Smakbox AB

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 1031 kunder tycker om Smakbox AB

• 2020-07-02

Pär H skrev om Smakbox AB
    Uppträder som man förväntar sig av ett företag som säljer till konsument. Läs mer
  • 2020-07-01

Frida A skrev om Smakbox AB
    Har haft en löpande prenumeration i nått år och är alltid nöjd med produkterna. Läs mer
  • 2020-07-01

Ami skrev om Smakbox AB
    En spännande box som innehåller lite olika produkter från gång till gång. En del känner man till sedan tidigare medan andra är nya och kul att upptäcka. Läs mer

Madeleine M skrev om Smakbox AB
    En spännande och inspirerande box där man får testa produkter för matlagning, snack, dryck och mkt mer. Läs mer

Malin B skrev om Smakbox AB
    Senast saknades det produkter och fick inget gensvar om att de skickar de produkterna.. Läs mer
  • Saga F

2020-06-29

Saga F skrev om Smakbox AB
    spännande box men mycket olika smaker, jag gillar konceptet! Läs mer

Anne A skrev om Smakbox AB
    Har prenumererat Smakbox över 3 år, i början Smakbox Original, nu Smakbox Måltid. Jag är ganska nöjd på Smakbox, dock tycker att det är för mycket dryck och snacks i boxarna och samma varor återkommer. När bytte till Måltid förväntade livsmedel att laga mat, det har varit lite dåligt med det. Mycket bra kundtjänst. Tråkigt att kyl- frystillägget kan inte levereras till mig. Läs mer

Ingemar Ö skrev om Smakbox AB
    Underbart spännande ögonblick vid varje paketöppning. Överraskningar och fördelaktigt pris. Läs mer

Karin J skrev om Smakbox AB
    väldigt bra varor i boxen alltid kul att få något som man säkert inte köpt eller hittat i affären Läs mer
  • 2020-06-25

Ann-helene N skrev om Smakbox AB
    Det kunde vara mer matvaror. Tycker att det var mycket onödiga saker Läs mer

Christine E skrev om Smakbox AB
    Var prenumerant på smakbox. Upplevde att det var bra blandning och vi fick prova lite nya saker. Läs mer

Roger E skrev om Smakbox AB
    Har prenumeration på Smakbox Nyfiken + kyl/frys-varor.

Uppskattar att få hem "prova på"-varor, men önskar man kunde välja bort sötningsmedel och överdrivet konstgjorda produkter då vi inte äter/dricker sådant utan vill ha mer naturliga saker. Läs mer

Linda H skrev om Smakbox AB
    Smakbox är toppen, spännande att se vilka produkter som dyker upp. Kul att prova nya grejer Läs mer

Ida S skrev om Smakbox AB
    Det är som julafton varje gång Smakbox anländer, även med kylt o fryst tillägg. Upplever det som att vi får dels någon gratis måltid vilket är fantastiskt och även nöjet att prova nya smaker som vi annars inte hade tagit oss an och köpt. Flera varor har under det senaste året blivit nya favoriter hemma som vi köper hem om och om igen. Läs mer
  • 2020-06-22

Emelie L skrev om Smakbox AB
    Smakboxen har fått oss att testa produkter som vi aldrig skulle ha köpt annars. Och vi har hitta många nya favoriter. Läs mer
  • 2020-06-17

Maria T skrev om Smakbox AB
    Bra bemötande av företaget. Har inte haft några kontakter mer än då jag blev medlem.

Började med originallådan och har nyligen gått över till nyfiken.
    Tycker tyvärr att det är för mycket läsk, öl och godis. Hade förväntat mig mer nyheter. Känns ibland som vissa produkter är utfyllnad.
    Men jag måste ändå ge beröm för det finns guldkorn och nya produkter som jag har prövat som jag nog aldrig hade köpt annars. Läs mer
  • 2020-06-15

Helene W skrev om Smakbox AB
    Jag har beställt tre boxar som present till en annan och därefter tre noxar till oss själva.
    Vid ett tillfälle tog jag kontakt med kundservice - allt löste sig snabbt.
    Vi hade blivit tipsade om smakbox via en släkting. Förväntningarna var ganska höga och vi tänker att de uppfylldes väl. Vi har hela tiden valt "vanlig", känner ändå att det har varit en bra blandning av produkter. Någon gång har vi verkligen blivit överraskade då det har varit med flera dyra varor på en gång. Vi är inte en familj som normalt sätt köper t ex dyr olivolja, men det är kul att då kunna få med en sådan i boxen. Läs mer
  • Jonas U

