Smakbox AB

1 923
4.4
Call 08-120 223 80 Share

About company

Smakbox är till för dig som gillar mat, överraskningar och att upptäcka nya produkter! När du prenumererar på Smakbox får du varannan månad hem 15 produkter från både små och större varumärken. Inspiration, produktinformation och recept medföljer. Du kan själv påverka vad du får i boxen genom att välja mellan 4 olika smakmixar;...

1923 omdömen om Smakbox AB

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 1923 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Veronica B
Wrote about Smakbox AB

Jag fick smakbox i present och blev riktigt överaskad. Hade inte några förväntningar men blev riktigt glad av alla trevliga varor jag fick som jag nog inte hade köpt om jag inte hade fått dom så här. En trevlig överraskning när det kommer jag provade originalet. Kan starkt rekommendera smakbox.

Svar från Smakbox AB

Stort tack för detta fina omdöme 😍 Vad roligt att gåvan du fick blev en härlig överraskning.

Lars-Göran B
Wrote about Smakbox AB

Helt underbart . Jag har prenumererat ett par år och bytt mellan olika paket och aldrig haft nått problem utan bara underbara smakupplevelser 😉

Svar från Smakbox AB

Hej Lars-Göran, vad roligt att du tycker om de varor vi väljer ut i boxarna. Hoppas du ska hitta många nya smakupplevelser i framtiden

Catharina L
Wrote about Smakbox AB

Hej, Jag hade problem men kontot, men man blir alltid väl bemött och får bra hjälp av alla på Smakbox. Jag har varit prenumerant under flera år och har inte någon tanke på att avbryta, det är ofta roligt att få Smakboxen och se vad det är för innehåll. Varje gång boxen kommer är man förväntansfull och vill snabbt hämta den. Jag rekommenderar ofta smakbox till vänner och bekanta. Bra produkter till ett bra pris.

Svar från Smakbox AB

Wow stort tack för detta fina omdöme Catharina. Vad roligt att höra att du varit med oss länge. ❤

Elisabeth R
Wrote about Smakbox AB

Kul att testa nya produkter. Det jag inte gillar ger jag bort.

Svar från Smakbox AB

Vad roligt att du tycker om de produkter vi väljer ut i Smakbox 😍 Vad roligt att höra att du ger bort det du inte själv tycker om!

John michael S
Wrote about Smakbox AB

Riktigt tråkigt innehåll i lådorna. Naturella vetekuddar, vasa vete knäckebröd, sourcream & union dipsås, vanlig pepsi max. Inget nytt, spännande eller ens smakrikt. Köp inte dessa boxar, det är bara ett sätt för dom att kränga bort sånt de har överskott av. Då finns det många andra sidor på nätet där du till ännu bättre pris kan välja innehållet själv.

Svar från Smakbox AB

Hej Johan och stort tack för att du tog dig tid att lämna din feedback till oss. Tråkigt att du var missnöjda med innehållet i senaste boxen. Vi hör dig! Vi har några superspännande produkter på gång från varumärken som aldrig tidigare varit med i en Smakbox. Vi hoppas att du kommer tycka om dem, så håll utkik! Tack igen för din feedback på hur vi kan bli bättre!

Patrik J
Wrote about Smakbox AB

Kul grej. Alla i familjen tycker det är roligt när boxen kommer. Brukar vara slagsmål om iskaffet

Svar från Smakbox AB

Kul att höra att hela familjen är med när Smakbox kommer! 🥰 Stort tack för ditt fina omdöme Patrik.

Milada S
Wrote about Smakbox AB

Smakboxen var betydligt bättre den senaste omgången. Tidigare har det mest varit onyttheter

Svar från Smakbox AB

Vad kul att du uppskattat den senaste boxen. Hoppas framtida Smakboxar också ska falla dig i smaken 🥰

Maria G
Wrote about Smakbox AB

Väldigt bra pris för så många produkter! Blir glad av boxens innehåll varje gång.

