Alla kategorier Matkasse Stockholms län Solna Smakbox AB

Smakbox AB

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 692 kunder tycker om Smakbox AB

• 2019-04-17

Josefine S skrev om Smakbox AB
    Bra innehåll och roliga nya produkter som man inte hat haft chansen att få prova förut. Finns något för alla i smakboxen! Läs mer
  • 2019-04-15

Ida A skrev om Smakbox AB
    Smakbox som är ett uppskattat inslag i vardagen. Läs mer
  • MAJA M

2019-04-14

MAJA M skrev om Smakbox AB
    Boxarna har varit väldigt bra och roliga, vi har prenumererat länge. Dock har det blivit mycket sämre på sistone och man får samma produkter flera gånger om vilket är väldigt tråkigt. Vi funderar på att välja bort smakbox och välja annan box istället. Läs mer
  • Agneta H

2019-04-13

Agneta H skrev om Smakbox AB
    Spännande och roligt. Kanske lite väl mycket godis och läsk, men vem klagar! Läs mer
  • 2019-04-13

LARS DANIEL A skrev om Smakbox AB
    Tyvärr tycker vi boxarna blivit mycket sämre på senaste tiden. Vi tyckte den var rolig och prisvärd i början men vi upplever att den innehåller på tok för mycket godis och läsk/dricka trots att vi valt måltidsinrikningen. Dessutom undrar vi om det uppgivna värdet på boxarna verkligen stämmer då det känns som vi nästan skulle kunna köpa samma varor i vår lokala Maxibutik för priset vi betalat för boxen. Om man vill att folk ska prova nya varor som man själv inte valt och sen även lägga tid på att recensera dessa måste boxen vara mer än prisvärd. Som exempel på felsatta priser på produkter har man uppgett värdet på burken med Coca-Cola till 15:-. Går jag till min lokala Ica hittar jag samma burk för en bit under tian. Ett annat exempel är burken med ramslök från Santa Maria vars pris uppges till 34-40:-. I butik kostar denna endast mellan 20:- och 25:. Dessutom som andra redan sagt i recensioner längre ner - alltid någon trasig förpackning i boxen... Idéen är kul men tyvärr blir det inte fler boxar för vår del... Läs mer
  • 2019-04-11

Jeanette J skrev om Smakbox AB
    Nästan som att få en julklapp. Massor med goda och spännande överraskningar i en härlig blandning. Läs mer
  • 2019-04-10

Sofia N skrev om Smakbox AB
    Jätte bra produkter, nya smaker Läs mer
  • 2019-04-08

Kristina T skrev om Smakbox AB
    Jag beställde Smakboxen som innehöll ett antal olika varor.
    Jag har inte varit kontakt med företaget mer än via deras hemsida när jag la beställning och avbeställde prenumerationen.
    Det va flera olika produkter, alla va nya produkter och stort utbud. Dock så kunde man inte anpassa allergier i utbudet vilket ledde till att jag avbeställde prenumerationen.
    Jag skulle rekommendera Smakboxen för andra som vill prova på nya produkter. Jag blev själv rekommenderad av Smakboxen vilken ledde till att jag provade. Läs mer
  • 2019-04-03

Ann J skrev om Smakbox AB
    Spännande att få ett paket med lite av varje. Möjlighet att prova på nya saker till ett bra pris. Läs mer
  • Josephine M

2019-04-03

Josephine M skrev om Smakbox AB
    Älskar att få hem nyheter och prova saker jag kanske inte hade provat annars. Läs mer
  • 2019-04-01

Eva H skrev om Smakbox AB
    Rolig matbox med varierat innehåll. Väl värd sitt pris. Läs mer
  • 2019-04-01

Martin G skrev om Smakbox AB
    Har smakbox sedan en tid tillbaka och är jätte nöjd.
    Bra bemötande och snabb kundtjänst.
    Bra grejer i lådan och det är värt att lägga pengarna på detta. En väldigt kul grej! Läs mer
  • 2019-03-27

Kristina S skrev om Smakbox AB
    Spännande box, alltid med roliga och prisvärda varor. Läs mer
  • 2019-03-26

Maja G skrev om Smakbox AB
    Jag har en prenumeration på smakbox original. De på smakbox är alltid snabba med att svara på frågor och hjälper till på en smidigt sätt när något gått snett eller man är missnöjd efter att exempelvis posten strulat till det.

