Alla kategorier Konditori Stockholms län Botkyrka Spaaks Konditori AB

Tumba Torg 3, 147 30 Tumba — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Spaaks Konditori AB

• Maite L
    Maite L skrev om Spaaks Konditori AB
    Helt klart det bästa finfiket i Tumba C. Snygg inredning, fräscht och luftigt. Nackdelen är att de har serveringsavgift. Jag tycker det är så trist och förlegat. Har varit där med kidsen 3-4 gånger den här veckan - men ändå tvingats betala serveringsavgift gång på gång även om man är lite VIP nu efter alla besök.

Bakverken är många och säkerligen goda. Har mest ätit av hallongrottorna och de smakade helt OK. Salladena är dock inte att rekommendera. De är hutlöst dyra och har så tråkigt innehåll. Burkmajs, trist skurna tomater, isbergssallad, blöta räkor...det krävs så lite för att göra en sallad fräsch och aptitlig, använd bra och intressanta råvaror. Jag hoppas att de kan bli bättre på det.
  • GunBritt S
    GunBritt S skrev om Spaaks Konditori AB
    Vad har hänt ! Har genom åren talat vitt och brett om Spaaks utomordentliga bakverk, men nu har något hänt. Budapest med 1 ! mandarin i( har fått 2 ggr) och bara massor av grädde - efterlyses fler varv med nöt maräng som det var tidigare det skall inte bara vara ett skal med mängder med grädde.. Lilla runda prinsessbakelsen, minimal sockerkaks rundel med lite vaniljkräm och MASSOR med grädde bara luft och idag torr semla, kan omöjligt ha varit bakad idag.Har ni bytt bagare? Gör er genast av med gräddefantasten det börjar lukta lurendrejeri. Det går fort att få dåligt rykte men tar många år att bygga upp det som ni haft hitintills.Denna förändring till det sämre har kommit under de senaste 5-7 månaderna ja efter sommaren 2010. Hade tidigare inte tvekat att sätta 5 i betyg.
  • Katarina Z
    Katarina Z skrev om Spaaks Konditori AB
    Jätte fint fika bröd bra ur allergi synpunkt. Personalen vet vad som kan ätas. God lunch & prisvärd. Tycker det är charmigt att den ligger mitt i centrum. De tär verkligen prisvärt. Bra priser.
    2009-02-04 Representant för Spaaks Konditor svarar Katarina Z
    Tack för dina komplimanger! Alltid lika kul med beröm...
    mvh magnus
  • Annika  F
    Annika F skrev om Spaaks Konditori AB
    Spaaks är ett café med underbart goda bakelser och alltid färskt fikabröd och man kan passa på att handla hem matbröd också.Miljön kanske inte är den mysigaste väger upp mot att det alltid är ett stort utbud. Deras äppelkarlsbader kan jag varmt rekommendera.Priserna är helt okej
    2008-12-12 Representant för Spaaks Konditor svarar Annika F
    Tack Annika! Kul att du gillar vårat sortiment. Hoppas att vi kan göra serveringen lite mysigare någon gång... välkommen tillbaka! mvh magnus.
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Spaaks Konditori AB
    Ett cafe mitt i tumba centrum, har kanske inte det mysigaste serveringen att sitta på mitt inne bland butikerna där folk springer, men bakelserna är riktigt goda! perfekt att köpa med sig en nybakt brödbit när man ska till jobbet. köttbullemackan är också fin
    2008-12-12 Representant för Spaaks Konditor svarar Pontus P
    Tack för fina komplimanger! Välkommen att smaka våra AdventsLandgångar också...
    mvh magnus
    Annica E gillar detta