Alla kategorier Hotell Uppsala Tierp Söderfors Herrgård

Söderfors Herrgård, 815 76 Söderfors — Visa karta

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 2 kunder tycker om Söderfors Herrgård

• Lars J
    Lars J skrev om Söderfors Herrgård
    Spenderade siste april där med min flickvän. Fint rum, väldigt god mat och uppmärksam personal. Till the afternoon tea spelades nyckelharpa live vilket jag tyvärr inte uppskattar, men annars var det en toppenvistelse! Rekommenderas varmt.
  • Stefan
    Stefan skrev om Söderfors Herrgård
    Söderfors Herrgård text på hemsidan ”Hos oss är kvalitet och omtanke honnörsord. Välkommen att njuta bland bruksminnen och älvlandskap. Er tillgivne Günter Schneider” Vi bokade en vistelse 2009-09-29 för att helgen den 21 november njuta av firande av min födelsedag med (The-buffe, 3 rätters middag samt frukost) Vi anländer till Söderfors Herrgård efter en bilresa på ca 17 mil. Väl framme får vi vårat rum det första vi får göra är att vädra ut rummet vi möts av en Unckel doft i rummet slitet och nedgånget. Till våran stora förskräckelse möts vi av 2 gamla enkelsängar som uppställda med 4 meters avstånd i ett dubbelrum ”där dog den romantiken på Söderfors Herrgård” Så tänk noga efter innan Ni bokar något vid Söderfors Herrgård. I restaurangen var personalen på väg att servera ett sällskap bredvid oss dessertvin till huvudrätten så det saknas rutin på serveringspersonalen som gör det där lilla extra servicen och maten var ganska smaklös. 20091122 Stefan

Söderfors Herrgård, 815 76 Söderfors