Rekommenderar det varmt till alla. Ibland kan man få produkter man inte gillar men det är sånt som kommer med på köpet. Oftast så är boxarna på topp. Läs mer
  • 2019-03-26

Gustav Q skrev om Smakbox AB
    Vi har smakbox balans som prenumeration och väldigt nöjda med den! Läs mer
  • Madeleine K

2019-03-25

Madeleine K skrev om Smakbox AB
    överlag toppen, men ibland är det lite mycket dryck (fick 9 st i en av dem)känns som utfyllnad Läs mer

Ellinor L skrev om Smakbox AB
    En fin vara som innehåller varierade gåvor. Jag blir glad varje gång och innehållet fyller en inspirerande del i vardagen Läs mer

Anna-karin E skrev om Smakbox AB
    Smakboxen ger oss chansen att smaka nya saker som vi kanske inte annars hade köpt. Det är ett roligt sätt att upptäcka nya saker! Läs mer

Louise J skrev om Smakbox AB
    Rolig box till en början, har haft balansboxen sedan den lanserades.
    -förväntade mig nyheter och olika produkter. gärna saker som man annars inte hade köpt i butiken.

Nu tycker jag boxen är TRÅKIG! känns som det mest är drickor & te. Samma saker varje gång, dålig variation, många produkter som inte alls borde finnas i en balansbox som man i sin tur inte ens äter/dricker och som man sedan får slänga och det känns så fel.
    Företaget behöver ta sig en tankeställare om vad man skickar och för att det ska bli en mer hållbar box ur ett miljötänk. Läs mer

Gun-Marie G skrev om Smakbox AB
    Boxar med spännande innehåll när jag vill ha en. Läs mer
  • Sanna E

2019-03-20

Sanna E skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på smakbox Balans.
    Innan verkar det ha varit mer fokus på glutenfritt vilket jag saknar nu.
    Mitt tips till er är att göra en helt gluten och laktosfri låda, tror det skulle uppskattas av fler än mig. :) Läs mer
  • 2019-03-18

Veronika Ö skrev om Smakbox AB
    Jag har köpt smakbox. De flesta produkter var över mina förväntningar. Dock tycker jag inte att öl och vin ska ingå i boxen. Jag dricker inte öl och vin och har därför inget utbyte av dessa produkter.
    I övrigt är det snabba leveranser, och god service. Läs mer
  • 2019-03-18

Elin E skrev om Smakbox AB
    I varje smakbox jag fick, så var det nån förpackning som var trasig Läs mer
  • Sara Ö

2019-03-15

Sara Ö skrev om Smakbox AB
    Enkelt och kul sätt att prova nyheter och annat kul. Vi har provat lite olika boxar och tycker att alla är bra på sitt sätt. Läs mer
  • Helene K

2019-03-13

Helene K skrev om Smakbox AB
    Jag tycker det är kul med lite nytt som jag kanske inte hade hittat i hyllan.
    Jag och min familj upplever att det är mycket läsk och andra flaskor. Det tycker jag är synd för de behöver ingen extra reklam, än har det inte kommit någon sådan produkt som vi har jublat över. Däremot när det är pasta, knäckebröd, godis, såser eller liknande produkter är det högre ljud om lådan. Läs mer

Markus H skrev om Smakbox AB
    Roligt att öppna nya överraskningar och kul och testa nya saker! Läs mer

Jonas Ö skrev om Smakbox AB
    Många nya spännande produkter, dock lite mycket drycker. Läs mer

Åsa L skrev om Smakbox AB
    Smakboxen är bästa boxen - vi har tre varianter från andra företag men den här är vår favorit. Den engagerar hela familjen, stora som små och vi öppnar alltid tillsammans och testar och tycker till tillsammans. Bra mix av produkter!! Läs mer
  • 2019-03-05

Johanna E skrev om Smakbox AB
    Tycker att boxarna blicit sämre efter utökningen av inriktningar. Känns som att företaget tappat sin stjärnglans lite Läs mer
  • 2019-03-04

Helena L skrev om Smakbox AB
    Kul att bli överraskad med nyheter som man kanske annars inte skulle testat.
    Inte haft någon direkt kontakt med företaget mer än beställning via hemsidan.
    Jag hade inga direkta förväntningar när jag fick boxen i present men tyckte att det var bra info inför leveransena. Inne hållet blev lite tråkigt i längden kändes lite som samma typ av varor och dessutom försvann det lilla häftet som man kunde skriva bedömningar i och istället lades det in i det stora häftet vilket gjorde det svårare att ha överblick och bedömma på rätt ställe. Läs mer
  • 2019-03-04

Helena B skrev om Smakbox AB
    Bra låda, rolig låda med kul innehåll Läs mer
  • 2019-02-27

