Smaragden Livs AB

Smaragden Livs AB

Ring 070-623 57 82 www.ica.se
2.0

Här hittar du det mesta du behöver för dina dagliga inköp. Vi vill göra varje dag lite enklare för dig. Därför är det viktigt för oss att du får ett trevligt bemötande med personlig service, bra färskvaror och ett brett sortiment med hög kvalitet.

5 omdömen om Smaragden Livs AB

Aron S

Dåligt utbud och stökigt

Åsa B
Skrev om Smaragden Livs AB

Det är en ledsam butik även om personalen i stort är trevlig, med undantag för ett antal hemska ruggugglor. Idag anmäler jag dem till konsumentverket. "Handla för 300 kr köp matjesill för 1 kr, max 2 förp." Köper glatt två men får betala 11.90, säger att det måste blivit fel, det tror kassrskan också. Hon ringer chef som säger att om hag handlar för 300 kr får jag köpa en burk för 1 kr, för att köpa två måste jag handla för 600 kr. Man häpnar. Så nu blir det anmälan. Gillar inte när de medvetet lurar folk så här i midsommarstressen. Vem orkar anmäla mer än jag?

C A
Skrev om Smaragden Livs AB

Känns som att tidigare kritiker har haft en dålig dag då jag själv upplever butiken som en bra och mysig söderbutik med bra sortiment! Lokalen är ju trots allt en gammal biograf så ett + för att man bibehållt gammal anda!

Emma L
Skrev om Smaragden Livs AB

Matmäster är mitt lokala ICA och ligger cirka 1 minut från min dörr. Ändå väljer jag hellre att gå till andra, mer långväga butiker. Taskigt sortiment är bara förnamnet - denna butik känns ständigt som om den är på väg att lägga ned eftersom det alltid är utplockat på hyllorna. Den känns på det hela taget väldigt ofräsch, smutsigt på golvet och stökig. Pesonalen är grinig och stressad och det är alltid, oavsett när på dygnet man handlar, långa köer till kassorna.

Christian S
Skrev om Smaragden Livs AB

Detta Ica är det som ligger närmast där jag bor. P.g.a. deras trötta personal som aldrig är i lokalen, deras taskigt uppbyggda lokal, medelmåttiga varor och dåliga utbud. Väljer jag att gå genom åska, drivis och hungriga vargars väg till en annan mataffär. Hade gärna gått till världens ände för att slippa Ica Matmäster. Run you fools!