SORT IT

Ring 070-736 03 49 www.sortit.nu

14 omdömen om SORT IT

Sara O
Skrev om SORT IT

Sååå nöjd med all service och min G1 plus!

Svar från SORT IT

Tack Sara! Jätteroligt att du är så nöjd och njut av ditt dricksvatten nu :-)

Åsakarin G

Mkt fint bemötande, fantastisk och personlig service med bla kunskap om en specifik montering som jag inte hade koll på Allt flöt på fint och leveransen kom på beräknad tid Den föreslagna vattenren blev ursnygg i mitt kök!:-) Stort tack! /Å

Svar från SORT IT

Tack Åsakarin för den fina feedbacken! Vad roligt att du är så nöjd :-) Och du har rätt, Strokkur är verkligen riktigt snygg i sin rostfria och nätta skrud! Varmt välkommen åter!

Glenn S
Skrev om SORT IT

Hej Emma. Jag vill tacka Dig angående vattenrenaren jag köpte av Dig. Vilken skillnad det blev - vattnet är inte så beskt längre. Likaså kaffet är mkt bättre - det smakar kaffe nu, otrolig skillnad! Detta är värt varenda krona, det var årets bästa investering . Tack!

Svar från SORT IT

Tack Glenn för att du delar din erfarenhet. Så glad att du är så nöjd med ditt nya vatten och att kaffet fått en ny dimension!

Pia V
Skrev om SORT IT

Fantastiskt bemötande med snabb service, snabb leverans och sedan förfrågan om hur jag upplevt halsbandet som jag köpt. Mitt svar var att jag inte riktigt visste men att jag inte ville ta av mig det ❤️ Jag rekommenderar företaget varmt! Tack och jag kommer att fortsätta beställa från detta företag och rekommendera det vidare. Med vänlig hälsning, Pia

Svar från SORT IT

Hej Pia och tack för dina ord! Det är ju ändå ett ganska gott betyg får man säga om man trivs så bra att det får hänga med hela tiden :-) Du är välkommen åter när du vill och roligt att höra att du rekommenderar SORT IT vidare. Tack och trevlig helg!

ZANDRA H
Skrev om SORT IT

Fantastisk service med snabb leverans Har detta vattenreningsfilter i både Sverige och Spanien Ett måste får alla hushåll med kommunalt vatten enligt mig Speciellt viktigt för de med små barn och djur som ska dricka vattnet dagligen Rekommenderas verkligen!

Svar från SORT IT

Tack Zandra för dina ord! Det är roligt att höra att du är så nöjd, och precis som du säger så kan man använda dessa i Europa där de flesta har samma standard på kranar. Denna Euron som den heter är ju dessutom så liten att man kan ta den med sig på resa om man vill.

Helene B
Skrev om SORT IT

Personligt, professionellt och hög kompetens. Jag fick hjälp som anpassats till mig och mitt hem, köpte även vattenfilter och fick hjälp hela vägen från leverans till installation. Rekommenderar verkligen Emma

Svar från SORT IT

Hej Helene och tack för de fina orden! Jag hoppas att du ska trivas med både vattenrenaren och medaljongen. Tack för att du valde SORT IT!

Yvonne G
Skrev om SORT IT

Vi bor i köpingen Finspång och av och till har vi tyckt att vattnet som vi dricker har en tråkig bismak har helt enkelt inte smakat gott.Det har hindrat oss att dricka vattnet. Då fick jag tips om en mycket praktisk kranrenare Euro.jag testade först den minsta storleken som var otroligt lätt att montera och tro det eller ej. Vattnet var jättegott att dricka. Vi fortsätter att använda denna. Det är tryggt att kunna rena vattnet.

Svar från SORT IT

Hej Yvonne, ja dricksvatten ska ju inte smaka illa. Så fint att höra att ni upplever sådan skillnad och nu kan börja dricka kranvattnet igen!

ANDERS H
Skrev om SORT IT

Jag har länge velat köpa ett smidigt vattenfilter till min kran, då vattnet i Hultsfreds kommun direkt fick mig att känna avsmak, så långt att jag gick och köpte vatten i flaskor ifrån affären, så när Emma tipsade mig om hennes filter som man snabbt och smidigt kunde installera, så nappade jag direkt. Filtret i kombination med vattenvirvlare har äntligen ändrat mitt liv till att slippa släpa på flaskor. Vattnet smakar nu som det skall, rent, fräscht och kroppsrenande.

