Snitz Mode AB

Ring 0470-150 93

7 omdömen om Snitz Mode AB

Lena K
Skrev om Snitz Mode AB

Vilken fin affär med mode för grabbar. Supertrevlig personal På besök från Stockholm och hittade tuffaste t shirten till min son

Philip O
Skrev om Snitz Mode AB

En bra affär med mycket bra kläder för killar. Trevlig atmosfär i affären. Butiken ligger centralt och bra i växjö. Man går alltid inom även om man inte är på jakt efter något.

Johanna J
Skrev om Snitz Mode AB

Skitbra butik för killar! Gillar stilen och till det rätta priset, här handlar jag många presenter eller ibland något till mig själv. Alltid massor med snygga t-shirts och deras fönster är alltid så roliga, inspirerande.

Philip O

Joakim  S
Skrev om Snitz Mode AB

Schysst butik med schyssta kläder! Även trevlig personal och prrivärda kläder!

Nils-Petter N
Skrev om Snitz Mode AB

En av de affärerna som har de snyggaste kläderna i Växjö för ett vettigt pris. De brukar alltid ha rea-kampanjer och har en stil som passar mig. Streetstyle kläder som passar till de flesta tillfällerna. Tyvärr så är affären inte så stor så de får inte in jätte stora sortiment, så storlekarna kan tyvärr ibland ta slut.

David J
Skrev om Snitz Mode AB

Snitz är en riktigt bra klädaffär. De har riktigt snygga t-shirtar men brukar också ha riktigt snygga skjortor. Jag hittade tre skjortor och två tröjor i somras, perfekt för grillkvällen. Helt klart en affär värd att gå in i om man är på jakt efter något snyggt till festen eller bara till vardags.