2020-06-15

Jonas U skrev om Smakbox AB
    För lite nya produkter, borde vara minst 50 procent. Läs mer
  • 2020-06-15

Hans P skrev om Smakbox AB
    Roliga produkter som man antagligen inte köpt annars Läs mer
  • 2020-06-12

Jimmy O skrev om Smakbox AB
    Roliga produkter rakt hem till dörren. Både godsaker och mat. Saker man annars inte skulle ha köpt. Man har fått många nya favoriter under åren med smakbox. Läs mer
  • LISELOTT G

2020-06-10

LISELOTT G skrev om Smakbox AB
    Mina barn gav mig tre boxar i morsdags present.Dom var av inbjudan och reklamen ledda av den smakupplevelse och det kunniga sätt som framställdes, att jag skulle få mer inspiration och glädje i köket. Men jag kan inte laga något av läsk och vatten. Är dessutom utbildad inom specialmat och arbetat som "köksa". Finns ingen sommar mat i boxen. Bara godis och dricka. Surt för mina barn som betalat för detta. Läs mer

Emma F skrev om Smakbox AB
    Kul att få testa nya produkter som jag annars inte skulle köpa. Olika typer av nötsmör, kex/knäckebröd osv.
    Ibland tycker jag dock att de är mycket dryck som känner lite onödigt, som läsk och spritdrycker. Läs mer

Anne F skrev om Smakbox AB
    Smakbox Balans

Ingen större kontakt med företaget men de är tillmötesgående när jag har sökt dem. Info från dem är uppdaterad och bra. Dvs när boxen är på väg, förfrågan om jag vill testa kylda varor och om/när jag vill recensera.

Mina förväntningar uppfylls fullständigt bortsett från att jag kommenterat vad jag vill se mindre av och att det skall vara mer nyheter i boxarna. Smaka-på-nytt är av större intresse än finns-redan-på-marknaden el repriser. Önskar därmed lite annorlunda upplevelser i framtiden. Läs mer
  • anette l

2020-06-10

anette l skrev om Smakbox AB
    Smakbox och kyl/fryst.
    Tyvärr har det varit saker som saknats och kyl/fryst har uteblivit.
    Har fått tillbaka 100 kr i kompensation, men det är ju inte det samma.
    Annars har det varit bra och kul att få testa nya produkter. Läs mer

Sari T skrev om Smakbox AB
    Har haft prenumeration på Smakbox i ca 1år och fått både hemleverans och hämta och allt har funkat jättebra
    Det är som julafton varje gång, ända negativa är att det är lite väl mycket dricka ibland Läs mer

Christina S skrev om Smakbox AB
    Bra att msn får testa olika nyheter. Dock var där mkt sött med o dem sista. Godis å läsk Läs mer

Desirée S skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är roligt och spännande med Smakbox.
    Kul att testa nya produkter som man kanske inte köpt annars.
    Ett minus är att man inte kan välja utlämningsställe. De är inte trevliga där jag hämtar min box och vill helst inte åka dit. Läs mer

Linda S skrev om Smakbox AB
    Mycket bra, alltid nöjd. Bra variation på varor och bra förpackat. Läs mer

Charlotta E skrev om Smakbox AB
    bra kundtjänst men lite segt att de fler gånger blivit fel och fatas produkter. Dålig budfirma som skicka ut en 1 timme innan dom ska komma. Läs mer

Rose-marie D skrev om Smakbox AB
    Trevligt med nya, oväntade varor av god kvalite. Bra och snabb service. Läs mer

Selma M skrev om Smakbox AB
    Jag är överlag nöjd, med både varor, service helthetsmässigt så har jag inget dåligt att säga, antal kunder säger allt :) Läs mer

Carina N skrev om Smakbox AB
    Jag har varit prenumerant på Smakbox tidigare. Nu hade jag "nappat" på ett erbjudande från Carl Loddo. Det stod ingen prenumeration och ingen bindningstid. Helt plötsligt är jag prenumerant IGEN hos Smakbox. Sedan tycker jag att det har varit väldigt många drickor, alkoholfritt öl, tonic water m m. För övrigt ganska bra box. Läs mer

Helena M skrev om Smakbox AB
    En bra blandning av produkter.
    Meddelar i god tid innan leverans.
    Prisvärt. Läs mer

Madelene P skrev om Smakbox AB
    En mycket rolig bonus i vardagen varannan månad. Oftast kommer boxen lagom till helgen och det är lika roligt varje gång mina barn och jag öppnar. Är supernöjd!

