Smakbox AB

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 932 kunder tycker om Smakbox AB

• 2020-02-20

Gitte S skrev om Smakbox AB
    Gillar att få hem Smakboxen då det är som julafton med alla möjliga saker! Läs mer
  • 2020-02-19

Thor E skrev om Smakbox AB
    Smakbox balans & nyfiken

Klanderfritt

Utmärkt Höga förväntningar som överträffats

Har testat många produkter jag gillat som jag annars inte testat. Ett utmärkt koncept Läs mer

Åsa D skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en överraskning varje gång den kommer! Jag och mannen öppnar den ihop för att se allt spännande !
    Att det dessutom ger lite extra till Barncancerfonden är ett plus! Läs mer

Åsa H skrev om Smakbox AB
    Alltid lika roligt och spännande att hämta ut din Smakbox för att se vad dom finns i. Läs mer

Patricia S skrev om Smakbox AB
    Det är för mycket dricka i smakboxen. jag valde nyfikenboxen för att prova nya saker, inte att få olika slags energidrycker. Läs mer

Jenny H skrev om Smakbox AB
    Beställ smakbox nyfiken.
    Inte haft så mkt kontakt med företaget. Får mkt info via mail.

Tycker alltid det fungerat smidigt och kul med nyheter. Läs mer

Camilla S skrev om Smakbox AB
    Jag har prenumererat på smakbox, den lådan där det var laga från grunden. Jag tycker idén är bra men jag slutade prenumerera p.g.a. den alldeles för stora mängd sötsaker och läsk/ sötad dryck som kom med lådorna.
    Kommer kanske att prenumerera igen om innehållet ändras till det mer nyttiga eller det finns ett nyttigare alternativ. Med nyttig menar jag produkter utan socker, utan stabiliseringsämnen, utan palmolja m.m. Läs mer

Rose-marie T skrev om Smakbox AB
    Bra med blandade varor i boxarna man får hem, om jag ska önska något så vore det mer i boxen Läs mer

Åsa Å skrev om Smakbox AB
    Rolig att prova nya produkter.
    Hela familjen öppnar boxen med spänning.
    Någon gång har det saknats något men kontakten med kundtjänst har funkat bra och vi har blivit kompenserade. Läs mer
  • 2020-02-11

Maritha L skrev om Smakbox AB
    Jag hade Smakbox varannan månad. Spännande och kul de första månaderna sedan mer besvikelse. Mycket dryck, kex och godis... inte min grej Läs mer
  • 2020-02-11

Lina Ö skrev om Smakbox AB
    Bra och roliga varor! Både såna vi använder regelbundet redan och även roliga nyheter. Läs mer
  • 2020-02-10

Ann-charlotte H skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på Smakboxen och tycker det fungerar utmärkt.
    Fick en vara för lite en gå g. Efter mailkontakt åtgärdades det på en gång. Fick avdrag på priset på efterföljande box. Läs mer
  • 2020-02-10

Cecilia A skrev om Smakbox AB
    Alltid ett varierat utbud o mycket för din peng, den bästa kombin helt enkelt. Läs mer

Sofia A skrev om Smakbox AB
    Alltid trevliga och hjälpsamma. Läs mer

Annika P skrev om Smakbox AB
    Jag har köpt Smakbox nu i ca 2 år. Hemma blir vi väldigt glada över alla varor som kommer i boxen. Många varor skulle vi nog inte hitta i butikerna om vi inte fått dom i boxen, kul med nyheter.
    Jag rekommenderar verkligen Smakbox till dom som inte provat än. Läs mer

Linn K skrev om Smakbox AB
    Börjar bli lite väl mycket produkter som återkommer box efter box. Annars kanon. Läs mer
  • 2020-02-03

Carina J skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på boxen och tycker det har varit bra produkter. Har det varit fel på någon produkt sån går man bra support och kompensation Läs mer
  • Johanna S