Angela S skrev om Smakbox AB
    - Kul med en överraskning var 2:a månad

- Har blivit bemött bra, dock ganska rörigt om man har frågor till Kundtjänst, jag har fått olika svar på samma fråga från olika personer.
    - Förväntningarna va att få prova lite nya saker, vilket jag fått gjort, dock har samma produkter börjat dyka i boxarna igen som om man har lager kvar och bara fyller ut dem, fått samma glasnudlar i 3 boxar nu....
    - Är i det stora hela rätt nöjd, hade informationen på hemsidan gällande din prenumeration och de gåvoprenumerationer man har varit uppdaterad och tydlig så hade det blivit ett högre betyg, har köpt ett antal gåvoboxar och det har varenda gång gett upphov till frågor eftersom det är otydlig status på hemsidan. Läs mer
  • Mona S

2019-02-25

Mona S skrev om Smakbox AB
    Där är ju olika grejer varje gång å dom testar man i den mån man hinner. Jag har inte varit i direkt kontakt med företaget mer än när boxen skall komma, när den lämnar packningsstället, meddelande om att den går att spåra, sms- när den är kommen för att hämtas, vad behövs mer. Spännande när boxen är kommen å man skall kolla vad som kommit med. Läs mer
  • 2019-02-25

Matias Z skrev om Smakbox AB
    Roligt och få Smakbox hemlevererad med ofta nya spännande nyheter. Läs mer
  • 2019-02-20

Lina T skrev om Smakbox AB
    Lika soännande varje gång att få hem en rolig box! Kul Läs mer

Christina N skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande att få en ny box och packa upp. Använder de flesta av varorna. Tycker dock att det varit väldigt mycket drycker. Läs mer
  • Rebecca L

2019-02-18

Rebecca L skrev om Smakbox AB
    Jag uppskattar smakbox väldigt mycket då jag är en person som älskar att experimentera i både köket men även med mina smaklökar!
    Tyvärr opererades jag för inte länge sedan och kan då inte äta riktigt allting än. Men mitt mål är att innan året är slut bli en stående prenumerant igen!
    Helt klart värt väntan! En spänning i vardagen! Läs mer

William S skrev om Smakbox AB
    Jag köpte smakbox för att jag kände att lät som en spännande grej att testa. Men gick snabbt över till inspiration och ett evigt längtande efter en ny box. När jag började få boxen hittade jag plötsligt nya produkter jag aldrig tänkt köpa i vanliga fall som jag gillade, blev positivt överraskad av produkterna. Det är alltid saker som kommer till användning på ett eller annat sätt. Men det bästa med det är överraskningen om att man aldrig vet vilka fynd man kan få. Läs mer

Susanne W skrev om Smakbox AB
    Toppen att få prova olika produkter Läs mer
  • Ida P

2019-02-18

Ida P skrev om Smakbox AB
    Det har och är kul med smakboxar Läs mer
  • 2019-02-14

Johanna J skrev om Smakbox AB
    Roligt att testa nya produkter, som man inte hade "hittat" annars!
    Har testat Smakbox Orginal och Smakbox Balans. Orginal var lite för söt för mig. Balans passar bra för mig. Skulle vara roligt om det kanske kom någon box inriktad lite mer på sport och träning. Läs mer
  • 2019-02-13

Berit M skrev om Smakbox AB
    Kul att testa lite nya produkter , en rolig present att ge bort
    Lite tråkigt att det var många produkter som kom tillbaka månaden efter , i alla tre lådorna var det risottris av samma märke. Samma drickor och kryddor, blev ju inte så mycket nyhet av detta Läs mer
  • 2019-02-11

Rita L skrev om Smakbox AB
    Har enbart haft kontakt via nätet. Förväntningarna var att få lite nytänk i köket, men vet inte om detta riktigt blivit så. Är ju mycket läsk och dylikt. Läs mer
  • 2019-02-08

Marianne U skrev om Smakbox AB
    Roligt att prova nya smaker. Recepbok toppen Läs mer
  • 2019-02-06

Tina V skrev om Smakbox AB
    Köpte vanliga smakboxen, och vi längtar alltid efter smakboxen hela familjen och hjälps åt att öppna den, stora som små. Läs mer
  • 2019-02-05

Tommy G skrev om Smakbox AB
    Roligt och spännande att prova olika produkter. Ser fram emot varje tillfälle Läs mer
  • 2019-02-05

Berti W skrev om Smakbox AB
    Bra och användbart innehåll. Bra service och hjälp vid behov Läs mer

Linda L skrev om Smakbox AB
    Med Smakbox får jag och familjen nya smakupplevelser. Vi får möjlighet att testa både nya och kända produkter. Läs mer

Anna F skrev om Smakbox AB
    Köpte blandade produkter. Mycket nöjd med utbudet av varor. Ganska snabb leverans. Dock var kartongen inte i bästa skick när den kom fram. Endast ett plastband som höll ihop den. Tejpen hade gått upp och man såg in i kartongen. Läs mer

Kjell K skrev om Smakbox AB
    Jag gillar smakboxen den är helt ok Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna