Alla kategorier Matkasse Stockholms län Solna Smakbox AB

Smakbox AB

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 767 kunder tycker om Smakbox AB

• 2019-08-20

Ann-louise M skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en härlig överraskningslåda som kommer varannan månad. Alltid lika spännande att se vad den innehåller, brukar bli nöjd efter varje leverans.
    Finns nya varor som blivit favoriter här hemma.
    Extra plus att man får tips på recept mm i medskickat litet häfte. Läs mer
  • 2019-08-19

Ann-kristin J skrev om Smakbox AB
    Original till att börja med, förväntningarna var inte så höga men blev glatt överraskad. Varorna håller alltid hög kvalité och alltid något nytt. De är trevliga och lättsamma att ha kontakt med. Varje gång ser man framemot att få öppna paketet. Matlagningsglädje i en box! Läs mer
  • 2019-08-19

Annicka B skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på Smakbox Nyfiken samt Fryst och kylt. Fick därmed hemleverans vilket var smidigt. Tycker alltid att det är en bra blandning av produkter och hög kvalitet. Läs mer

Jennie S skrev om Smakbox AB
    Spännande varor och roligt att få lådan. Tycker däremot att det är för mycket läsk i boxarna och det drar ner omdömet.

Vi har haft balans och nyfiken Läs mer

Mona V skrev om Smakbox AB
    Förväntansfull och nyfiken på alla produkter som är med i Smakboxen. Nya idéer och smakupplevelser blir det. Läs mer

Emilie L skrev om Smakbox AB
    En smakbox för att testa på nya saker. Det fungerar alltid som det ska. Kul, känns lite som en julklapp :) Läs mer
  • 2019-08-12

Sofie S skrev om Smakbox AB
    Spännande varor varje gång och jag älskar att man inte vet vad det är för varor innan den kommer! Roligt med variation! Läs mer
  • 2019-08-12

Lena R skrev om Smakbox AB
    De flesta av varorna i boxen är både goda och intressanta.
    Spännande blandning av varor, bra box. Läs mer
  • 2019-08-07

Sara H skrev om Smakbox AB
    Det är alltid lika roligt och spännande när jag får smakboxen. Mycket roligt att prova nya saker. Av de boxar jag har provat så är smakboxen bäst. Läs mer
  • 2019-08-07

Janne A skrev om Smakbox AB
    Det är trevligt att få hem varuprover så att man kan testa. Det är oftast något till alla i familjen Läs mer

Malin E skrev om Smakbox AB
    Helt klart En prisvärd smakbox som ger spänning vid varje ankomst Läs mer

Tove H skrev om Smakbox AB
    Jag har smakbox balans och tycker den är toppen! Funkar superbra som ett vuxet kinderägg! Toppen! Läs mer

Minna R skrev om Smakbox AB
    I min familj kör vi på orginal boxen och den passar oss väldigt bra! Tycker att Smakbox är ett bra företag bland annat för att de kontaktar sina prenumeranter när något sker med boxen som de gjorde sist. I sin helt så rekommenderar min familj Smakbox till andra vi känner och vill inte sluta prenumerera på det! Läs mer

Susanne E skrev om Smakbox AB
    Lite tråkigt att båda boxarna hade i stort sett lika innehåll.
    Annars är det kul att få boxen och upptäcka nya produkter. Läs mer

Richard K skrev om Smakbox AB
    Blev tipsad av en tjej på jobbet.. och bestämde mig för att testa deras basicbox. Tycker det är väldigt trevligt och spännande med nya grejer...tycker företaget verkar funka bra med trevlig personal. Supernöjd Läs mer

Annika J skrev om Smakbox AB
    När vår smakbox kommer samlas alla tre barnen runt den och vi packar upp sakerna tillsammans! Det är rena julafton! Alla hittar något de blir extra glada för! 😀 Läs mer

