Alla kategorier Torghandel Stockholms län Nacka Smålandsgran AB

Östra Finnbodavägen 13A, 131 72 Nacka — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Smålandsgran AB

• Malin O
    Malin O skrev om Smålandsgran AB
    Älskar att det är en ekologisk småländsk gran!
    Min smålandsgran och granfot kom nysnittad vid utsatt tid. 5 av 5. Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Smålandsgran AB
    Denna gran var den finaste jag har skådat! Då de var livechatt på sajten gick det lätt att byta dag. Leveransen gick väldigt bra med bildavidering. Läs mer
  • Jocke P
    Jocke P skrev om Smålandsgran AB
    Vi möttes av en himla trevlig chaufför vid leverans.
    Dock insåg vi att vi ville ha en högre gran än 2,5 meter.

Chauffören bad vänligt att få återkomma, och ca en timme efter kom en annan chaufför med en högre, lika fin gran.
    Otrolig service så vi beställde hämtning också.
    Vi satte ut granen och när vi kom hem var den borta. Smidigt, särskilt med medföljande granpåse.

Rekommenderas! Läs mer
  • Zandra A
    Zandra A skrev om Smålandsgran AB
    Vi hade köpt hämtning av våran gran och ställde ut den utanför dörren dagen innan hämtningsdagen. Dock får vi ett sms under dagen för hämtning att granen inte stod där och att Smålandsgran hoppas att vi löst detta på annat sätt. Problemet är att granen står där och de har inte hämtat den, de kan aldrig ha varit utanför våran dörr för då kan man inte missa en 2,5 meter hög gran. När vi sedan försöker kontakta dem för att att de ska komma tillbaka och hämta granen så vägrar de erkänna att de har fel och de vill debitera oss igen för en hämtning som de inte har skött ordentligt. Det är så oerhörd dålig service på detta företag. Och extra frustrerande för en kund att inte kunna komma i kontakt med dem på annat sätt en mejl. Läs mer