Mvh Madde Läs mer

Elin J skrev om Smakbox AB
    Rolig grej då man ofta köper samma varor själv. Kändes som att det blev mycket samma varor efter några månader, därför jag avslutade premunation. Skulle gärna kunna anmäla allergier. Läs mer
  • 2020-05-27

Carola A skrev om Smakbox AB
    Jag tycker om blandningen av olika smaker och att man får en chans att prova varor som man annars inte skulle ha köpt. Läs mer
  • 2020-05-26

Monica J skrev om Smakbox AB
    Hade smakbox Mat - tyckte det mest var samma typ av produkter hela tiden och bytte till smakbox Nyfiken och den är trevligare.
    I det stora hela tycker jag det är en rolig idé och kul att testa produkter man förmodligen aldrig hade testat annars Läs mer
  • 2020-05-25

Lars V skrev om Smakbox AB
    Smakbox Nyfiken. Spännande varje gång! Läs mer
  • Malin P

2020-05-25

Malin P skrev om Smakbox AB
    Köper smakbox orginal med kyl o frystillägg får det hem lev. Är jätte trevliga om något man ringer om och fint bemötande.
    Älskar att bli överraskad och är nöjd med allt då det finns nya spännande saker recept på saker man aldrig testat innan. Så 5/5 får dom i betyg Läs mer
  • 2020-05-24

Lena A skrev om Smakbox AB
    Jag får en box varannan månad. Det är som julafton varje gång. Jag är väldigt nöjd med innehållet i mina boxar. Läs mer

Thommie D skrev om Smakbox AB
    Köpt smakbox nyfiken med kylt och frys, det mesta bra grejer. Kanske lite mycket dricka och vegetariskt, men i det stora hela bra. Läs mer

Britta T skrev om Smakbox AB
    Du får en upplevelse av smak som du kanske inte sett i affären än. Jag har hittat nya recept och varor med denna box. Läs mer

Sara S skrev om Smakbox AB
    Är du nyfiken på nya produkter på marknaden till en liten del av priset är Smakbox en toppenide! Läs mer

Annika D skrev om Smakbox AB
    Välpackade, välfyllda lådor! Väntar med spänning på nästa låda! Läs mer
  • 2020-05-13

Madeleine G skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en vara som ofta överraskar positivt. Roligt att testa nya saker produkter Läs mer
  • 2020-05-11

Bo J skrev om Smakbox AB
    Prenumererade länge och hoppades på bättring
    men
    innehållet blev bara sötare och sötare
    varor man inte behöver - inte vill ha
    skräp(mat)
    trots att jag valt balans
    (är lakto-ovo-vegetarian) Läs mer

Linda L skrev om Smakbox AB
    Smakbox ger mig en ny upplevelse och nyfikenheten på både nya och gamla produkter i matväg. Smakbox får mig att vilja hitta nya vägar i min matlagning och att upptäcka nya smaker. Smakbox har en vänlig och hjälpsam kundtjänst som ger en känsla av att just jag är viktig för dem. Läs mer
  • Christer N

2020-05-04

Christer N skrev om Smakbox AB
    Det var ett trevligt paket i början. Men det började innehålla mer och mer drycker och godis, så jag sade upp abonnemanget. Inget feedback från företaget. Läs mer

Jenny G skrev om Smakbox AB
    Har sedan en tid tillbaka prenumererat på Nyfiken-boxen. Både jag och min sambo gillar att prova och uppleva nya varor. Vi är mycket nöjda i stort med boxen, givetvis kan man inte tycka om allt som kommer med - men det är just poängen, att man ska hitta sina favoriter. Saknar dock att vi här uppe i norr inte kan nyttja tillägget kyl och frys. Ett plus i kanten är dock bonusprodukter som man får efter en viss tids prenumeration.
    De få gånger man har varit i kontakt med företaget så har man snabbt fått svar på sina frågor och de har varit trevliga och uppriktiga.
    Kan varmt rekommendera Smakbox om man vill testa på nya produkter. Tycker det är en mycket prisvärd produkt. Läs mer

Margareta J skrev om Smakbox AB
    Blev väldigt bra bemött av killen i kundtjänst när jag ringde och klagade på leveransen av frysvaror. Kände verkligen att mina synpunkter togs på allvar.
    Bortsett från just problemen med frusvarorna gillar jag konceptet med att kunna prova varor jag kanske inte hittat själv i butiker. Läs mer

Sankt Göransgatan 159, 112 17 Stockholm