Alla kategorier Skomakare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Rinkeby Söders Skomakeri

Söders Skomakeri

Västerby Backe 30, 163 75 Spånga — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Söders Skomakeri

• Johanna P
    Johanna P skrev om Söders Skomakeri
    Mycket prat liten verkstad. Blir inte klar på utlovad tid.
  • Zoe y
    Zoe y skrev om Söders Skomakeri
    VARNING för otroligt oprofessionellt och dåligt bemötande. Oärlig och nästintill komiskt dålig service.

Jag lämnade in en jacka för 4 veckor sedan som skulle kemtvättas. Butiken lovade mig att det skulle ta en vecka. Efter två veckor och de hade inte hört av sig gick jag dit för att kolla upp läget, butiksägaren började hitta på historier om att min jacka var oerhört smutsig och de hade behövt tvätta den flera gånger. Efter tre veckor gick jag dit igen för att jag ville ta tillbaka min jacka och vill inte ha deras tjänster något mer . Efter ett samtal med underleverantören visade det sig att de hade tappat bort min jacka (visst det händer, det har jag full förståelse för). Men de lovade att de skulle göra en sista sökning, efter att jag har beskrivit jackan mer ingående. Veckan därpå ringde jag och de hade hittat jackan, ägaren ljög om att han hade kontaktat mig (herregud att man fortfarande ”kör” på den här lögnen). Jag gick dit för att hämta jackan och då visade sig att tjänsten kostade 350 kr, men att butiken var villig att ge mig ”rabatt” på grund av besväret på 50 kr. Kunde nog inte hålla mig för skratt, det kändes som en förolämpning. Ägaren förklarade att han hade betalat 180 kr för tjänsten till underleverantören och att han minsann fick jobba hårt då han var tvungen att ringa underleverantören flera gånger, och att han måste ”tjäna” på grund av besväret. Det här är det sämsta jag har hört och det gjorde mig väldigt förbannad. Det är den absoluta sämsta servicen jag har varit med om, det minsta han kunde göra efter 4 veckors väntan är att bemöta mig professionellt och erbjuda mig att inte betala. Då detta är ett lokal skomakeri kommer jag att varna alla jag känner för att använda butikens tjänster.
  • Maria G
    Maria G skrev om Söders Skomakeri
    Bästa skomakaren i världen! Han gör sitt jobb på allvar, 100% fokus, gör allt för att få sina kunder glada och nöjda..

Västerby Backe 30, 163 75 Spånga