Wow Maria, stort tack för det fins omdömet 😍

Karin J
Wrote about Smakbox AB

Smakbox är väldigt bra , spännande och intressant Finns 4 olika boxar att välja bland Tyvärr går det inte att välja bort eller lägga till saker Tex - nötter när man inte tål det Eller välj kaffe/ te ist för bara en massa kaffe drycker av olika slag Annars gillar jag det väldigt mycket och man får många spännande saker i boxen 👍🏻

Svar från Smakbox AB

Stort tack för att du tog dig tid att skriva detta fina omdöme Karin😍✨ Toppen med din feedback också. I dagsläget har vi inte möjlighet att ta hänsyn till allergier eller matpreferenser men vi tar med oss dina ord framåt.

Angelica N
Wrote about Smakbox AB

Jag blev tipsad av en vän att testa, när jag sedan fick hem första boxen så var det långt över förväntan! Wow! Så bra! Sen har jag blivit mer och mer nöjd med varje box som kommit. Ångrar inte alls att jag började med denna prenumeration!

Svar från Smakbox AB

Angelica, vilket fint omdöme vi fått av dig ❤✨ Hoppas vi får fortsätta skicka ut nya favoriter framöver.

Maria G
Wrote about Smakbox AB

En överraskning varje gång, nya spännande smaker och varor. Inspiration skapas!

Svar från Smakbox AB

Wow Maria, vilket fint omdöme 😍 Stort tack för detta!

Kristina Y
Wrote about Smakbox AB

Har blivit sämre än det var när jag började, flera produkter som återkommer flera gånger, jag vill ha nytt, det är hela vitsen med Smakbox för mig. Funderar på att säga upp mitt abonnemang.

Svar från Smakbox AB

Hej Kristina. Stort tack för att du tog dig tid att skicka in detta omdöme. Vad tråkigt att höra att du är missnöjd, så vill vi inte ha det. Vi försöker variera boxen så mycket som möjligt med inspel av gamla favoriter, framröstade av våra kunder men också nyheter. Jag hoppas att vi kan överraska dig med nya favoriter i april. ✨🥰

Ida L
Wrote about Smakbox AB

Älskar att få hämta hem smakboxen de flesta gånger men när man är nötallergiker så kan man ibland bli väldigt besviken just för att man får mycket med nötter ibland. Så hoppas smakbox kommer fixa en nötfribox i en snar framtid. ^⁠_⁠^

Svar från Smakbox AB

Först vill jag säga tack för att du tog dig tid att skicka in detta fina omdöme 😍 Gällande allergier så kan vi dagsläget inte tillgodose varken allergier eller matpreferenser. Jag hoppas någon i din närhet kan uppskatta nötterna i alla fall 😊

Monica E
Wrote about Smakbox AB

Kul blandning, bra värde, spännande sortiment!

Wow vilket fint omdöme Monica, tack! ❤✨

Annethe J
Wrote about Smakbox AB

Jag har ett samarbete med smakbox och jag upplever allt positivt. Blivit vänligt bemött när jag har tagit kontakt med dom.

Svar från Smakbox AB

Stort tack för att du tagit dig tid att skicka in detta fina omdöme! Hoppas vi får fortsätta vårt fina samarbete framöver 😍✨

Marie N
Wrote about Smakbox AB

Det är spännande när Smakbox och det kalla tillägget kommer. Det är så roligt att öppna och se vad som är i boxen 😊 Det är en bra blandning av varor. Det är roligt att testa produkter jag aldrig har testat och jag har fått flera nya favoriter. Jag älskar både att laga mat och baka, jag gillar alla tips och recept man får av Smakbox.

Svar från Smakbox AB

Wow vilket fint omdöme Marie 😍🙏🏻 Stort tack för att du tog dig tid att skicka in detta till oss.

Per S
Wrote about Smakbox AB

Mycket bra. Hittar nya varoror.

Svar från Smakbox AB

Stort tack för det fina omdömet Per! 😍 Hoppas du kan hitta fler nya favoriter framöver.

