Spångatorg Video AB

3.8

6 omdömen om Spångatorg Video AB

Gabriela L
Skrev om Spångatorg Video AB

Bästa och trevligaste personalen i stan! Bra utbud och ok pris på filmer, alltid fräscht godis.

CARL ANDERS L
Skrev om Spångatorg Video AB

Dels tycker jag personalen är trevlig och kunnig och dels uppskattar jag deras utbud av ex-rental-filmer.

Tobias R
Skrev om Spångatorg Video AB

Den får en fyra, inte för att det är en exceptionellt bra videobutik men för att den är exceptionellt mycket bättre än alla andra videobutiker jag har varit i. Denna butik har iaf sorterat sina filmer i bokstavsordning och genrer! Dessutom trevlig personal.

Maja F
Skrev om Spångatorg Video AB

Varning för att hyra film i denna butik. Jag fick nyss en påminnelsefaktura på en förseningsavgift för en film jag mig veterligen aldrig har hyrt. Så lätt är det att förlora en bra kund - jag går aldrig mer till detta lurendrejeriföretag.

Oscar N
Skrev om Spångatorg Video AB

Bästa videoaffären jag har varit i, hyrt film här sen tidigt 90-tal.

Elina E
Skrev om Spångatorg Video AB

Videobutik som ligger centralt i Spånga med ett stort utbud av både filmer som både är nyheter och lite äldre filmer. Man kan både hyra filmer från topplistan, nyheterna eller leta fram en gammal kultrulle som man länge velat titta på. Tyvärr är inte utbudet av chips, godis och läsk så stort inne i videobutiken, så ska man ha detta till filmen får man gå till någon av affärerna i närheten. Att hyra en film från topplistan en dag kostar runt 40 kr, vilket jag kan tycka är lite mycket för en hyrfilm. Personalen är dock alltid trevliga.