2020-02-03

Johanna S skrev om Smakbox AB
    Började så bra.
    Sen blev leveranserna sämre.
    Vid jul blev jag utan kyl o frys, fick standard en vecka sent.
    Men de gör väl vad de kan för att förbättra sig. Läs mer
  • 2020-02-03

Andreas S skrev om Smakbox AB
    Mycket bra produkter, dock lite kort hållbarhet på produkterna Läs mer
  • 2020-01-29

Hélène V skrev om Smakbox AB
    Jag provade att byta box till denna gång och blev mycket glad över innehållet. Många roliga artiklar att prova och framför allt var det spännande vegetariska och veganska produkter. Upplevelsen var mycket bra och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-29

Ing-marie B skrev om Smakbox AB
    Bra företag vänligt och serviceinriktat. Men var lute för mycket godis i lådorna för min smak. Skulle velat ha mera nya smaker, kryddor och ffrämmande kulturers influenser och varor. Mer ekologiska och nyttiga. Läs mer

Kristina A skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på boxen balans och tycker den lever upp till förväntningarna.
    Har inga problem med företaget, har inte behövt tagit kontakt. Läs mer

Ulrika C skrev om Smakbox AB
    Alltid lika spännande att öppna boxen när den kommer. Har varit mycket nöjd med varorna. Ett roligt sätt att få testa nya spännande varor och smaker. Läs mer

Andreas G skrev om Smakbox AB
    Haft smakbox ett par år men känner att det är upprepning av varorna man får. Har provat olika sorters boxar men valt att avsluta min prenumeration. Läs mer

Annie B skrev om Smakbox AB
    Fantastisk tjänst och företag som alltid levererar på topp! Läs mer

Solveig S skrev om Smakbox AB
    Jag har original boxen och tycker det är kul att prova produkterna både sådana som jag inte känner till och sådana som jag vet. Och jag har valt en box som jag inte behöver ta hand om meddetsamma. Läs mer

Barbro N skrev om Smakbox AB
    Dels blev priset högre än vad som var sagt för två boxar. Sen blev boxen försenad som vanligt.
    Blir nog inget mer köp av boxar från smakbox. Läs mer
  • 2020-01-21

Malin H skrev om Smakbox AB
    Kul att få hem smakbox med nya produkter som vi annars inte skulle testat Läs mer
  • 2020-01-21

Bibbi T skrev om Smakbox AB
    Smakbox som alltid ger en spännande mix av varor. En del som jag aldrig skulle köpa själv men får en chans att upptäcka och tycka är gott! Läs mer

Veronika D skrev om Smakbox AB
    Roligt att prova nya saker. Saker man kanske inte hade köpt annars. Kul att rekommendera till kompisar. Läs mer

Mona S skrev om Smakbox AB
    Jag får produkter som jag normalt inte skulle köpa. Oftast väldigt goda sådana. En överraskning varje gång paketet öppnas Läs mer

Louise S skrev om Smakbox AB
    Jag har prenumererat på boxar med olika teman. Men vi avslutade prenumerationen då det var så många produkter som återkom hela tiden. Man vill överraskas! Inte få samma flingsalt i 4 av 6 boxar t.ex. Läs mer
  • 2020-01-15

Annica H skrev om Smakbox AB
    Jag har köpt Smakbox Original, prenumererar på den. Tycker det är bra service och inget krångel. Roligt att få testa både för mig nya produkter och en del som jag redan testat men med inspirationshäftet får nya användningsområden.
    Jag tycker Smakbox är väldigt bra. Läs mer
  • Bodil G

2020-01-15

Bodil G skrev om Smakbox AB
    Inga vettiga smakupplevelser i boxen Läs mer
  • 2020-01-14

Susanne L skrev om Smakbox AB
    Smakbox har en härlig blandning och låter mig överraskas varje gång. Visst kommer produkter som inte passar mig, då ger jag bort dem.
    Men i stort ger de mig vad jag förväntat mig och det är alltid spännande att se vad den innehåller.
    Jag personligen har tyvärr inte råd att ständigt prenumerera, men då och då !
    Dessutom kommer " rea " boxar att testa. Läs mer