Peter J
Wrote about Smakbox AB

Väldigt trevligt sätt att få prova nya matvaror/snacks/godis och kylda varor som man annars aldrig annars hade köpt i butik. Vissa produkter har blivit "favoriter" här hemma. Enkelt och smidigt med kommunikationen med Smakbox.

Svar från Smakbox AB

Hej Peter! Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett få sint omdöme! 😍 Hoppas vi får fortsätta leverera nya favoriter framöver

Tom M
Wrote about Smakbox AB

Vi tyckte inte varorna i boxen var bra, därför har vi sagt upp vidare boxar

Svar från Smakbox AB

Hej Tom och tack för att du tog dig tid att lämna en bedömning. Så tråkigt att du känner dig missnöjd med innehållet i vår senaste box. Din feedback är viktig för oss och du får gärna lämna dina åsikter om boxen i enkäten som skickas ut på din mail efter att utskicket är avslutat.

Agneta B
Wrote about Smakbox AB

Väldigt roligt att få pröva nya och annorlunda varor som vi förmodligen inte hade köpt annars, många har varit positiva överraskningar! Leveranserna har fungerat perfekt, och vi ser fram emot varje låda nu - känns lite som julafton att öppna lådan och se vad som finns i.

Svar från Smakbox AB

Agneta, stort tack för det fins omdömet! 😍 Vad kul att vi på Smakbox får bidra till nya favoriter i ert hem.

Mia S
Wrote about Smakbox AB

Det har blivit riktigt dåligt.

Svar från Smakbox AB

Hej Mia. Stort tack för att du tagit dig tid att skicka in din bedömning. Supertråkigt att höra att du upplever Smakbox som sämre. Om det är något vi kan hjälpa dig med eller om du bara vill ge oss feedback kring vad som blivit sämre är du varmt välkommen att skriva till vår kundtjänst på kontakt@smakbox.se

Malin T
Wrote about Smakbox AB

Många nya produkter och en rolig mix. Jag hade lite tur med vilka produkter jag fick

Svar från Smakbox AB

Stort tack för att du tog dig tid att skicka in detta fina omdöme! Hoppas vi får fortsätta skicka ut nya favoriter framöver 😍

Sara Eva Margareta L

Trevlig men borde vara fler matvaror och färre godispåsar.

Svar från Smakbox AB

Hej och tack för fint omdöme av Smakbox! Vi uppskattar all feedback och tar detta till oss.

Tina W
Wrote about Smakbox AB

Alltid lika roligt med en ny låda att prova. Nya smaker eller nått nytt

Svar från Smakbox AB

Stort tack för de fina orden, vad kul att du uppskattar Smakbox!

Malin E
Wrote about Smakbox AB

Roligt med olika produkter och testa. Handlar man vanligt i butik så köper man oftast de man vet att man gillar innan

Svar från Smakbox AB

Vad roligt att höra att vi på Smakbox får dig att testa, och även hitta, några nya favoriter. Hoppas vi kan fortsätta göra detsamma framöver 🥰

Kajsa J
Wrote about Smakbox AB

Så roligt när boxen kommer och vi öppnar den tillsammans, brukar vara mest goda grejer! 😍

Svar från Smakbox AB

Stort tack för det fina omdömet. Vad roligt att du uppskattar Smakbox och att ni gör det till en gemensam upplevelse att öppna tillsammans hemma. ❤

SOLVEIG ANN-CHARLOTTE S

Det är alltid lika kul och spännande att få hem deras smakboxar! Brukar prova olika boxar och det senaste året har jag även lagt till kallt tillägg. Har flera gånger fått hem saker i boxarna som jag aldrig hade haft en tanke på att köpa innan jag fått det i boxen men som varit som varit jättegott.