Annmarie E skrev om Smakbox AB
    God service, trevligt bemötande, Läs mer

Eva S skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på smakbox. Jättespännande från början. Nu mer ensidigt, mest dricka. Byter box o testar det.
    Inga problem i bemötande.
    Vid fryst låda kring jul ny utan bekymmer. Läs mer

Ann-mari B skrev om Smakbox AB
    Smakbox varannan månad, bra produkter som jag net hade köpt själv i butik. Läs mer

Mona K skrev om Smakbox AB
    Jag fick tips av en kollega om Smakboxen tyckte det lät intr. Så jag provade o är nöjd. T.o.m när jag var på semester så ordnade dom att jag fick lådan dit. Tycker dom är service minded. Läs mer
  • Sandra W

Sandra W skrev om Smakbox AB
    Jag älskar konceptet med Smakbox. Man får testa produkter man aldrig hade köpt annars. Jag har fått många nya favoriter och tillochmed något jag trodde var riktigt vidrigt.
    Gillar att man lätt kan få tag på de flesta produkterna.
    Det negativa är att det nästan alltid innehåller Alkoholfri öl och pasta och/eller ris. Läs mer
  • Britt-mari S

Britt-mari S skrev om Smakbox AB
    Bemötning helt ok.
    Varorna var intressanta Läs mer

Annica E skrev om Smakbox AB
    Endel god mat och bra hemleverans. Bra med olika alternativ och mix. Kundservice kan bli mer proaktiv. Läs mer
  • Ebba H

Ebba H skrev om Smakbox AB
    En roligt idé att få testa nya produkter som finns eller kommer ut på marknaden. Snabba leveranser och mycket bra produkter. Läs mer

Josefine W skrev om Smakbox AB
    Det är alltid spännande och roligt att få hem smakboxen och se vad den har att erbjuda! Läs mer

Christine L skrev om Smakbox AB
    Spännande att få prova produkter man annars aldrig skulle köpa. De gånger jag haft kontakt med kundtjänst, tex i samband med defekter på varorna (trasiga burkar e.d.) har jag fått trevligt bemötande och god service.
    Det som gör att de inte får allra högsta betyg, är att man inte kan ange en "smakprofil" eller allergier. Jag dricker tex inte kaffe, och har således inte någon glädje av kaffedrinkar eller annat kafferelaterat som ofta följer med i boxen. Läs mer
  • 2019-07-26

Heléne L skrev om Smakbox AB
    Köper smakbox original
    Tycker det är lika spännande varje gång paketet kommer blir som julafton Läs mer
  • 2019-07-24

MariAnne T skrev om Smakbox AB
    Till en början fick jag Smakboxen som present av vår dotter. Jag upptäckte att det blev lite av julaftonskänsla när jag hämtat boxen och skulle öppna den. När sedan gåvoperioden var slut fortsatte jag förstås min prenumeration. Visst finns det varor som varit lite "onödiga" men i gengäld får man ett utmärkt tillfälle att testa sådant man inte skulle köpt i vanliga fall. Flera av sådana varor har blivit en riktig "hit". Vid de tillfällen jag kommunicerat med företaget har jag blivit väl bemött och mina förväntningar har Smakbox verkligen levt upp till. Läs mer
  • 2019-07-24

Carina L skrev om Smakbox AB
    Man ser alltid fram emot en ny box. Lite som julafton. Oftast bra grejer och goda. Någon gång har det varit nåt som inte smakat bra. Jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-07-19

Marianne J skrev om Smakbox AB
    Originalbox. Kul produktinnehåll och alltid trevligt bemötande när man ringer. Läs mer
  • 2019-07-17

Caroline E skrev om Smakbox AB
    Rolig idé med en box fylld med godsaker, dock blev det lite enformigt efter ett tag enligt mitt tycke.
    Enkelt att beställa och att avbeställa, alternativt pausa prenumerationen. Bra betalningsmöjligheter.
    Jag har alltid blivit bra bemött i kontakt med företaget. Läs mer
  • 2019-07-17

Emelie A skrev om Smakbox AB
    Känns alltid lika spännande att få en ny box med bra nyheter från smakbox Läs mer

