Smakbox AB

Dalvägen 8, 169 56 Solna — Visa karta

Smakbox är till för dig som är matintresserad och vill upptäcka nya produkter!

Med en prenumeration på Smakbox får du varannan månad hela 15 nya produkter, från både små och större varumärken. Inspiration och recept medföljer i vår tidning.

Du väljer mellan Smakbox, där du får produkter och smaker för både vardag och fest, eller Smakbox Balans där du får mer vegetariskt och mindre tillsatt socker.

Frakten ingår i priset och du kan pausa eller avsluta när du vill.

Välkommen att hitta nya favoriter med Smakbox!

Läs vad 818 kunder tycker om Smakbox AB

• 2019-10-10

Ann-louise F skrev om Smakbox AB
    Bra bemötande
    JAg har SMAKBOX Nyfiken Läs mer
  • 2019-10-09

Helena H skrev om Smakbox AB
    Bra bemötande, roligt att testa nya grejer. Läs mer
  • 2019-10-09

Lena J skrev om Smakbox AB
    Alltid spännande att se vad man får. Men tycker det är för mycket dryck i lådan. Läs mer
  • 2019-10-08

Sophie V skrev om Smakbox AB
    Ofta roliga boxar med intressanta nyheter. Ibland lite för mycket light dryck som skickats med. Hade gärna sett mer tips på vad kunder gör med innehållet i boxen och recept. Läs mer

Anneli F skrev om Smakbox AB
    Många roliga produkter. Dock mkt läsk o godis .när jag påtalade det och pga det säga upp prenumerationen var intresset för att förändra min box noll från kundtjänst så jag sa upp den. Övriga produkter bra. Blir ju dock dyrt om hälften är sådant jag ej skulle köpa annars ( läsk godis) Läs mer

Anja E skrev om Smakbox AB
    Smakbox inspiration. Många saker inspirerar mig och blir nya favoriter. Men det är för mycket drickor (alkoholfri öl, läsk och saft). Läs mer

Anders L skrev om Smakbox AB
    Abonnerar på smakbox och tycker att det är riktigt bra. Alltid bra information och service Läs mer
  • 2019-10-05

Pernilla E skrev om Smakbox AB
    köpt både smakbox och kyl och frys paketet och bra med hemleverans Läs mer

Erika G skrev om Smakbox AB
    Jag är prenumerant på Smakbox sedan starten. Jag är mycket nöjd med tjänsten och det bemötande jag fått av företaget i olika ärenden.

Innehållet i de Smakboxar jag fått har varit av hög kvalitet och med stor variation. Det faktum att jag som kund kan välja mellan olika innehåll i min box är till stor fördel.

Jag kommer att fortsätta som prenumerant då jag prövat andra boxar som inte haft lika god kvalitet eller variation. Priset är också en viktig konkurrensfaktor. Läs mer

Gun M skrev om Smakbox AB
    Tycker om er box. Men önskar mer för Diabetiker, då både jag och mannen har detta. För vi gillar d goda livet ändå. Så mer för oss ”Dia” Läs mer

Ann-sofie522 J skrev om Smakbox AB
    *Smakbox
    *Har blivit bra bemött då jag ringt, när boxen inte kommit el den här varit trasig.
    *Dock lite konstigt att jag alltid får vänta med min box till nästan sista dagen, när många av mina vänner alltid får den innan el förstå dagen för utskick.
    *Helt oki men ibland lite mycket av samma produkter och denna tråkiga alkoholfria öl. Slapp den dock i sista boxen. Läs mer
  • 2019-10-01

Anna C skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på smak boxar. Spänning varannan månad när de kommer en glädje för familjen. Får alltid full service vid kontakt med företaget. De förväntningar jag hade innan första boxen var stora och med bravur uppfylldes de när boxen var på plats. Läs mer

Julia R skrev om Smakbox AB
    Jag har prenumerant på smakboxen i ett halv år nu och jag är väldigt nöjd med den. Den är väldigt varierande och spännande då det oftast är saker man aldrig smakat eller sett innan.
    Jag är väldigt nöjd med mina köp! Läs mer

Elisabeth J skrev om Smakbox AB
    Ett kul sätt att låta oss prova nya produkter och smaker, som man kanske inte tänker på när man står i butiken.
    Så fortsätt utmana oss med nya produkter och smaker Läs mer

Christina L skrev om Smakbox AB
    Har Smakbox sedan ett par år tillbaka. Boxen tilltalade mig med sin trevliga presentation. Varje månad får man en box med fantastiska produkter, alltid lika roligt när det är dags att hämta ut den Läs mer
  • 2019-09-25

Birgitta J skrev om Smakbox AB
    Trevligt och spännande med nya saker att smaka och testa Läs mer

Irene W skrev om Smakbox AB
    Smakbox är den roligaste och mest varierade box jag har testat, den motsvarar mina förväntningar och det är smidigt med leverans varannan månad.
    Gillar också att de säljer ut restlådor till ett billigare pris.

