Smålands Flyttbud AB

Smålands Flyttbud AB

smalandsflyttbud.se
  • BadgeFiveYears
Ring 0470-404 77 Dela

Välkommen till Smålands Flyttbud AB! Med bas i Hovmantorp kan vi på Smålands Flyttbud hjälpa dig med med flytt och flyttstäd i hela Småland. I och med en flytt är det mycket som ska tänkas på. Inventering, märkning, packning, städning, renovering, inredning, uppackning, transport etc. Därför ser vi till att ta ett helhetsgrepp...

823 omdömen om Smålands Flyttbud AB

Sedan starten hos Reco 2020

Bengt-Olov L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Toppen, smidigt och snabbt flytt,inga skador

Ebba E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevliga och tillmötesgående! De var dock 1,5 h sena till överenskommen tid till den gamla lägenheten, men i övrigt fungerade allt bra. Vi hade några möbler i ett förråd i ett annat lägenhetshus, de bar även dessa möbler utan extra kostnad eller problem.

Birger K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Vår flytt fungerade utmärkt. Vi är nöjda

Leif O
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra bemötande, smidigt. Blev som jag hade tänkt.

Kristina F
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra bemötande, inget krångel, trevliga flyttkillar!

Jenny S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Gick bra och inget gick sönder. :)

Ylva O
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Gick enkelt att boka flytthjälp till ett bra pris och killarna som utförde flytten var väldigt trevliga och hjälpsamma.

Jenny R
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag valde att få hjälp med endast möbler och det kom två killar. Jag var lite orolig först hur det skulle gå då det var tunga möbler och en krånglug trappa i ena trappuppgången. Men de var otroligt kompetenta och kunde se lösningar direkt. De var också väldigt trevliga båda två. Högsta betyg verkligen.

Anna S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Flytten gick enkelt och smidigt. Trevlig personal. Otroligt nöjd!

Jonas L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Väldigt positiv till denna firma. Trevliga flyttkillar och väldigt hjälpsamma. Flyttade våran 4'a till huset på ca 6timmar .bra pris och kompotent personal. Rekommenderas 👍

Joakim K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra grabbar, vänliga och hjälpsamma!

Christopher M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Extremt nöjda med Smålands Flyttbud! Använt företaget 2 ggr, lika proffsiga varje gång. Rekommenderar starkt!

Karin T
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Alltid lika trevliga och goa killar, som gör Allt med ett leende! Helt Fantastiska och kan varmt rekommendera Er!

Regina H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Kan varmt rekommendera Smålands Flyttbud! Allt gick helt perfekt och den servicen som jag fått har jag aldrig tidigare varit med om. Extremt proffsigt och tillmötesgående så ska du flytta välj dessa. Du kommer bli mer än nöjd.

Anna-lena T
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Supernöjd med Smålands Flyttbud. Har anlitat dem flera ggr för flytt. Alltid lika nöjd 👍 Bra service och rädda om sakerna. Kan varmt rekommenderas!!!

Joan W
Skrev om Smålands Flyttbud AB

De har ett mycket trevligt team som tog hand om alla mina föremål.

Ulrica L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Otroligt hjälpsamma och serviceminded. Rekommenderas varmt! Smålands flyttbud kunde fredag eftermiddag tillmötesgå mitt akuta behov av flyttstäd på efterföljande måndag efter att Växjö städmiljö helt uteblev från bokat uppdrag. Vänlig, alert och tydlig kommunikation. Och godkänd slutbesiktning efter utfört jobb!

Isac H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Smidigt, snabbt och enkelt! Rekommenderas!

Maria J
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Hjälpe mig med flytt på kort varsel 🙂

Oscar M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Proffesionellt och smidigt, man blir aldrig missnöjd här.

Sara G
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag köpte tjänsten flytthjälp, 2 personer med en lastbil, från Smålands Flyttbud AB och är väldigt nöjd med resultatet.De 2 anställda som hjälpte mig var trevliga, glada och effektiva. Har inte tidigare köpt flytthjälp, men kommer köpa det igen med ett leende vid behov.

