Spadel.se

Ring 0220-53 10 30 spadel.se

75 omdömen om Spadel.se

Nils Philip P
Skrev om Spadel.se

Beställde ett par skor som jag sen ville byta till annan storlek. Hade bra kommunikation med killen som driver sidan och fick ett nytt par i rätt storlek men i fel färg, ville då byta dem till rätt alternativt lämnat tillbaka dem om detta inte skulle gå. Men efter att killen som driver sidan konstaterade i ett SMS att leverantören inte hade rätt färg ville jag lämna tillbaka de i fel färg och få pengarna tillbaka. Då slutade han svara på SMS och svarade inte när jag försökte ringa. Han är väldigt trevlig och kämpar säkert...

Thilo D
Skrev om Spadel.se

Bra pris och snabb leverans. Rekommenderas.

Fredrik W
Skrev om Spadel.se

Uppdatering: de återkopplade raskt efter mejl. Fått uppdatering om status på min beställning. Väntar på varan nu. Gjort en beställning för 5 dagar sedan. Hittills bara fått bekräftelse och reklam mejl. Vet inget om varan jag beställt. De svarar inte i telefon trots "öppet"

Petra H
Skrev om Spadel.se

Väldigt bra kundservice och fina produkter!

Ulrika R
Skrev om Spadel.se

Proffsig, snabb leverans! Varan lika bra som förväntat!

Henrik G
Skrev om Spadel.se

Har man koll på lagersaldot ???? Väntar fortfarande på varan! Fanns i lager när jag beställde så snabb leverans tycks inte stämma. När kommer varan? Otroligt besviken

Stefan E
Skrev om Spadel.se

Håller inte vad man lovar gällande leverans.

Ann L
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans beställde kl 11 och dagen efter kl 10 fanns de på mitt postkontor. Bra pris på mina skor

Elin J
Skrev om Spadel.se

Väldigt snabb leverans av mitt Padelrack. Har inte hunnit använda det än dock då jag fick hem det idag. Kommer definitivt handla hos Supreme Padel fler gånger. 😊

Aikaterini S
Skrev om Spadel.se

Väldigt bra. Snabb leverans och tillräcklig information hela vägen

Stefan K
Skrev om Spadel.se

Lite problem med racket jag köpte efter första användningen.. men Robin från Spadel ringde mig direkt efter jag hörde av mig för att gå igenom vad som har hänt och meddelar att vi ska lösa problemet. Här visar Robin ett väldigt högt kundfokus och bra engagemang att ta tag i problemet och hjälpa till på en gång!

Joakim L
Skrev om Spadel.se

Jag köpte ett Royal Padel Control och har bara gott att säga om Supreme padels (Robin) bemötande och service. Däremot så fungerade frakten bedrövligt då det tog en vecka att få hem racket.

Stefan W
Skrev om Spadel.se

Enbart positivt Snabbt Tryggt via klarna Produkt som uppfyllde mina kvalitetskrav

Victor H
Skrev om Spadel.se

Bra utbud och utomordentlig service.

Daniel N
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans. Bra sortiment med tillbehör.

JONAS E
Skrev om Spadel.se

Bra priser, otroligt kunnig och hjälpsam kundservice och pålitliga. På det hela taget är jag väldigt nöjd!

Christoffer V
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans - och i detta fall billigast på nätet

Tobias G
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans och snabb återkoppling vid frågor. Dessutom överlägset bäst pris!

Kristin H
Skrev om Spadel.se

Jag hade förväntat mig lite snabbare leverans. Men bra på det stora hela.

Therese A
Skrev om Spadel.se

Dom håller ej sin leveranstid

Svar från Spadel.se

Hej Therese, Stort tack för din beställning och ditt omdöme. Först och främst - det är oerhört tråkigt att vi inte har kunnat uppfylla dina förväntningar och detta är vi hemskt ledsna för. Eftersom din beställning inkom på en torsdag efter kl. 13.00 så skickas normalt varan dagen efter. I förekommande fall skickades dock inte ditt paket förrän på måndagen, vilket vi försökte meddela. Nu verkar inte detta meddelande ha kommit fram vilket är olyckligt. Vi ber tusen gånger om ursäkt för detta och du är mer än välkommen...

Patrik S
Skrev om Spadel.se

Utmärkt service, snabba svar och snabb leverans.

Stefan N
Skrev om Spadel.se

Köpte ett padelrack som jag är mycket nöjd med

Mats J
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans och bra pris! Jag är helnöjd!

Thomas O

Snabb , reko , bra service , enkelt att beställa , bra kundtjänst

Erik M
Skrev om Spadel.se

Personlig service, kom och lämnade racket efter arbetstid samma dag som jag beställde. Väldigt nöjd!

Diguro A
Skrev om Spadel.se

Grym service och snabb leverans!