Svar från Smakbox AB

Så kul att du tycker om Smakbox och även testat kallt tillägg. Detta gör ju upplevelsen dubbel. Hoppas vi får fortsätta bidra till at finna nya favoriter i köket. 😍

Catarina A
Wrote about Smakbox AB

Mycket roliga nyheter och bra pris på boxen

Tack för det fina omdömet! Så roligt att du tycker om Smakbox 😍

Karin M
Wrote about Smakbox AB

Tror vi har provat alla kategorier och samtliga har levererat väl. Säkert är att många produkter hade vi nog aldrig testat i affären och vissa positiva och några mindre lyckade. Det är som julafton när vi packar upp lådan och påsen. Lite synd att det är kort utgångsdatum på en del varor men fö är vi helnöjda.

Svar från Smakbox AB

Tack för det fina omdömet och för feedbacken. Vi har stort fokus på att ha lång hållbarhet på produkterna vi lägger i lådan, ibland får vi varor med kortare datum men väljer trots allt ibland att skicka med för att minska matsvinnet.

Anna N
Wrote about Smakbox AB

Kul med överraskning, men fick slänga mat som inte gått åt

Svar från Smakbox AB

Hej Anna och tack för det fina omdömet. Tråkigt att du fick slänga mat, hoppas att det inte blir så framöver. Du kanske kan ge bort det du inte äter själv till någon du tycker om 😍

Anita F

Det är bara samma saker hela tiden. Har fått vissa saker både 2 o 3 gånger

Svar från Smakbox AB

Hej Anita. Tack för ditt omdöme, vi uppskattar all feedback. Vi försöker ha en så varierad box som möjligt tillsammans med de produkter som väljs fram som favoriter i den enkät viskickar ut efter utskicket. Jag hoppas vi kan fler chanser att leverera Smakbox med spännande innehåll framöver

Gudrun W
Wrote about Smakbox AB

Kul att få prova saker som man annars inte hade köpt. Ofta bra och goda varor. Lilla julafton när smakbox kommer. Bra variation av varor, ibland samma varor som föregående gång. För mycket sockerfria varor med alternativ socker, eftersom jag inte tycker om den smaken alls. Bra information och lätt att komma kontakt med kundtjänst. Jag har Matboxen.

Svar från Smakbox AB

Hej Gudrun och tack för ditt fina omdöme. Vi uppskattar verkligen all typ av feedback och tar detta till oss. Vi jobbar hårt med att ha en så varierad box som möjligt och jag hoppas vi får fortsätta att skicka spännande boxar framöver.

Monica S
Wrote about Smakbox AB

Kul att testa nya smaker. Överraskning för barnen när det kommer som leverans. Prisvärt!

Svar från Smakbox AB

Hej Monica och tack för ditt fina omdöme. 😍 Visst är det härligt att även barnen tycker det är spännande?

Barbro E

Alltid en positiv överraskning

Svar från Smakbox AB

Hej Barbro och tack att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme 🥰

Elisabeth A
Wrote about Smakbox AB

En fantastisk produkt! Alltid blivit bra bemött och det är så spännande varje gång den kommer!

Svar från Smakbox AB

Åh vilka fina ord! ❤ Stort tack för ditt fina omdöme

Diana L
Wrote about Smakbox AB

Innehåll är bra, men mest får man likadant varor nästa box.

Svar från Smakbox AB

Hej Diana och tack för ditt fina omdöme! Vi gör vårt bästa för att ha en varierad box tillsammans med de favoriter ni själva väljer ut i enkäten efter utskicket. Jag hoppas vi får fortsätta skicka ut spännande boxar till dig framöver.

Maria H
Wrote about Smakbox AB

Blivit trevligt bemött vid telefonsamtal. Annars har jag inte haft något annnat möte med dem. Har alltid varit nöjd med varorna jag har tagit emot.

Svar från Smakbox AB

Tack för att du tog dig tid att ge ett få sint omdöme och vad kul att du fått så fin hjälp av vårt kundtjänst-team 🥰

Lena H
Wrote about Smakbox AB

Var nog lite förväntansfull på vad det skulle vara för varor i smakboxen. Jag blev glatt överraskad av vad mycket gott det fanns med varje gång. Många nya smaker som jag nog inte hade tänkt på att köpa om det inte varit för smakboxen. Det har fungerat jätte bra alla de gånger smakboxen kommit. Nu väntar jag varje gång det kommer en ny box, lika spännande varje gång.

