Alla kategorier Butik Kronoberg Växjö Snitz Mode AB

4.6 i betyg av av 7 omdömen

Läs vad 7 kunder tycker om Snitz Mode AB

• 2019-03-28

LENA K skrev om Snitz Mode AB
    Vilken fin affär med mode för grabbar.
    Supertrevlig personal
    På besök från Stockholm och hittade tuffaste t shirten till min son Läs mer
  • 2009-08-22

Philip O skrev om Snitz Mode AB
    En bra affär med mycket bra kläder för killar. Trevlig atmosfär i affären. Butiken ligger centralt och bra i växjö. Man går alltid inom även om man inte är på jakt efter något. Läs mer
  • Johanna J

2009-08-22

Johanna J skrev om Snitz Mode AB
    Skitbra butik för killar! Gillar stilen och till det rätta priset, här handlar jag många presenter eller ibland något till mig själv. Alltid massor med snygga t-shirts och deras fönster är alltid så roliga, inspirerande. Läs mer
  • Philip O

2009-07-16

Philip O skrev om Snitz Mode AB
  • Joakim  S

2008-11-13

Joakim S skrev om Snitz Mode AB
    Schysst butik med schyssta kläder! Även trevlig personal och prrivärda kläder! Läs mer
  • 2008-08-20

Nils-Petter N skrev om Snitz Mode AB
    En av de affärerna som har de snyggaste kläderna i Växjö för ett vettigt pris. De brukar alltid ha rea-kampanjer och har en stil som passar mig. Streetstyle kläder som passar till de flesta tillfällerna. Tyvärr så är affären inte så stor så de får inte in jätte stora sortiment, så storlekarna kan tyvärr ibland ta slut. Läs mer
  • David J

2008-08-08

David J skrev om Snitz Mode AB
    Snitz är en riktigt bra klädaffär. De har riktigt snygga t-shirtar men brukar också ha riktigt snygga skjortor. Jag hittade tre skjortor och två tröjor i somras, perfekt för grillkvällen. Helt klart en affär värd att gå in i om man är på jakt efter något snyggt till festen eller bara till vardags. Läs mer