Björn W skrev om Smakbox AB
    Vi har testat ett par olika boxar med nya produkter, liksom Smakbox. Smakbox har den klart bästa presentationen, genom bifogat häfte, samt de varor som gjort oss mest glada och överraskade. Läs mer

Alexander S skrev om Smakbox AB
    Överraskande artiklar varje gång, OCH väldigt GODA smaker och recept med dessa varor, jag valde BJUDNING som paket.Bra kundservice,förstående vid problem,ALLTID positiva mot kunderna.Förväntningarna levde upp BRA enligt mig Läs mer

Linda Ö skrev om Smakbox AB
    Jag tycker om tjänsten , gillar överasknings momenten med när man får hem boxen och att öppna den Läs mer

Marie P skrev om Smakbox AB
    Bemötande var helt fantastisk bra när jag behövde hjälp av dom. Läs mer
  • 2019-07-12

Karina H skrev om Smakbox AB
    Många smaker man inte skulle ha provat annars, några saker har jag köpt efteråt.
    Senaste boxen med frysvaror var toppen Läs mer
  • 2019-07-10

Jenny M skrev om Smakbox AB
    Rolig box med många varor, man får verkligen mycket för pengarna. Läs mer
  • 2019-07-09

Sara K skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en härlig upplevelse varannan månad! Läs mer
  • Cecilia G

Smakbox Balans. Bra mix av produkter som alltid håller hög kvalitet. Läs mer
  • SARA E

2019-07-08

SARA E skrev om Smakbox AB
    Älskar Smakbox! Jag betalade 169kr och fick 2 fyllda lådor som var massa fina lyxprodukter! Det priset skulle blivit jättedyrt i affären för allt detta!! Är så enormt tacksam att jag hittade Smakbox! Rekommenderar verkligen ❤️ Läs mer
  • 2019-07-08

Charlotta R skrev om Smakbox AB
    Smakbox, blivit bemött bra inga problem. Bara att en box försvann men skickade bara en ny.
    Bra och roligt upplägg Läs mer
  • 2019-07-07

Carina N skrev om Smakbox AB
    Har beställt smakbox flera gånger men alltid över nätet så ngen personlig kontakt. Har provat alla 4 olika boxar och är mycket positiv. Allt går smidigt och informationen om boxarnas leveransstatus är jättebra. Läs mer
  • 2019-07-05

Ewa H skrev om Smakbox AB
    Smakboxen juni
    En burk var skrynklig kände lite besvikelse för jag hade aldrig köpt en sådan burk. Men jag fick tillbaka pengar för det, det gör inget. Jag vart bra bemött.
    Vi hade en familje fest här jag kunde ta fram många olika sorters dricka det var bra och kändes roligt, all var drickbart för både vuxna och barn Läs mer
  • 2019-07-04

Sofia E skrev om Smakbox AB
    Jättebra produkt. Har varit med från första boxen och aldrig tvekat på att fortsätta min prenumeration. Har testa många boxar genom åren men den här den bästa. Läs mer
  • 2019-07-03

Linda K skrev om Smakbox AB
    Tycket absolut att Smakbox är den bästa boxen på marknaden då den alltid är välfylld. Valuta för pengarna! Läs mer
  • 2019-07-01

Carin B skrev om Smakbox AB
    Ett fantastiskt koncept som gör att man kan prova produkter man kanske inte skulle tänkt sig annars.
    Har hittat flera nya favoriter i de boxar jag hittills fått. Läs mer
  • 2019-07-01

Angelica D skrev om Smakbox AB
    Smakbox har varierade boxar till ett bra pris! Läs mer
  • 2019-06-27

Gunilla G skrev om Smakbox AB
    Köpte Smakbox.
    Det var bra blandning av innehåll i boxen.
    och det är alltid kul att få prova nya varor.
    Fick bra information om när boxen sändes när den skulle komma och när den var framme
    Boxen rekommenderas Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna