Alla kategorier Fastighetsbolag Södermanland Gnesta Södertuna Slott

Södertuna Slott 1, 646 91 Gnesta — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Södertuna Slott

• Karin A
    Karin A skrev om Södertuna Slott
    Jag och min man var på en weekend på slottet, vi bodde i ett av gemaken. Vi hade hört gott om stället i förväg så våra förväntningar var på topp men tyvärr levde stället inte alls upp till våra förväntningar. När vi kom var det dags för afternoon tea..det var fullt med gäster så allt var i princip slut - tallrikar, scones, mjölken, juicen..det stod disk lite här o var i de i övrig mysiga lokalerna så starten på vår weekend var inte den bästa..när vi sedan begav oss till vårt gemak i en av sidobyggnaderna så grusades förvätningarna ännu en gång då toaletten inte var ordentligt städad. Den här helgen var det ett bröllopsfest i byggnaden brevid så det var dunka-dunka musik till halvtvå..
    Vid utcheckningen framförde vi våra klagomål och det vi fick till svar va - ja, vi får ursäkta..

- Ett par dagar efter det här inlägget kontaktade Södertuna mig och vi har nu blivit kompenserade för vår vistelse på bästa och mest önskvärda sätt, riktigt bra kundbemötande fick vi till slut!
  • Martin H
    Martin H skrev om Södertuna Slott
    Jag och min fru var på en weekend på Södertuna. Omgivningarna är jättefina. Deras afternoon tea var bra, middagen likaså. De har en relaxavdelning som såg fin ut men som tyvärr var invaderad av barn och deras föräldrar när vi var där. Vi hade ett något finare rum som vi var jättenöjda med.

Södertuna Slott 1, 646 91 Gnesta