Smartbox - Magasinering

Är du i behov av magasinering?

Vi på Smartbox erbjuder en tjänst som levererar magasineringen direkt till din dörr. Det är enkelt. Det är billigt. Du sparar massor av tid. Med oss slipper du transporter, hyra av bil eller släp och att frakta dina tillhörigheter till och från lokaler. Vi magasinerar allt från möbler till flyttlådor och mer därtill.

Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda och trygga. Därför arbetar vår personal alltid till 100 procent för att ge den bästa servicen inom mobil magasinering. Varmt välkommen att anlita oss!

Vi finns på:
Kosterögatan 15, 211 24 Malmö
Ringögatan 33, 417 07 Göteborg
Mekanikervägen 4, 146 33 Tullinge

Läs vad 129 kunder tycker om Smartbox - Magasinering 2

2022-05-24 Spontant omdöme
    Jag har använt mig av Smartbox i Göteborg för att magasinera möbler etc i samband med flytt. Allt fungerade utmärkt och Andreas från Smartbox var mycket hjälpsam och tillmötesgående när det gällde att hjälpa till med packningen av boxen och att hitta lösningar på hur vi skulle få in allt. Vi upptäckte att vi skulle behöva en box till - inga problem, Andreas hjälpte till att fixa det. Vi behövde även flytta bort en tvättmaskin - inga problem, Andreas lånade ut en liten möbeltralla och hjälpte till att flytta tvättmaskinen. Magasineringen hade inte gått lika smidigt utan hjälp från Andreas.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Får vänta med bedömning tills uppdraget är slutfört.
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt. Förutsätter att återleveransen kommer vara detsamma.
    2022-03-16 Spontant omdöme
    Jag har använt mig av som flertal tillfällen. Lika nöjd varje gång. De har alltid varit väldigt tillmötesgående och hjälp till när det har behövts.
    Rekommenderar dessa utan tvekan.
  • Måns F
    2022-03-07 Spontant omdöme
    Vi fick hjälp med kontorsflytt och är oerhört nöjda! De tog emot och förvarade möbler åt oss och flyttade allt till nya kontoret där de hjälpte till med uppacking/montering samt bortforsling av skräp och emballage till återvinning.
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Toppensmidigt! Väldigt trevliga och hjälpsamma!
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Supersmidigt och bra på alla sätt! Snabba svar, flexibla och god service. Kommer garanterat att använda dem igen!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra allting väldigt proffsigt utfört
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal! Väldigt duktiga och snabba arbetare. De kom med boxen och på någon timme var hela min 2 rum lägenhet nerpackad och bortkört för magasinering! Kan varmt rekommendera deras mobila magasinerings tjänster!
    Superservice! Trevlig och charmig australiensare
    Ser fram emot att snart flytta igen❤️
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Det är viktigt för mig att allt flyter smidigt och det finns en flexibilitet, vilket det gjorde.