De har en bra och trevlig kundtjänst Läs mer

Peter K skrev om Smakbox AB
    Funkar kanon och dom håller vad dom lovar. Läs mer

Desire H skrev om Smakbox AB
    I am really in love with my Smakbox prenumeration and looking forward to it every time. Läs mer

Mikael G skrev om Smakbox AB
    Jag köpte några boxar under en period. Det var en del bra saker för mej, nyheter och nytt och inspirerande för mej. Läs mer

Marie A skrev om Smakbox AB
    Vi testade Smakbox för att det är ett roligt sätt att få nya produkter vi kanske annars inte hade provat. Kundtjänst är snabb, hjälpsam och försöker lösa de problem som uppstått. Utbudet i varje box varierar och oftast är de flesta produkterna positiva. Det är alltid rolig att hämta, och vi har fortsatt ha dem i snart 2 år. Läs mer
  • 2019-09-18

Anna-karin K skrev om Smakbox AB
    En rolig box men tyvärr hinner man se på kändisars konton vad boxen innehåller innan min ens har skickats. Har tyvärr oxå fått samma saker i de senaste boxarns,.. Läs mer

Annika H skrev om Smakbox AB
    Spännande att få en box med nya produkter. Tycker dock att det varit för mycket dryck. Kyo- och frystillägg är spännande och Gordons är väldigt professionella Läs mer

Ingela H skrev om Smakbox AB
    Smakbox - nyfiken. Mycket nöjd med innehållet denna gången, allt passade på pricken. Service toppen. Förväntningarna infriade. Med andra ord...topp!!! Läs mer

Petra W skrev om Smakbox AB
    Är prenumerant på smakbox sedan nåt år, kul med nya produkter men tycker att det väl ofta är olika typer av drycker och marinader. Läs mer

Ulf O skrev om Smakbox AB
    Ett trevligt sätt att prova nya produkter, tyvärr är Smakbox helt fixerade vid att skicka med olika sorts drycker som varken är nya eller något att ha , är ju även väldigt dåligt för miljön då dessa är tunga och skrymmande hade man sluppit Dryck och godis hade ju konceptet helt klart fått 5 stjärnor Läs mer

Marie A skrev om Smakbox AB
    Julafton varje gång boxen kommer, många nyheter men även kända varor Läs mer
  • 2019-09-12

Lars L skrev om Smakbox AB
    Mycket trevligt bemötande vid strul när jag fick fel smakbox! 👍😃 Läs mer
  • 2019-09-11

Anette E skrev om Smakbox AB
    Ibland blir det lite tjatigt med mycket dryck i boxen. Ett tag var det alkoholfri öl som återkom och nu var det en ny Colasmak och 2 flaskor. Det hade räckt med 1. Ett erbjudande om gratis musli men för att få det var man tvungen att beställa för 100 kr. Läs mer
  • 2019-09-11

Stina S skrev om Smakbox AB
    Jag har haft Smakbox original i många omgångar nu. Har alltid varit användbara grejer men börjar bli lite förutsägbar. Mycket dryck, udda godis, balsamvinäger och expressris. Har alltid blivit bemött på bästa sätt. Kommer pausa ett tag nu, men kommer garanterat tillbaka. Läs mer
  • 2019-09-10

Nadja J skrev om Smakbox AB
    Roligt och prisvärt paket/box, stor variation Läs mer

Lena W skrev om Smakbox AB
    Köpte Smakbox Mat. Bra kommunikation från företaget. Boxen var helt ok. Läs mer

Monica K skrev om Smakbox AB
    Smakbox har alltid bra innehåll och nyheter. Har varit nöjd med alla smakbox ar jag fått levererat. Läs mer

Ulla S skrev om Smakbox AB
    Jag har prenumererat på smakbox i flera år. I de fall något har varit trasigt eller fattats så har jag fått hjälp och respons snabbt via mail,

Ett trevligt och snabbt bemötande både i telefon och via mail.

