbox AB
    Köpte för 2 år sedan min första smakbox mest för att jag var nyfiken. Mycket trevlig överraskning var annan månad, är supernöjd Läs mer

Diana D skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på smakbox som kommer varannan månad. Vid ett tillfälle hade jag problem med leveransen då mina varor läckt och förstörts. Då fick jag en ny som kompensation, efter snabbt och bra bemötande från kundtjänst. Den senaste boxen var inte helt i min smak men jag kan till nästa välja en annan variant som jag hoppas blir bättre. Läs mer
  • Anne A

2018-11-19

Anne A skrev om Smakbox AB
    Prenumererar Smakbox med livsmedel. Kundtjänsten är mycket bra, löser alla problem som har uppstått. Gillar utbudet som finns i boxarna och deras samarbete med kunderna på Instagram. Läs mer

Andreas L skrev om Smakbox AB
    Kul att testa nya grejer!
    Dock kanske lite väl mycket Loka etc. Läs mer
  • 2018-11-15

Elisabeth A skrev om Smakbox AB
    Trevligt att få hem en låda med nyheter att smaka! Läs mer

Marianne T skrev om Smakbox AB
    Tycker att det var en trevlig varieradsmaklåda. Mycket god stor box med äppelmust som var tung att bära hem men o god. Läs mer

Gudrun H skrev om Smakbox AB
    Spännande att få lite olika varor jag inte skulle köpt. Läs mer

Lisa A skrev om Smakbox AB
    Smakbox balans har jag haft i ett år. Det är alltid spännande att hämta ut boxen. Kul att inte veta vad man ska få. Balanserad kombo av inspiration till rätter och färdiga produkter. Kanske för mycket dryck, men det konsumeras. Alltid en eller två saker som inte används. Läs mer

Hans A skrev om Smakbox AB
    Den senaste lådan innehöll många olika saker som man normalt inte skulle köpa, men kanske gör det efter att ha fått provsmakat. Några dessutom som man inte gillade och aldrig kommer att köpa.
    Den stora flaskan med Tabasco var en av lådans höjdare och har redan blivit en favorit i köket.
    Så nu ser vi redan fram mot nästa låda.
    Vi träffade även Smartbox på mässan Stockholm Food & Wine och blev verkligt bra bemötta och jag hoppas att de fick många nya prenumeranter. Läs mer
  • 2018-11-13

Kristina J skrev om Smakbox AB
    Kul att med Smakbox få möjlighet att prova nyheter inom dryck och mat. Det brukar finns ngt för alla i familjen. Läs mer

Ida L skrev om Smakbox AB
    Jag får hem smakbox och är supernöjd med allt ifrån innehåll till service av företaget!
    Förväntningarna på produkten var höga, resultatet av boxens innehåll blev ännu högre! Toppen!
    En kanonbra box med mycket roliga produkter! Läs mer

Annette J skrev om Smakbox AB
    Det är en glad överraskning varje gång Smakboxen kommer! Spännande produkter som man får testa. Rekommenderas! Läs mer

Ingrid L skrev om Smakbox AB
    Är prenumerant på Originalboxen och Balanceboxen.
    Är mycket nöjd.Det är berikande i vardagen med dessa boxar.Det är alltid välpackade och inspirerande boxar och en mycket läsvärd tidning är med i boxen.
    Trevliga inlägg på Instagram och snabb och trevlig kundtjänst
    Boxarna är generösa och produkterna
    utvalda med omsorg.Har fått många nya smakupplevelser och det blir roligare i köket tack vareSMAKBOX.
    Har varit med sedan starten på såväl Original som Balanceboxen. Läs mer

Helena H skrev om Smakbox AB
    Superkul som vanligt! Roligt att prova nya produkter Läs mer
  • Christopher F

2018-11-12

Christopher F skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är lite som julafton varje gång min Smakbox kommer hem. Vilka produker kommer i den vad kommer vi gilla och vad kommer vi aldrig köpa igen. Jätte spännande. Det följer med en väldigt trevlig bok om tips på alla varor som är jätte trevligt skriven med fina bilder. Allt känns exklusivt och genomtänkt. Det enda negativa är att boxen kommer för sällan men det är som med julen då längtar man istället efter den ;D Läs mer

Emilia L skrev om Smakbox AB
    Vi är väldigt nöjda med smakboxen. Det är som julafton när vi hämtat ut boxen varje gång. Våra förväntningar var att få hem nya smakprov men boxen blev en pissoirs överraskning med produkter i fullstorlek och bra recept därtill. Vi är nöjda kunder Läs mer

Lotta M skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande att öppna och se vad mycket gott man fått! Läs mer
  • Tobias J

2018-11-09

Tobias J skrev om Smakbox AB
    Ett bra koncept men alltid försenad leverans i mitt område får alltid boxen ca 2 veckor efter att den sänts ut från lagret.
    förutom detta funkar det väl bra nu har smakbox bytt fraktbolag så det är 5mil för mig att hämta ut mitt paket vilket är mindre bra. Läs mer
  • Annah K

2018-11-08

Annah K skrev om Smakbox AB
    Alltid lika spännande varje gång att öppna sin box. Full med intressanta nyheter som ger oändligt med inspiration! Som julafton varje gång Läs mer