Smålands Flyttbud AB

Smålands Flyttbud AB

smalandsflyttbud.se
  • BadgeFiveYears
Ring 0470-404 77 Dela

Välkommen till Smålands Flyttbud AB! Med bas i Hovmantorp kan vi på Smålands Flyttbud hjälpa dig med med flytt och flyttstäd i hela Småland. I och med en flytt är det mycket som ska tänkas på. Inventering, märkning, packning, städning, renovering, inredning, uppackning, transport etc. Därför ser vi till att ta ett helhetsgrepp...

789 omdömen om Smålands Flyttbud AB

Sedan starten hos Reco 2020

Kim Z
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Klockren service - rekommenderar starkt!

Leif M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabb och bra service, prisvärt också

Monica S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag köpte flytt och städ. Bemötandet var bara positivt, stora och starka killar tog hand om mina möbler, har anlitat företaget tidigare.

Roland M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycke pålitliga o bra! Trevliga o hjälpsamma o punktliga! Försiktiga med möblerna👍

Hotell A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Praktiskt men dyrt 1300+moms för en handmixer!

Dalin L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevliga killar, som arbetade snabbt och samtidigt varsamt. Väldigt nöjd med hjälpen jag fick.

Roar G
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Proffsigt och trävligt Kan på det varmaste rekommenderar

Camilla H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra dialog över situationen . Kunde inte märvara på min flyttdag . Allt flöt på bra.. . Mycket nöjd .

Joakim S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Fullservice, inga problem, bara bra!

Rebeka K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Vi har anlitat Smålands Flyttbud flera gånger och har varit väldigt nöjda varje gång! Rekommenderar varmt! Proffsiga och snabba killar varje gång. Har kunnat hyra lådor som underlättar flytten. Kan bara säga det bästa!

Susanna H

Hjälpsamma, flexibla och lösningsorienterade! Bra service! Susanna

Lars S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Proffsigt utförd flytt, vänligt bemötande

Peter B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Otroligt snabba och flexibla! Dessutom ett bemötande som är över förväntan! Mycket nöjd!

Anna E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Punktliga,noggranna med trevligt bemötande hela vägen. Kan varmt rekommenderas

Isabella H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Otroligt trevliga och duktiga, snabbt och smidigt gick det med flytten också. Tack!

Victoria J
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabba, målinriktade och tillmötesgående!

Per-Emil B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevligt bemötande och bra service. Lösningsorienterade killar och inga sura miner trots lång flyttdag. Rekommenderar.

Kjell K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevliga killar och samarbetet gick bra.

Mia O
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Vi köpte flytten. Hade höga förväntningar, men det blev ännu bättre än vi tänkt. De kom på pricken den tiden de sagt. Fantastiskt trevliga och duktiga killar. Noggranna och försiktiga med alla grejer. Och så noga med att placera möblerna rätt vid avlastning. En fin upplevelse för oss. Rekommenderar dem varmt.

Roland H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Allt positivt. Snabbt, smidigt, trevliga o hjälpsamma killar, inget skadat.

Louise S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Allt var perfekt och supertrevligt bemötande!

Lennart N
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevligt bemötande från första telefonkontakt till att flyttkillarna kom. Smidigt och snabbt. Bara plus!

Erik L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevligt, flexibelt, snabbt och smidigt.

Hans V
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycket bra och väldigt professionella

Luis L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jätte trevligt personal, och proffs jobb, Från början till slut ,

Per M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabb återkoppling, enkel kommunikation samt till ettt bra pris. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Smålands Flyttbud starkt

Martti M
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevlig och lyhörd personal. Snabba men ändå försiktiga och varsamma om möbler, kartonger mm.

Erika G
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jag har köpt av flyttbolagen att de ska flytta allt från den Älmhult till Växjö, från lgh till lgh, färdig packade lådor, isär plockade säng, soffa, det fanns ett piano, m.m. Kom två killar med en bil och båda var trevliga och hjälpsamma! Duktiga att planera och placera allt i bilen. Fast allting fick inte plats, men de löste problemet att ta kontakt med annan bil som hade vägarna förbi lite senare och tog resten av sakerna! Alla var väldig trevliga, hjälpsamma, starka, duktiga och snabba också! Löste problemet som dök...