Svar från SORT IT

Haj Anders! Vad roligt att höra att du är så nöjd och att det förenklat ditt liv för att få ett friskt vatten. Jag är glad att ha kunnat hjälpa dig med det :-)

Marika N
Skrev om SORT IT

Tack för god hjälp och service när jag bestämde mig för att äntligen skaffa ett vattenreningsfilter till kökskranen. Min bästa investering i år! Rekommenderas till alla som vill ha ett friskt och gott vatten hemma. :)

Svar från SORT IT

Tack till dig Marika för att du hör av dig! Jag hoppas Strokkur vattenrenare i rostfritt blir snygg hemma i din nya bostad och att du njuter av ditt friska dricksvatten!

Anders E
Skrev om SORT IT

Alltså, gud vad skönt! Utan Emmas hjälp hade jag aldrig fått energi att ta tag i mitt ångestrum. Under trappen finns ett litet förråd för verktyg, elprylar, spik och skruv, målarfärg, bilvårdsprylar och diverse bra-att-ha-grejer som under 6 års pågående renovering fyllts till bristningsgränsen. Sista året har jag inte ens velat öppna dörren. Men idag hände det omöjliga. Emma kom kl. 11 med en otroligt smittande energi. Hon hade bett mig förbereda sopsäckar, kartonger, tejp och märkpennor samt städmaterial. Det hela gick...

Svar från SORT IT

Tack Anders för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse! Det var ett projekt att få ordning i ditt "ångestrum" men vad fint det blev till slut! Tack för förtroendet och jag vet också att du fortsatte resningen i övriga utrymmen i huset efteråt så det var superkul att få hjälpa till att kicka igång dig!

Jasminka S
Skrev om SORT IT

Helt fantastiskt bemötande. Upplevde att Emma var rätt person för dessa produkter. Köpte en Euro vattenrenare och fick produkten på ett par dagar. Säger bara "wow" till detta företag. 🥰

Svar från SORT IT

Tack Jasminka för de fina orden! Jag hoppas du blir jättenöjd med din vattenrenare! Det var roligt att messas och pratas och du är välkommen närsomhelst om det dyker upp fler funderingar eller önskemål.

Karin A
Skrev om SORT IT

Toppen hela vägen, fantastiskt service kunnande och engagemang kan varmt rekommendera att handla hos Sort It, jag köpte ett vattenfilter som fullständigt ändrat min syn på hur vatten ska smaka och kroppen mår dessutom bättre av det nya vatten.

Svar från SORT IT

Hej Karin och tack för din feedback och dina fina ord! Jag är så glad för din skull att kroppen märker skillnad och att vattnet smakar så mycket bättre! Så roligt att du blev så positivt överraskad!

Jimmy K
Skrev om SORT IT

Jag köpte det lilla vattenfiltret till kökskranen och är mycket nöjd. Vattnet känns friskt, fräscht och smakar ingenting som det ska göra. Tänk dock på att inte spola för kraftigt, utan låt det ta tid så hinner filtret rena ordentligt. Jag fick snabb och smidig hjälp av kundservice när jag hade frågor 👍

Svar från SORT IT

Hej Jimmy! Tack för att du tar dig tid att skriva om din upplevelse! Vad roligt att du är så nöjd! Ja du har helt rätt, vattnet ska rinna långsammare, 0,5 liter per minut, genom Euro vattenrenare för optimal rening. Det är bara att fortsätt njuta av fräscht och friskt vatten direkt ur kökskranen :-)

Tobias S
Skrev om SORT IT

Har nyligen köpt en vattenrenare, modell G1. Jag min fru och våra tre barn är supernöjda. Förut hade vi svårt för att dricka vatten ifrån kran. Vi hade vattenflaskor i kylskåpet så att det gick att dricka. Nu efter att vi installerat vattenfiltret så kan hela familjen dricka direkt från kranen. Alla bismaker är borta. Kontakten med säljaren var riktigt bra, snabb med information och snabb leverans. Kan verkligen rekommendera vattenfiltret och sort-it.

Svar från SORT IT

Hej Tobias! Vad underbart att hela familjen är så nöjda! Av egen erfarenhet så vet jag att vattnet inte smakar så bra där ni bor och är mycket glad att ni nu kan dricka gott vatten direkt från kranen. Det vara bara roligt att få ge den information ni behövde för att kunna göra ett väl övervägt köp. Tack för orden och välkommen tillbaka!