Jag ser fram emot mina smakboxleveranser då får jag smaka nya produkter och får även nya matideer.

jag rekommenderar smakbox till vänner. Läs mer

Lovisa H skrev om Smakbox AB
    Smakbox är som en liten julafton varannan månad. Med originalboxen får jag smaka lite av varje; en ny dryck, ett knäckebröd etc. Som kund får jag prova varor jag kanske annars inte vetat fanns och det ger mig inspiration i vardagen! Läs mer

Sven-åke L skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på box, fungerar utmärkt. Får besked i god tid om kommande leverans, extra erbjudande man kan få beskrivs tydligt i information. Läs mer

Britt-mari Å skrev om Smakbox AB
    Tycker bra om konceptet. Alltid bra respons på frågor. Trevligt bemötande. Meeen... trodde det inte skulle vara så mycket drickprodukter, även om det är sommar. Känns som om man gör det lätt för sig. Har provar några olika boxar, går nog tillbaka till den jag hade från början. Jag trodde nog mer att det skulle vara mer "ovanliga" produkter att prova, det har varit väldigt mycket med ex. balsamico m.m.
    Annars är jag överlag väldigt nöjd.
    Mvh Britt-Mari Läs mer

Ulrika W skrev om Smakbox AB
    Prenumererar på Smakbox Nyfiken. Roligt att prova nya saker som jag kanske inte hade köpt själv i affären. Läs mer
  • 2019-09-04

Miriam A skrev om Smakbox AB
    Bra bemötande och fina produkter Läs mer

Catarina O skrev om Smakbox AB
    Spännande att se vad som är i lådan. Det mesta är gott, en del nytt. Några produkter har blivit nya favoriter. Det sämsta med lådan är alla drycker. Dem kan vi vara utan. Läs mer

Annie L skrev om Smakbox AB
    Älskar när lådorna kommer, full med överraskningar Läs mer
  • JONAS L

2019-09-02

JONAS L skrev om Smakbox AB
    Smakboxen saknade 30-40% av produkterna samt innehöll en produkt som inte ens fanns med i listan.

I övrigt var det väldigt mycket godis för att vara "Måltid". Läs mer

Sandra E skrev om Smakbox AB
    Fantastiska produkter och många. Saker man alfrig annars hade köpt som man får prova tack vare smakbox! Bra prise, har problem eller funderingar uppstått så har dem svarat och åtgärdar ev problem snabbt 👍 Läs mer

Jessica Tenggren P skrev om Smakbox AB
    Gillar Smakbox, kul när den kommer Läs mer

Carolina V skrev om Smakbox AB
    Alltid lika roligt och spännande att få min box och nu när man får med kylprodukter så är det ännu lite roligare
    Bra produkter och brett utbud Läs mer

Ingrid L skrev om Smakbox AB
    Orginalbox, spännande varor och rolig idé men jag upplevde att flera saker hade väldigt kort datum vilket innebar att jag inte hann använda allt. Lite för många drycker då det är en onödig produkt enligt mig. Läs mer

Linh G skrev om Smakbox AB
    Smakbox är en box där man får mycket för pengarna! Mycket nya och spännande produkter att prova. Boxen är alltid fylld till bredden med både dryck och annat. Både barn och vuxna älskar den här hemma! Läs mer
  • 2019-08-30

Nawal F skrev om Smakbox AB
    Smakbox är ett superbra företag. Man blir aldrig besviken. Sedan är dem jätte trevliga id kundtjänst Läs mer
  • 2019-08-28

Cecilia P skrev om Smakbox AB
    Jag prenumererar på snakbox och det är alltid lika spännande när boxen kommer. Hela familjen är med och öppnar och ser vad det är för spännande varor som kommer
    Vi är mycket nöjda med smakbox Läs mer
  • 2019-08-26

Veronika D skrev om Smakbox AB
    Så nöjd med denna box! Bra grejer, både basvaror och lite nya smaker att testa (som man aldrig köpt annars men där man kan hitta nya guldkorn!) och man får verkligen mycket för pengarna! Läs mer

Dalvägen 8, 169 56 Solna