Marie E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag valde bort billigare erbjudanden för just denna upplevelse. De är hellre säkra än chansar, plastar och filtar allt ömtåligt, inga klagomål trots mängder av tunga massiva möbler, positiva och trevliga trots varmt, kvavt väder, långt att köra och trånga och flertalet trappor. Som ensam tjej få hjälp med allt och känna sig lugnad att andra har koll. De mailar dessutom dagen innan så inget ändrats. Just en sån här flyttupplevelse var det jag hoppades på. Är man en förberedd kund som underlättar för flyttfirman, har...

Sara W

Mkt bra. Pålitliga duktiga trevliga. / Linnéa

Mathias P
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra kommunikation och utförd tjänst

Berga A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Lite väl dyrt för att hämta ett gods och sedan skicka det hem till mig.

Johan H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Superbra. Mycket trevliga och duktiga flyttgubbarna med skön attityd.

Lena C
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Kom i tid, pigga och diskussionsvilliga. Gjorde det lilla extra som gör att jag rekommenderar dem varmt

Bo K

Bra bemötande. Lösningsfokuserad och effektiv personal. Seriösa

Hedda E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jätte trevliga, snabbt o enkelt! Stor eloge till killarna som flyttade pianot, är tungt som attans så måste varit kämpigt! Tack så mycket! 😊

Eva A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabba, trevliga och inget gick sönder (vilket det brukar göra)

Pär L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Har anlitat dem tidigare både för flytt och städ och har bara possitiv erfarenhet. Aldrig några problem med ombokningar och info. Framför allt snabba besked. Personalen som flyttat åt oss vid flera tillfällen är dedikerade och mycket kompetenta.

Patric L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bästa flyttfirma jag har anlitat någonsin.

Eivor R
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Duktiga starka killar, väldigt hjälpsamma. Mycket nöjd.

Petra B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra och duktiga. Hörde av sig när dom var framme på plats. Vi hade en dialog vad som skulle till förråd. Tyckte dom verkade snabba på att lasta möbler och saker.

Kim Z
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Klockren service - rekommenderar starkt!

Leif M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabb och bra service, prisvärt också

Monica S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag köpte flytt och städ. Bemötandet var bara positivt, stora och starka killar tog hand om mina möbler, har anlitat företaget tidigare.

Roland M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycke pålitliga o bra! Trevliga o hjälpsamma o punktliga! Försiktiga med möblerna👍

Hotell A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Praktiskt men dyrt 1300+moms för en handmixer!

Dalin L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevliga killar, som arbetade snabbt och samtidigt varsamt. Väldigt nöjd med hjälpen jag fick.

Roar G
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Proffsigt och trävligt Kan på det varmaste rekommenderar

Camilla H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra dialog över situationen . Kunde inte märvara på min flyttdag . Allt flöt på bra.. . Mycket nöjd .

Joakim S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Fullservice, inga problem, bara bra!

Rebeka K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Vi har anlitat Smålands Flyttbud flera gånger och har varit väldigt nöjda varje gång! Rekommenderar varmt! Proffsiga och snabba killar varje gång. Har kunnat hyra lådor som underlättar flytten. Kan bara säga det bästa!

Susanna H

Hjälpsamma, flexibla och lösningsorienterade! Bra service! Susanna

Lars S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Proffsigt utförd flytt, vänligt bemötande

Peter B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Otroligt snabba och flexibla! Dessutom ett bemötande som är över förväntan! Mycket nöjd!

Anna E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Punktliga,noggranna med trevligt bemötande hela vägen. Kan varmt rekommenderas

Isabella H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Otroligt trevliga och duktiga, snabbt och smidigt gick det med flytten också. Tack!

Victoria J
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabba, målinriktade och tillmötesgående!