Solvd e-handelsbyrå

Solvd e-handelsbyrå

solvd.se
  • Badge2023

Solvd webbyrå bygger e-handelsbutik i WooCommerce & Wordpress. Vi är grundat av e-handlare för e-handlare. Våra processer fungerar både till stora aktörer som hemmakväll, karossan och pellevävare. Men också till mindre aktörer som den lokale detaljhandeln eller byggfirman. Vi erbjuder - Woocommerce butiker - Hemsidor - Annonsering...

20 omdömen om Solvd e-handelsbyrå

Mats B
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Kunniga och trevlig byrå. Komplicerar inte saker och ting.

Herbhubsweden AB
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Super. Snabbt och enkelt och väldigt flexibla i deras kommunikation till oss.

Hemmakväll
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Fantastisk byrå att samarbeta med kring hemsida och e-handel. Smidiga processer och tydlig ömsesidig kommunikation.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Hej Kathleen, Det var varit ett riktigt roligt samarbete att jobba med er och mer ska det bli! :) Nu ser vi till att hemmakvall.se flyger! Allt gott

Puffer AB
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Vi har den bästa Google Ads konsulten som jobbar på SOLVD, rekommenderas starkt!

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Såklart ni har! :) Tack så mycket för er recension det är ett absolut nöje att arbeta med er! Allt gott

Tubeck AB
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Lyssnar, förstår och utför på ett professionellt sätt. Rekommenderar dem starkt. MVH/Daniel

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket för recensionen Daniel, och ett långt fint samarbete! Allt gott från oss på Solvd!

Brandfactory
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Kan inte annat än rekommendera Solvd efter ha jobbat med flertalet större byråer i olika projekt genom åren. Proffsigt genomfört projekt, som var en konvertering av befintlig site. Budget och deadline hölls som utlovat med ett trevligt gäng som tar det där extra steget för att man ska bli nöjd och känna sig trygg under hela processen. Responsen från Solvd är snabb och när vi ber om hjälp så åtgärdas det oftast direkt och ibland skickas en förklarande film med instruktioner, vilket uppskattas. De sköter även månadsvisa...

Musik i Lerum
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Gedigen kompetens och erfarenhet kännetecknar konsulterna på webbyrån solvd. De är tidseffektiva och levererar med jämn och hög kvalitet, en kombination som ofta är svår att kombinera, men de lyckas med det utan att göra avkall på god service och vänligt bemötande. Deras affärsmässighet och förmåga att förstå vårt behov var imponerande. Den här webbyråns sätt att agera skapar ett förtroende som står sig över tid.

Pelle Vävare
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Vi på Pelle Vävare har de senaste 3 åren arbetat tätt med Solvd för att utveckla våra sajter och jag måste säga att Solvd verkligen levererar. Oavsett om det är ett stort eller litet projekt så blir det proffsigt gjort och vi blir alltid bemötta med ett leende och service in mind. Rekommenderar verkligen Solvd!

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack Jacob för recensionen. Snart kommer vi till Stockholm och hänger lite med er! Allt gott!

Göteborgs A
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Solvd hjälpte oss med vår hemsida och såg till att vi fick precis vad vi ville ha. De var inlyssnande och effektiva. När vi önskade guidning för oss okunniga i hur framtida förändringar skulle göras fick vi snabbt en pedagogisk film med instruktioner. Vi är supernöjda!

Tack Malin :) Det va väldigt roligt att samarbeta med er! Allt gott

Dorotea P
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Jag vänder mig alltid till Solvd när jag behöver hjälp med min egen hemsida eller när någon av mina kunder behöver bra och professionell hjälp. Jag är alltid supernöjd! Det som ska bli gjort blir gjort och tidsplanen håller alltid. Utöver det är de innovativa och hittar alltid de bästa lösningarna.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket Dorotea, jag hoppas att vi kan samarbeta på många fler projekt i framtiden :) Allt gott

Mats H
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Mycket bra och proffsiga samt kunniga

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack Mats för recensionen :) Hoppas vi får tummen ur och kommer upp till snöskotrarna snart!

