Solceller 365 AB

Solceller 365 AB

solceller365.se
3.9

Vi grundade Solceller 365 med stora visioner 2021. Baserat på kunskap, kompetens och branschkunnande är vi idag ett av Sveriges snabbast växande solcellsföretag. Tillsammans har vi hjälpt över 500 kunder sänka sina elkostnader och öka värdet på sina fastigheter. Vi installerar solceller på villor, radhus, Brf'er och kommersiella...

17 omdömen om Solceller 365 AB

Anders M
Skrev om Solceller 365 AB

Bra bemötande av alla inblandade. Flera leveransförseningar vilket gjorde att jag fick materiel stående på gården veckovis. De olika yrkesgrupperna var dåligt synkroniserade med varandra , men jag är nöjd med slutresultatet.

Kjell L
Skrev om Solceller 365 AB

Allt fungerade mycket bra tom elinstallation. Fick sedan ringa nätägare för att få bekräftat att jag kunde starta anl. Efter det började strulet med appen och att få den att fungera. Fick hjälp av företaget och nu 2 veckor efter start fungerar nu allt utmärkt.

Svar från Solceller 365 AB

Hej Kjell. Tack för din recension! Vi är glada att höra att det mesta av installationen gick smidigt. Jag beklagar eventuella problem du upplevde med appen och uppskattar tålamodet med oss medan vi löste det. Det är fantastiskt att höra att allt nu fungerar utmärkt för dig. Vi är alltid här för att hjälpa till om du behöver ytterligare support. Tack igen för att du valde oss för din solcellsanläggning och ha en fortsatt fin vecka!

Kaithe P
Skrev om Solceller 365 AB

Bra bemötande och var ärliga med att vi inte hade behov för batteri tex. De sa på mötet att inom 4-6 v är solcellerna monterade men det var först 2 v ångerrätt som de måste avvakta på så hade nog ändrat till 4-8 v alt 4-12 v . Vecka 9 fick vi solcellerna monterade iallafall och vi är supernöjda . Snyggt monterat och har haft kontakt med dem varje vecka då monteringen blev flyttad 2 ggr pga påsk och snö. Trots många kockar i smeten så sköttes det med bra kontakt och information hela tiden . Nu ska vi bara få igång appen sen är allt klart.

Sven N
Skrev om Solceller 365 AB

Eftersom installationen ännu inte är helt klar, kan jag inte lämna något omdöme.

Margareta E
Skrev om Solceller 365 AB

Jag har bemötts mycket bra av alla. Tyckte bara att det var oklart på slutet hur länge det skulle ta till att få köra igång. Har inte kunnat logga in på rekommenderad app än. Får väl googla. Det blev fel fasföljd när elektrikern bytte snabbsäkringar så det påverkade min Jordvärmepump. Upptäckte det tidigt så han ändrade rätt för varmvattenberedaren, men kompressorn gick fortfarande baklänges. Jag ringde Rågårds rör som installerat pumpen hos mig och fick hjälp dagen efter att ändra till rätt fasföljd. Den ser inte ut att tagit någon skada än. Det ar stor risk för kompressorfel.

Tommy B
Skrev om Solceller 365 AB

Montörerna och elektrikerna jättebra. Men fick ingen hjälp att installera appen. Strömbrytaren avstängd? Varför? Vem och när ? Ska koppla på det. Mvh Tommy Bolin

Svar från Solceller 365 AB

Hej Tommy, Tack så mycket för din recension och för att du delade din feedback med oss! Jag är glad att höra att montörerna och elektrikerna gjorde ett bra jobb för dig. Jag beklagar verkligen att du inte fick hjälp med att installera appen och för eventuella missförstånd gällande strömbrytaren. Det är viktigt för oss att se till att alla aspekter av din solcellsanläggning fungerar smidigt. För att lösa detta kommer jag att skicka dig ett mail med en guide för appen och information om hur du kan koppla på strömbrytaren....