Mycket nöjd och skulle självklart använda mig av Smartbox nästa gång jag behöver magasinering.
    2021-11-09 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt och trevlig service! Kan varmt rekommendera smartbox. Fick hjälp med upphämtning och magasinering av vår lägenhet när vi var mellan boenden.
    2021-10-22 Insamlad av företaget
    Super smidigt med magasinering och leveranser.
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Absolut smidigaste flytten jag varit med om. Så enkelt att packa ihop och magasinera ett helt hem för en snabb och enkel inflytt 5 månader senare. Rekommenderar alla dar i veckan!
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Smartbox både för ut och inflytt och magasinering. Jättebra service, trevliga, snabba - allt har funkat superbra. Jag kan varmt rekommendera detta företag.
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra service. Kommer rekommendera er till andra! 👍
    2020-07-03 Insamlad av företaget
    Vi fick för oss att städa ur vårt förråd och äntligen bli av med lite skrymmande möbler. Någon dag senare var en SmartBox på plats. Mycket trevligt bemötande från föraren. Det gick några år. När det var dags att få boxen utkörd så var bemötandet bra. SmartBox är bra på att hålla kunden informerad. De körde ut till en plats långt utanför tullarna, och det var inte några problem. Bättre backning från smal väg upp för ännu smalare infart är sällsynta. Föraren hade suttit fast i köer ut från storstan, men var ändå hur trevlig och glad som helst när han kom fram. Det var den sista körningen för dagen, så vi drack lite kaffe och hade det allmänt trevligt. Kan verkligen rekommendera SmartBox för de som vill magasinera grejer. Visst, det är inte gratis. Men jämför man med kubikpriset på en lägenhet så är det helt klart värt det! Enkelt, tydligt och hur smidigt som helst!
    Tack Simon för dina fina kommentarer och rekommendationer. Det var riktigt trevligt att erbjudas en kopp kaffe och en nybakad muffin efter den långa körningen så jag var naturligtvis glad vid ankomst. Vi är så glada att ni gillade våra tjänster och ännu gladare att ni har hittat ett underbart och vackert hus på landet. Tack igen M.v.h James Smartbox - Magasinering
    2020-04-21 Insamlad av företaget
    Hyrde två boxar inför försäljning av lägenheten för magasinering av sådant vi inte behöver innan inflytt i nya boendet. Hade också bärhjälp i 2 h. Mycket snabbt och smidigt och en perfekt lösning för oss.
    2020-04-21 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med bemötandet och allt levererads i tid utan problem!
    2020-04-17 Insamlad av företaget
    Mkt proffesionellt och bra service!
    2020-04-04 Insamlad av företaget
    Fick tips om smartbox av en kollega som varit nöjd med vid flytt för ngt år sen.
    Vi fick ovärderlig hjälp med fint o trevligt bemötande vid utflytt, magasinering 1 mån o slutligen inflytt i vår nya lägenhet.
    Effektivt.
    Värt varenda krona
    2020-03-18 Insamlad av företaget
    Jag köpte flytt och lagring. Mycket trevligt bemötande, gott samarbete och en klar redovisning av kostnad
    Ett företag att rekommendera.
    2020-03-02 Insamlad av företaget
    Smidigt, enkelt och snabbt. Väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande!
    Supernöjda!!!!!
    Ni har varit så otroligt tillmötesgående o trevliga hela vägen. Förstått vad som var viktigt för oss och vi är väldigt glada att vi valde er för vår flytt samt förvaring under ca 2månader.
    Har redan tipsat andra om er;)
    2020-02-25 Insamlad av företaget
    Allt fungerade perfekt, snabbt och effektivt.
    2020-02-25 Insamlad av företaget
    Hade tre månaders glapp mellan utflytt och tillträde till nya lägenheten. Valde att magasinera med smartbox för att slippa momenten att lasta i och ur grejerna i ett förråd. Supersmidigt! De var flexibla och ordnade med leverans och hämtning av boxarna på kort varsel så det passade oss. Kan varmt rekommendera Smartbox!
    2020-02-25 Insamlad av företaget
    Vi hade en månad mellan två boenden och beställde hämtning, flytthjälp, lagring och leverans från Smartbox. Förutom att två personer som skulle hjälpa till att flytta ut blev försenade, upplever vi allt med tjänsten som utmärkt. Mycket trevligt bemötande och tydlig kommunikation, proffsigt och effektivt, samt prisvärt för det vi beställde. Vi är helnöjda och rekommenderar Smartbox starkt.
    2020-02-21 Insamlad av företaget
    Nöjd kund sen många år, rekommenderar varmt Smartbox till andra!
    2020-02-19 Insamlad av företaget
    Långtidsförvaring av möbler m.m. Enormt proffsiga och trevliga anställda. Snabb och effektiv hämtning och lämning. Välbevarade och välluktande möbler. Toppbetyg på allt.
    2020-02-05 Insamlad av företaget
    Jag bokade magasinering med SmartBox. Det fungerade utmärkt från det att jag bad om offert och information, tills det att jag hade lastat på mina saker i boxen. Det var tydlig information, ett trevligt och personligt bemötande och fantastisk service på alla sätt. En väldigt smart och smidig lösning för magasinering och flytt.
    2020-02-01 Insamlad av företaget
    Använde mig av Smartbox vid flytt med förvaring en månad innan boxen levereras till den nya adressen. Kan inte bli smidigare!
    Direkt efter min bokning ringde de för att presentera sig. Väldigt bra service, ett seriöst företag!
    Kan definitivt rekommendera Smartbox och kommer själv använda tjänsten igen!
    2020-01-31 Insamlad av företaget
    Blev mycket väl bemött och flytten gick dom på räls. 10/10
    2020-01-28 Insamlad av företaget
    Beställde bärhjälp och magasinering.

