Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Snabbostad.se

Snabbostad.se

1, 111 52 Stockholm — Visa karta

Snabbostad.se erbjuder lägenhetsbevakning via E-post och SMS för först-till-kvarn lägenheter i Stockholm och omnejd.

En först-till-kvarn lägenhet är en lägenhet där köplats inte spelar någon roll utan den som först ansöker om lägenheten får den. Vi meddelar våra kunder om över 200 förstahandskontrakt till sådana här lägenheter varje månad.

Som kund hos oss får du ett omedelbart E-post/SMS så fort en lägenhet som matchar dina inställningar dyker upp
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Snabbostad.se:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 1 kund tycker om Snabbostad.se

• Rasmus K
    Rasmus K skrev om Snabbostad.se
    Kan varmt rekommendera Snabbostad.se. Både billigare och bättre än konkurrenter som finns på marknaden.

Jag hittade dem via google och gav det en chans. Efter tre veckors medlemskap och flera lägenhetsvisningar senare hittade jag en lägenhet på söder som passade mig perfekt.

Helt klart en tjänst alla bostadssökande i Stockholm borde använda. Ingen tidigare kötid behövdes heller.
    Fredrik F gillar detta

1, 111 52 Stockholm