Per F
Skrev om Spadel.se

Robin gav fantastisk service. Även om leveransen drog ut på tiden - vilket inte berodde på honom personligen - såg han till att ta hand om mig som kund på ett proffsigt sätt!

Eric S
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans, trevliga email med uppdatering av ordern och bra pris, toppen!

Johan H
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans och supertrevlig kundtjänst vid fråga om storlekar.

Jonathan Z
Skrev om Spadel.se

Otroligt bra och professionell service! Supersnabb leverans och mycket bra priser. Mycket nöjd med mitt köp! Jag hade även lite funderingar kring de nya rack jag beställt. Vilket kollades det upp direkt med tillverkaren och sedan återkopplades till mig samma dag. Jag kommer absolut handla av SUPREME PADEL igen!

Jonas B

Super 10 av 10! Kommer definitivt handla här fler gånger

Jenny E
Skrev om Spadel.se

Bra service då jag skulle skicka tillbaka varor. Snabb frakt👍

Fredrik B
Skrev om Spadel.se

Är väldigt nöjd med hela upplevelsen hos Spadel. Snabbt, enkelt och bra pris!

Kristoffer A
Skrev om Spadel.se

Informera om leveransdatum, både planerat och om det blir ev. förseningar.

Svar från Spadel.se

Tack för din feedback och kommentar Kristoffer. Vi informerar alltid om planerad leverans och eventuella förseningar i vår orderbekräftelse. Här måste det ha skett en miss någonstans! Kontakta gärna mig på robin@spadel.se så ska jag se över vad som har hänt och hitta en bra lösning. Vh, Robin Customer Service Manager

Andreas Erik V

Prisvärt, , smidig utcheckning och snabb leverans. Köpte en låda Spiga padelbollar.

Alen K
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans, grym kundtjänst och riktigt bra priser. Kommer handla mer :)

Svar från Spadel.se

Tack för de fina orden Alen! Varmt välkommen åter!

Per N
Skrev om Spadel.se

Bra! Enkelt, snabbt, se till att ha tracking länk synlig i era mail

Svar från Spadel.se

Tack för din feedback och kommentar Per! Vi strävar alltid efter att utveckla vår tjänst och vi har nu adderat denna funktion i våra mail! Varmt välkommen åter.

Anton B
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans och ett smidigt köp överlag.

Stefan M
Skrev om Spadel.se

Hade inga förväntningar, och leverans och produkter var enligt förväntningarna

Fredrik S
Skrev om Spadel.se

Köpte ett legend reaper och det var snabb leverans och grym service . Rekommenderas varmt . Vamos

Svar från Spadel.se

Tack för de fina orden Fredrik! Varmt välkommen åter!

Maria C
Skrev om Spadel.se

Gick smidigt att beställa och fick mitt paket snabbt

Elias S
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans, tyvärr höll inte racket från StarVie då limningen släppte mot foam. Däremot var returen smidig och solid.

Svar från Spadel.se

Tack för din kommentar Elias! Vad tråkigt att ditt racket inte fungerade som tänkt, men skönt att höra att vår returen gick smidigt. Vi tar det vidare till berörd avdelning! Varmt välkommen åter!

Cezary K
Skrev om Spadel.se

Snabb och smidig leverans utan krångel.

Jonathan A
Skrev om Spadel.se

Snabb leverans, enkel och lätt hemsida att navigera i

Herman A
Skrev om Spadel.se

Billigt, Snabb leverans och allt fanns med

Emma S
Skrev om Spadel.se

Fick leveransen dagen efter beställning! Ä

Andreas S
Skrev om Spadel.se

Snabbt och smidigt och utan krångel

Svar från Spadel.se

Tack för de fina orden Andreas! Varmt välkommen åter!

Tomas K
Skrev om Spadel.se

Beställde en produkt som visade sig inte finnas i lager trots att det angavs. Med viss fördröjning erbjöds jag ersättningsprodukter istället. Efter val, skickades produkten mycket snabbt.

Svar från Spadel.se

Tack för din kommentar Tomas och vi hoppas du blev nöjd med din ersättningsprodukt istället! Varmt välkommen åter!

Sebastian T
Skrev om Spadel.se

Mycket hjälpsam och professionell kundservice + snabb leverans, kan inte begära något mer! 😁

Svar från Spadel.se

Vad roligt att höra att vi uppfyllde dina förväntningar Sebastian! Tack för de fina orden och varmt välkommen åter!

Tommy K
Skrev om Spadel.se

Just handlat några Adidas adipower racketar till riktigt bra priser och med en helt otrolig support från Johan på Supreme Padel. Gjorde två köp och har nog aldrig fått en sådan kundservice. Rekommenderar att ni gör ert nästa inköp där.

Svar från Spadel.se

Tack för de fina orden Tommy, vi ska ta det vidare med Johan! Varmt välkommen åter!