Hans G
Skrev om Solceller 365 AB

Hej ! Säljaren var saklig och kunnig - mycket kundvänlig och serviceinriktad. Lite strul med leveransen - gods-leverantörens fel. Snyggt monterat och samtliga inblandade mycket hjälpsamma. Efterlyser dock bättre information efter färdigt montage.

Svar från Solceller 365 AB

Hej Hans Tack så mycket för din recension! Vad kul att du var nöjd med din säljare och jag beklagar att det vart strul med leveransen. Jag ser till att någon kontaktar dig med information efter färdigt montage. Vi strävar ständigt efter att förbättra våra processer för att säkerställa en bättre upplevelse för våra kunder. Tack för att du delade dina tankar med oss!

Jan J
Skrev om Solceller 365 AB

Strul med elföretaget, har väntat länge på att dom skall slutföra sitt uppdrag.

Svar från Solceller 365 AB

Hej Jan Tack så mycket för din feedback! Vi beklagar djupt den upplevelse du haft med oss. För att rätta till detta kommer vi att se till att vår elektriker kommer ut till dig så snart som möjligt för att slutföra uppdraget och säkerställa att du blir helt nöjd. Tack för ditt tålamod och för att du ger oss möjligheten att åtgärda detta! Emma Sjöblom, Kundansvarig

Venkata M
Skrev om Solceller 365 AB

Good experience, they explained everything in detail

Svar från Solceller 365 AB

Thank you Venkata for your review! Now we wish for many hours of sun!

Ulrica H
Skrev om Solceller 365 AB

Bra bemött av försäljare som var mkt serviceinriktad o verkade kunnig. Montörerna ändrade på tiden 3 ggr. Har inget att säga om montaget ännu då det inte är genomfört ännu.

Svar från Solceller 365 AB

Tack Ulrica för omdömet! Nu hoppas vi på många soltimmar framöver!

Margareta N
Skrev om Solceller 365 AB

Bra bemötande Hyfsat bra pris Vet ej om det fungerar än?

Svar från Solceller 365 AB

Tack Margareta för omdömet! Nu hoppas vi på många soltimmar framöver!

Göran N
Skrev om Solceller 365 AB

Jag har köpt solpaneler . Batterier, och en laddbox. Panelerna är uppsatta. Väntar elektrikern. Allt har gått väldigt snabbt och ett mycket bra bemötande . Det har. ffa. Varit Daniel från Solceller 365 och Fredrik från Axelssons plåt som jag haft kontakt med

Svar från Solceller 365 AB

Tack Göran för det fina omdömet! Nu hoppas vi på många soltimmar!

Leif F
Skrev om Solceller 365 AB

Bra hittills väntar bara att få starta ..

Svar från Solceller 365 AB

Tack Leif för omdömet! Nu hoppas vi precis som dig att anläggningen snabbt kan sättas igång!

Ulrika L
Skrev om Solceller 365 AB

Snabb och smidig handläggning. Trevligt bemötande.

Svar från Solceller 365 AB

Tack Ulrika för det fina omdömet och att du är nöjd! Nu hoppas vi på många soltimmar i framtiden!

Roger E
Skrev om Solceller 365 AB

Bra bemötande Seriös säljare Bra kontakt med kvalitetsansvarig Bra elektriker -- Installatörer hade fel ritning/ information och gick ej att kommunicera med ledde till fel montering på tak och onödiga extra hål i taket

Daniel A
Skrev om Solceller 365 AB

Mycket nöjd med solcellerna och Deniz håller vad han lovar från början till slut.

Svar från Solceller 365 AB

Tack Daneil! Vi är tacksamma för det fina omdömet.

Murat C
Skrev om Solceller 365 AB

Väldigt bra bemöt av säljaren. Allt funka hur bra som helst. Allt gick så fort. Jag trodde allt skulle ta så mycket längre tid. Ja jag skulle rekommendera solceller365 .

Svar från Solceller 365 AB

Tack för rekommendationen Murat!