Alla kategorier Smide Stockholms län Haninge SpeedPro

Vendelsövägen 45, 136 44 Handen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om SpeedPro

• Thord R
    Thord R skrev om SpeedPro
    Kan ej rekommendera speedpro i Haninge sålde skeva fälgar en djungel att få det fixat samt centrum kåpor som inte passar levererade fel muttrar mm. Fälgarna är en andra sortering trots att jag betalade fullt pris.
    Det tog ett år att få någotsånär jysta fälgar och centrumkåpor som passar jag hade även betalt för spinners men de fick jag aldrig.
    Han vill ha hela summan betald i förskott som av mig uppfattas som hans privata konton
    Man får ringa och tjata om när sakerna kommer han ringer aldrig och talar om när sakerna har kommit.
    En gång hade han satt upp en sjuklapp på butiksdörren strax efter att en container kommit hem från USA fast han inte var sjuk.
    För mig är han oseriös och vill bara tjäna pengar och struntar i kunderna trots det har han påkostade annonser i bl.a. Wheels.
    Jag vill bara varna er som tänker köpa dyra grejor tänk efter först det bör finnas seriösare företag att göra affärer med. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om SpeedPro
    Mycket dålig kundservice.
    Skickade fel offset på fälgar, där jag jag stå för frakten vid byte av fälgar.
    Sålde kyl som ej passade till min bil, vill ej reklamera produkten.
    Är ej tillmötesgående och hävdade på telefon idag att "hans barn svälter på grund han varit så snäll mot mig".
    Rekommenderas EJ.
    // Mycket missnöjd kund. Läs mer