Svar från Smakbox AB

Hej Lena! Så roligt att höra att du uppskattar Smakbox. Hoppas vi får fortsätta dela nya favoriter med dig framöver.

Ida H
Wrote about Smakbox AB

Så kul tt få hem en box med massa nytt att prova, men tyvärr är de ofta flera saker som kommer lika gång efter gång.

Svar från Smakbox AB

Stort tack för din feedback Ida, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden. Vi försöker få med en härlig blandning av gamla och nya favoriter baserat på den enkät vi skickar ut efter utskicket. Hoppas vi prickar in nyheter för dig framöver 🥰

Sara S
Wrote about Smakbox AB

Har varit nöjd. Tills för några månader sedan då jag upplever att boxen blivit betydligt mycket sämre. I de senaste boxarna har det varit mest drycker och saker som man tidigare redan fått prova, mer än en gång. Trist!

Svar från Smakbox AB

Hej Sara och stort tack för att du tog dig tid att skriva detta omdöme!🥰 Vi uppskattar all feedback och tar det till oss.

Marleine G
Wrote about Smakbox AB

Bra och roliga smakprover, nya spännande smaker som man kanske inte köper annars

Elin L
Wrote about Smakbox AB

Det är som julafton varje gång och massa nya favoriter har upptäckts genom smakbox.

Lisbeth A
Wrote about Smakbox AB

Den här gången var jag inte så nöjd. Tycker inte 2iskaffe inte passar nu 2 kvarg en för mycket mycket vegetariskt lite för mycket .MVH Lisbeth

Lisbeth A
Wrote about Smakbox AB

Företaget är bra. Alltid trevliga när man ringer. Det jag inte tycker är bra är att man inte kan välja bort varor. Tex. Dricker vi aldrig kaffe, men får ofta kaffeprodukter. Lika är det med tomater. Jag älskar tomater men odlar ca 40 olika sorter varje sommar. Tänk om man kunde välja bort dessa saker. Annars jättebra .kul att få dessa paket.

Li B
Wrote about Smakbox AB

En arbetskamrat tipsade om Smakbox. Var lätt att beställa. Blev glatt överraskad när första boxen kom. Mycket nytt att prova. Jag blev fast.... Längtar efter varje ny box och kallt tillägg. Tycker det är ett jättebra koncept, man upptäcker nya bra varor.

Agneta J
Wrote about Smakbox AB

Jag kan bara betygsätta de varor som blir mig tillsända. Har ingen aning om företaget i övrigt. Leveranserna funkar som de ska. Men att Reco skänkt så mycket till Barncancerfonden gör mig otroligt lycklig. BRA

Lena E
Wrote about Smakbox AB

Alltid jättekul paket att få, mycket bättre än jag trodde, kan varmt rekommendera

Catharina B
Wrote about Smakbox AB

Har testat några olika varianter av Smakboxen och varit väldigt nöjd varje gång. Det är alltid någon (oftast flera) i familjen som gillar produkterna, så allt går åt! Roligt att testa för oss nya smaker och många har vi köpt igen. Har inte behövt vara i kontakt med kundtjänst eller dylikt utan allt har funkat fint.

Ami M
Wrote about Smakbox AB

Jag älskar min smakbox! Det är som julafton varje gång med saker jag aldrig skulle upptäckt annars! Det enda negativa jag har att säga är att det ganska ofta innehåller läsk med socker, som jag inte dricker. Mycket bra valuta för pengarna i övrigt! Bästa överraskningsboxen jag haft!

Veronica E
Wrote about Smakbox AB

Jag älskar att få smakbox och har även kallt tillägg plus en extra festlig box. Självklart finns det vissa produkter som inte går hem men i det stora hela är vi mer än nöjda med varje box. Det är som att fira julafton varje gång.