Trevlig personal och hjälpsamma
Speedy Bilservice Nässjö
Om företaget
Vi på Speedy Bilservice i Nässjö vet hur viktigt det är att regelbundet ta hand om bilen. Därför erbjuder vi som auktoriserad bilverkstad en kombination av kvalitet och snabbhet. Vi erbjuder bilservice, däckbyten och avancerade reparationer av alla bilar, oavsett modell och märke. För att förenkla din vardag erbjuder vi också...
268 omdömen om Speedy Bilservice Nässjö
Sedan starten hos Reco 2024
—————————————————————————————-
Smidigt att boka och dom höll kontakten tills bilen var färdig, där strulade dock meddelandet att bilen var färdig, inget SMS!
Snabbt och proffsigt! Kommer tillbaka
Trevligt bemötande snabbt utförande.🤗 Allt var bra.
Från att man fick tid till service och offert. Fick man ett mycket bra mottagande Gäller även vid hämtning av bilen
Speedway löste mitt problem perfekt. Prisvärt och en mycket trevlig kontakt. Mitt bästa vitsord.
De gjorde det vi bokat, rek. en till åtgärd - men den va redan fixad för sex månader sen.
Trevlig personal, enkelt att komma till när det behövs👍
Bra. Tog lite längre tid än först sagt men bra
Mycket trevligt bemötande och alltid hjälpsamma. Får kostnadsförslag innan påbörjat arbete samt att man slipper ockerpriserna på audi märkesverkstad.
Mycket bra bemötande och bra service.
Vänligt bemötande och information av vad som gjorts så allt bara plus.
Snabbt smidigt och bra bemötande
Väldig trevlig personal o är lätt att prata med ha nu funnit en bra verkstad som jag kommer o ha kontakt med när det är något
Bra bemötande och intresse för att hjälpa till att åtgärda. Fick vänta några dagar innan det blev åtgärdat annars mycket bra.
Bra bemötande och jag lär återkomma
Bra bemötande och hjulinställningen blev säkert bra lite svårt för mig att bedöma. Kan tänka mig att anlita speedy igen.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bra service och vänlig personal
Bilen var inte klar ens en och en halv timma efter utlovad tid
Vi ber om ursäkt för detta men informerade om att vi var en man kort pga sjukdom.
Snabb hjälp o trevlig personal .
Enkelt, smidigt och prisvärt. En verkstad där du inte behöver be om ursäkt för att du vill använda deras tjänster.
Hej på Er Mycket bra bemötande trevlig personal, som det känns dyker vi upp flera gånger behöver service lite då ock då. Kommer förmodligen rekommendera er. MVH Lennart o Anita
Mycket trevligt ställe. Mycke Trevligt bemötande. Gjorde service på bilen. Känns som att bilen var nöjd också. Blir garanterat återbesök där nästa gång.
Trevligt bemötande! Lyssnande! Ķompetens! Kunde inte vara bättre.Mvh Gun o Stig Hild
Mycket trevlig personal. Tillmötesgående och förklarar på ett enkelt sätt. Tänker på kundens bästa och inte bara på att tjäna pengar Bästa betyg av mig
Super smidigt, trevlig personal, väldigt prisvärt.
Mycket bra bemötande när jag lämnade bilen.Sedan när jag hämtade bilen lika bra.Kanon.
Snabbt och smidigt. Väldigt serviceminded.
Snabbt och smidigt däckbyte. Inga problem att vänta till dem blev klara.
Mycket bra bemötande och hög kompetens! Trevlig personal dessutom. Jag återkommer gärna om bilen krånglar igen! Jonas
Bra service och bra verkstadkille
Min far var och hämtade bilen och fick uppfattningen att man inte hade kunskapen att reparera de fel man hittat. Läckage av kylarvätska och avgasläckage. Tänker att man kunde få ett kostnadsförslag på rep. om man hittar fel, men det verkade som att man var oförmögen att laga bilen. Får väl kolla med annan verkstad om de vet hur man gör?
Trevlig personal fasta priser ringer alltid om något annat behöver bytas rekommenderas
Ni är bra och trevliga och duktiga mekaniker som tar hand om bilar Med vänlig hälsning Sabiha😊
Allr var bra från kundaetvie till verkstaf
Trevlig personal bra bemötande
Kanon bra service på alla sätt ☺️☺️☺️
Mycket bra service och bemötande
Allt fungerade mkt bra till ett rimligt pris.
Trevligt bemötande och löste mitt problem jag hade. 😊
Snabba, bra bemötande och prisvärda
Smidigt, snabbt, trevlig personal och prisvärt
Bra kommunikation och mottagande. Fin service.
Snabba och bra. Trevligt bemötande och god service.
Bra bemötande. God service. Bra resultat.
Bra service och rimlig kostnad.
Snabb och smidig service hjälp på en gång vid ankomst
Mycket bra service Trevlig personal Kommer tillbaka