Fritzell A
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Jag har jobbat med Solvd kontinuerligt nu i en relativt lång period och har varit helnöjd. De har både byggt min hemsida och håller den uppdaterad på månatlig basis. Det jag uppskattar mest är att dom är lyhörda för mina önskemål men håller mig samtidigt informerad om vad som är onödigt för mig att lägga tid på och var mina insatser kan läggas istället. Så de rekommenderas starkt

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket för recensionen Anton! Vi ska se till att flyga högt tillsammans! :)

Tillfället A
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Solvd är ett professionellt företag med hög service. De leverera alltid det som är beställt och min hemsida har aldrig krånglat. Dessutom är de trevliga att ha att göra med.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack för en fin recension Ellen! Vi tycker det är super att jobba med dig också :)

Terapirummet
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Solvd hjälpte mig att göra en ny hemsida till mitt företag. De var extremt kompetenta och professionella. De kommunicerar bra och har ett osedvanligt trevligt bemötande. De har en unik förmåga att utifrån kundens behov leverera leverera kreativa, kundanpassade och effektiva lösningar. Mina förväntningar överträffades rejält. De här konsulterna är något utöver det vanliga, de är ansvarstagande på ett sätt som är ovanligt. Jag har lång erfarenhet av att handla upp konsulttjänster och det är sällsynt att jag mött konsulter som varit så kompletta i sin leverans.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket! Vi tycker det är väldigt kul att jobba med dig och hoppas på massor av projekt i framtiden :) Allt gott

Observa
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Samarbetet fungerar riktigt bra med en riktigt kundservice.

Tack för recensionen Johan :) Allt gott

Redovisningskompaniet A
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Mycket bra bemötande och fick precis det resultatet jag önskade. Rekommenderas starkt!

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket Kajsa :) Nu ska vi se till att du drar in massor av leads också! Allt gott

Byggtjänst AB
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Jag fick kontakten till Solvd på rekommendation. Jag fick ett trevligt och professionellt mottagande, de var lyhörda på vad vi ville få hjälp med. >De presenterade en proffsig hemsida och levererade snabbt.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack för recensionen och ett trevligt samarbete. Nu fortsätter vi framåt :) Allt gott

REDO Fastighetsförmedling
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Eftersökte hemsida som skulle integreras med tredje part. Inte fullt så enkelt då det var en del att ta tag i. Jag upplevde från första början ett positivt bemötande och Solvd vill vara lösningsorienterade. Eftersom jag var bestämd i hur jag önskade min hemsida med olika interaktioner uppskattades att det fanns en stor vilja till lyhördhet. Att det tog några veckor längre att få allt klart berodde snarare på att jag i min beställning själv var okunnig och inte riktigt visste hur omfattande jobbet var. Därav att det uppskattades...

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack för en ärlig och fin recessionen Leif. Allt är inte så enkelt som man önskar ibland, men med en positiv och tillmötesgående inställning från båda parter tycker jag att det flutit på bra, och vi tycker det är riktigt roligt att samarbeta med dig! Allt gott

Ulrika J
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Trevligt bemötande och snabb hjälp när det verkligen behövs.

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack Ulrika för några år av samarbete :)

Kamixa AB
Skrev om Solvd e-handelsbyrå

Sedan jag gick över till Solvd har resultatet i vår verksamhet mer än fördubblats. De är otroligt roliga att arbeta med och framförallt, DE BRYR SIG OM OSS som kunder. Inte bara för att de skall få betalt utan för att de på riktigt bryr sig. Vi känner oss trygga med hela gänget och att de har attityden att allt går att lösa gör det än bättre! Ser oss som partners mer än som uppdragsgivare/kund. Solvd med all sin personal, sin passion och sitt driv har mina allra varmaste rekommendationer!

Svar från Solvd e-handelsbyrå

Tack så mycket Kajsa! Alla på Solvd tycker att det är riktigt roligt att jobba med er. Vi ser er absolut som partners och tillsammans ska vi växa. Hoppas vi ses igen snart. Allt gott