Ann H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycket trevligt bemötande. Inte ens en liten suck när det strulade och blev platsbrist i flyttbilen. "Flyttgubbarna" fick en väldigt lång arbetsdag. Även vänligt och förstående bemötande från ledningen när jag fick ändra flyttdatum flera gånger. Högsta betyg till alla inblandade!

Christina P
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevligt och kompetent bemötande. Smidigt, flexibelt och lösningsorienterat. God service. Rimlig kostnad. Rekommenderas mer än gärna! Med vänlig hälsning Elisabeth Palmqvist

Inga H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Väldigt bra kontakt, tydliga och trevliga att ha att göra med. Snabb och enkel bokning och flytt!

Kaltrina K
Skrev om Smålands Flyttbud AB

De gjorde ett bra jobb och var rädda om sakerna.

Ingrid B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Väldigt bra bemötande, trevliga och glada. Flytten gick snabbt och smidigt.Bara positivt.

Leif N
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Duktiga och snabba till ett bra pris.

Kristin P
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Tillmötesgående och effektiva. Återkommande kunder.

Vibeke Ö
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycket effektiva och tillmötesgående. Rekommenderas starkt!

Eva L
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Uppskattade att de ringe när de var på väg så att man visste när de skulle komma.

Ivan S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Blev inte allt som vi tänkt oss. Efter 4 timmar lämnades vi med mer än hälften kvar att flytta.

Svar från Smålands Flyttbud AB

Hej Ivan tråkigt du känner så när du själv valt att boka flytt av endast 5-6 möbler samt flyttlådor. När vi kom ville ni att vi skulle flytta hela bostaden. Vi hade även samtal om detta och du var helt med på det. Så nästa gång kanske du skulle tagit första offertern där flytt av hela bohaget var inräknat.

Bert A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Snabbt, korrekt och kundvänligt.

Hanna B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra bemötande, jag hde bokat packning av kök och några saker jag inte hunnit packa tog de med i kökspackningen. Möbler packades in ordentligt. Flyttstädet var utan anmärkning. Dock glömed de några glas och några småsaker till, annars skulle de ha fått full poäng.

Denise R
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Blev kontaktad att firman var på väg, även att det hade blivit ändringar i storlek på lastbil. Och även försäkrad om att det fanns andra bilar i närheten ifall inte allting skulle få plats. Men det fick plats! De var social, pratade med varandra och löste packningen bra. Allting kom fram och flytten gick väldigt smidigt! En trygghet att anlita en firma med ett gott rykte som detta.

Katherin S
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevlig personal och allt gick bra

Annika T
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Jättebra och smidigt! Personalen borde få tillgång till bär-hjälpmedel. Det finns ju såna som man har ett bälte på sig själv och sen ett långt band som tas under själva möbeln. Det underlättar mycket för personalens ryggar!

Helene D
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Supersnabba och duktiga killar som gjorde min flytt väldigt smidig. Blev vänligt bemött och de var mycket hjälpsamma.

Ulf E
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycket bra!! Väldigt proffsigt, snabbt och väl utfört arbete.

Anni H
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevliga flyttkillar, snabba o duktiga. Löste problemet med för liten bil, kom dan efter med ytterligare en bil. Flytten gick fr Kalmar till Hallstahammar ca 40 mil o urlastningen gick också bra.

Tommy P
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Bra det hade varit bra om skrivit på lådorna för övrigt nöjd o belåten mycket duktiga killar

Maria B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Trevligt bemötande, lösningsinriktade, smidiga, trevliga, snabba. Heja er!

Jonny B
Skrev om Smålands Flyttbud AB

Mycket bra kommunikation. Flytningen av vårt bohag utfördes snabbt och effektivt av kunnig och trevlig personal till en helt o.k. kostnad. Kan varmt rekommenderas.

Ballingslöv A
Skrev om Smålands Flyttbud AB

En bra upplevelse. Inbärning av kökssnickerier.