Solkungen

Drop-in solarium alla dagar 7-22

7 omdömen om Solkungen

Johan R
Skrev om Solkungen

Över ett år sedan jag var här senast. Idag stank det urin i ena lediga båset som tur valde jag ett annat bås som var ledigt. Tyvärr funkade inte fläkten i solariet men det märkte jag först under solningen. Solariet har sett bättre dagar och var riktigt bra förr i tiden. Idag var det riktigt sunkigt och ofräscht trots att det var någorlunda städat. Blir det inte bättring så byter jag till något annat i området

susann a
Skrev om Solkungen

Fy f.. hur det såg ut där idag. Det används tydligen som allmän toalett, stinker urin i alla rum. I ett av solarierummen låg massor med skräp, någon hade ätit kladdkaka i solariet, det var massor av gul vätska i hela solariet och luktade vidirgt. Speglar har ryckts ner från väggarna, fimpar på golvet på toan, mm, mm. Nu har ni verkligen förlorat en stamkund

Cecilia S
Skrev om Solkungen

Gå inte till Solkungen! Har gått dit i flera år men på sistone har det blivit riktigt dåligt, under all kritik. Dessutom har maskinen svalt min pengar två gånger. Numret för felanmälan är avstängt och finns inget sätt att nå dem på. SKITDÅLIGT! Ansvariga: Skriv ut ett nummer här jag kan nå er på. Ni har tappat en lönsam stamkund.

Tanja K
Skrev om Solkungen

Gå inte dit!!! Var där förra veckan. Skitig, smutsig, stinkig, ingen rengöring-bara papper, trasig GLAS PÅ MASKINEN (märkte först efter solning). Ingen svarar i "kundtjänst" (Vanligt mobilnummer). inga ögonskydd. Trasiga knappar på maskinen. Överfulla sopsäckar, SKITIG toalett, uschhh ångrar verkligen att jag solade där

Tanja K

Sofie K
Skrev om Solkungen

Nu verkar de ha bytt ägare, det är smutsigt och lokalen är inte skött. Ingen vätska att rengöra med, inga ögonskydd, inga solkrämer i maskinen. Bara nån som vill tanka pengar från maskinerna?

Tanja K gillar detta
Alexander B
Skrev om Solkungen

Frächt solarium i Drop in format. Dock synd att dom inte skrivit ut på någon lapp eller så att vilka solarium som har nyast rör och sånt, annars allt jätte fräscht och frächa solarier med bra fläktar samt mycket billiga priser, extra plus för att dom har gratis ögonskydd som brukar ligga kvar så man kan låna i solarierummen så man slipper köpa varje gång man glömt.