Fantastiskt bra personal! Johan i Göteborg var otroligt hjälpsam och trevlig. Allt gick smidigt och fort.

Supernöjd! Kommer rekommendera till alla jag känner!
    2020-01-26 Insamlad av företaget
    Fantastisk prisvärd o optimal lösning.
    Johan som hade de leveransen väldig hög service och var så hjälpsam!! Rekommenderas starkt.
    2020-01-25 Insamlad av företaget
    Snabbt och effektivt, väldigt nöjd med Smartbox! Kommer säker använda de i framtiden och kan stark rekommendera de!
    2020-01-19 Insamlad av företaget
    Förvarade en smartbox i 1,5 år och servicen var bra och de var mycket hjälpsamma.
    Mina förväntningar levde företaget upp till.
    Allt i sin ordning och inget förstört.
    Om jag skall förvara mina saker igen så vänder jag mig med glädje till smartbox direkt👍🏻
    2020-01-17 Insamlad av företaget
    Lätta att få återkoppling och diskutera med. Behövde flytthjälp med kort varsel och det fixade dem utan problem. Inte en skråma på vare sig saker eller hus. Trevliga och proffsiga i bemötande. Rekommenderar absolut
    2020-01-03 Insamlad av företaget
    Jag hade flytt hjälp med magasinering. Allt har hittils gått supersmidigt.
  • Emma J
    2019-12-29 Insamlad av företaget
    Väldigt smidigt sätt att få sitt flyttlass kört mellan Stockholm o Göteborg o därefter magasinerat👌🏼 Prisvärt! Trevlig o hjälpsam personal! Kan starkt rekommenderas!
    2019-12-29 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt, föraren var väldigt trevlig och hjälpte till att packa in i boxen.
    2019-12-15 Insamlad av företaget
    ALLT har fungerat bra! flexibla gällande tider och rimligt pris!
  • Anders B
    2019-12-11 Insamlad av företaget
    Sjukt smart och smidig tjänst, väldigt serviceminded personal och prisvärt jämfört med större konkurrenter. Skulle inte förvara kronjuvelerna hos dem (oklart försäkringsskydd), men det var klockrent för att dumpa av ett bohag under några månader! Rekommenderas starkt!
    2019-12-05 Insamlad av företaget
    Väldigt Smart koncept. Vilken bra lösning för oss. De har inte byggt klart på vårt nytt hem och vi behövde att flytta ute från våra gamla lägenhet. Vi beställde 2 boxar och jag var tveksam att allt skulle passa in. Men otroligt bra packade. Jag kan definitivt rekommendera.
    2019-12-05 Insamlad av företaget
    Snabb och smidigt. Pack killarna var jätte duktig. Och killen som organiserade boxen var fantastiskt. Jag fattar inte hur han lyckades att packa allting i en box.
  • Jonas S
    2019-11-22 Insamlad av företaget
    Snabbt, allt enligt överenskommelse, prisvärt, trevligt bemötande både från administration och gubbar som bar prylarna. Proffsigt på alla vis. Jag/kommer att berätta för andra om hur nöjda vi är.
    2019-11-11 Insamlad av företaget
    Allt funkade supersmidigt och personalen var hur trevlig och hjälpsam som helst.
    2019-10-28 Insamlad av företaget
    Utmärkt service, flexibel personal
    2019-10-19 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra bemötande av Johan i GÖTEBORG 👍
    2019-10-16 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med hela upplevelsen. Allt från beställning till leverans och bärhjälp gick väldigt smidigt
  • Kjell S
    2019-10-11 Insamlad av företaget
    Magasinering av möbler och annat.
    Väldigt trevligt bemötande från Johan som även var den som kom ut med boxarna och som hjälpte till att kånka möbler och lådor.
    Hade gärna sett lite mer försiktighet i hanterandet, men i övrigt inga anmärkningar.
    Hej Kjell, Va kul att du är nöjd med servicen!
    Jag ska absolut tänka på att vara mer försiktig i mitt hanterande i framtiden.
    Tack för den konstruktiva kritiken!
    Mvh Johan