Anders K skrev om Smakbox AB
    bra och roligt med nya saker och smaker Läs mer

Michelle S skrev om Smakbox AB
    Alltid bra information om när produkten börjar packas, när den preliminärt ska skickas, om det blir försenat och när det skickas ut. Tar aldrig över 2 arbetsdagar för mig att få paketet och har aldrig blivit besviken. Eftersom det är en box med blandade matvaror som överraskning så är det klart att jag inte alltid gillar alla produkter, men det är enligt mig en smaksak. Jag är supernöjd med Smakbox! Läs mer

Linn S skrev om Smakbox AB
    Vi köpte en smakbox balans och valde till kyl- och fryst som extra. Hela familjen älskar att vara med och öppna smakboxen när den kommer. Den lever nästan var gång upp till förväntningarna, det är kul att testa olika varor som man annars kanske går förbi. Dryck är väl det som jag känner kunde vara mindre av, men det är nog för att vi sällan köper dryck själva. Läs mer

Jessica B skrev om Smakbox AB
    Smakbox, bra bemötande, lätt att få kontakt. Tyvärr kort hållbarhet på vissa medskickade varor Läs mer
  • 2020-01-08

Filippa C skrev om Smakbox AB
    Jag har köpt Smakbox Balans plus Kylt och Fryst-tillägget. Jag har varit lika nöjd varje gång, prenumererat i nästan 2 år. Jätteroligt att få testa nya saker! Det enda minuset är att det ibland kommer väldigt mycket drycker. Om det är i form av kolsyrat vatten tycker jag att det är onödigt tungt och dessutom slöseri med miljön när vi har så fint kranvatten i Sverige. Om det är i form av andra drycker, såsom iskaffe eller någon spännande läsk, kan jag ha något större acceptans för det. Läs mer
  • Erika S

2020-01-07

Erika S skrev om Smakbox AB
    Jag blev kontaktad som influencer. Jätteroligt att få testa olika grejer och barnen tycker att det är superspännande. Läs mer

Michael N skrev om Smakbox AB
    !,,,,!...ö.ö.,,,,,,,..äööl.....,..öö.,,lkkk,llll Läs mer

Kaja S skrev om Smakbox AB
    Fantastiska produkter varje smakbox, samt otrolig bra kundbemötande! Läs mer

Robert C skrev om Smakbox AB
    Fantastisk bra idé att öka intresse för nya matprodukter.

Kul med nytt och inspiration. Läs mer

Cecilia A skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en jätte rolig box med överraskningar varje gång du får den. Mycket bra kund service, svarar direkt när man undrar något. Läs mer

Linda A skrev om Smakbox AB
    Jag har bara positiva saker om smakbox, jag har den vanligaste boxen, är så nöjd att det passar alla i familjen, som julafton för oss att få hem den, önskar dock att det hade varit varje månad 🥰💕 Läs mer

Sanna R skrev om Smakbox AB
    Tycker att det är samma innehåll i boxarna blir inte kul när man har tre kaffefrycker med samma smak sedan tidigare som man fått i smakbox tex.. Läs mer

Therese A skrev om Smakbox AB
    Har fått ok kompensation de gånger produkter har varit trasiga i min Smakbox. Läs mer
  • 2019-12-30

Jonas S skrev om Smakbox AB
    Spännande äventyr varje box.

Ibland inte så bra produkter, Ibland superbra produkter.
    Det är lite poängen med en smakbox.

Jag gillart. Läs mer
  • 2019-12-30

Niklas A skrev om Smakbox AB
    Mycket bra tjänst för att få testa på nya saker som jag normalt sett nog aldrig skulle köpa i affären. Har hittat en hel del nya produkter genom denna tjänst. Ett plus är att de har olika typer av boxar som passar de flesta. Läs mer

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm