Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Nynäshamn Speedy Speedy Bilservice Nynäshamn

Speedy Bilservice Nynäshamn

En del av Speedyspeedybilservice.se

Åkervägen 12, 149 25 Nynäshamn — Visa karta

Bromsa upp! Och kom till oss på Speedy Nynäshamn! Här får du hjälp med allt från stötdämpare till avgassystem och Oljeservice. Vi levererar alltid 3-års garanti på reservdelar och montering. Nybilsgaranti är det som gäller och originaldelar är det som används. Vi gör allt för att du ska bli vår mest nöjda kund och vi tillämpar därför Nöjd kundgaranti. Snabba puckar och effektiv bilservice, det får du hos oss på Speedy Bilservice i Nynäshamn. Välkommen in på Åkervägen 12 i Nynäshamn!

Ps. Visste du att regelbundna oljebyten är det bästa sättet att förlänga livslängden på din motor.
Mån-Tor: 08:00-12:00

Läs vad 22 kunder tycker om Speedy Bilservice Nynäshamn

• Henrik Åke David N

2019-04-17

Henrik Åke David N skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Prisvärd service i toppklass och de ser verkligen till att bilen rullar säkert. Ska du serva bilen och förvara däck så är Speedy i Nynäshamn nummer 1! Läs mer
  • 2019-03-21

Lars Å skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Trevligt bemötande, o snabb service. Läs mer
  • 2019-03-13

Lucas W skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Bästa grabbarna! Fixar allt omgående och bra blir det också till ett förmånligt pris. Kommer alltid kontakta er i förstahand när det gäller service, reparation... Läs mer
  • 2019-03-10

Björkqvists Golv Ab B skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Dom fel sökte och böttut motstond till fläkten på en å samma dag. Kanon Läs mer
  • 2019-03-08

Ulla L skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Fick stänkskydd monterat höger fram. Mycket gott bemötande, allt okej. Läs mer
  • Anderas A

2019-02-09

Anderas A skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Superbra verkstad där du alltid får en tid för hjälp omedelbart.
    Snabb felsökning så man inte känner sig lurad på dyra timdebiteringar.
    Som ett extra plus åker dom och besiktar bilen om du behöver det. Och har man som jag 6 bilar så kan man behöva en bra verkstad👍
    Rekommenderas varmt.. Läs mer
  • Senad M

2019-02-07

Senad M skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Första gången jag lämnade in bilen så städade de bilen åt mig utan att jag förväntade mig det. Redan där blev jag positivt överraskad utav vänligheten och bemötandet.

Denna gången skulle bilen in för att strömmen mystiskt nog försvann i tid och otid. Inte kul när man har bråttom och ska till jobbet.

De gjorde sitt arbete och mer därtill för de hade kvar bilen och gjorde mer än de behövde utan att lägga mer på det överenskomna priset.

Det säger sig självt att jag inte kommer att gå någon annanstans så länge jag kommer att få detta bemötandet och denna servicen. För andra gången i mitt liv kan jag säga att jag nog kan lita på en verkstad och deras ord när de säger något. Bilbranschen och servicen har ett lågt förtroende men detta är något annat. Bra jobbat!

Speedy i Nynäshamn, behåll Patrik för han är fantastisk när det gäller kundbemötande! Och alla som arbetade på bilen, tusen tack! Läs mer
  • 2019-02-07

Roger L skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Bra service, jag valde dem för att till skillnad från andra verkstäder erbjöd billigare alternativ. Mycket förtroendegivande. Jag kommer att komma tillbaka om jag behöver er hjälp. Läs mer
  • 2019-01-12

Maria J skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Fick akut problem med avgassystemet inför en långresa och åkte bara förbi en morgon. Jag togs emot på ett förstående sätt trots att jag inte bokat tid. Felen ordnades på ett snabbt och smidigt sätt och vi hade en löpande dialog om prisbild och åtgärder. Kan varmt rekommendera den här bilverkstan. Läs mer
  • 2019-01-12

Maria W skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Trevliga och alltid ytterst hjälpsamma! Läs mer
  • Roger M

2019-01-10

Roger M skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Bra pris och mycket snabb hjälp. Läs mer
  • 2019-01-10

Lars B skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Lätt att få tid, gjorde det som de skulle, rimligt pris! Varit där två gånger hittills. :-) Läs mer
  • 2018-12-23

• 2018-12-22

Viron Media Ab V skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Superbra och snabbt! Vvvhhvbvbvbb Läs mer

Britt J skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Monterade motorvärmare allt fungerade jättebra Läs mer

Emmel E skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Jag är tacksam att jag får ett positivt bemötande när det visar sig att problem behöver lösas i efterhand Läs mer
  • Bror Bergentreprenad Ab B

2018-12-20

Bror Bergentreprenad Ab B skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Får tid snabbt och åtgärderna kostar inte skjortan Läs mer

Eva Å skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Jättebra och trevlig personal!! Läs mer

Olov A skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Mycket bra service!Fick hjälp med avgasrening bra bemötande och trevlig personal , första gången på Speedy kommer att rekommendera er👍 Läs mer
  • Salem K

2018-11-30

Salem K skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Bra utfört jobb och trevlig personal som hade ett bra bemötande.
    Mycket nöjd, rekommenderar dem. Läs mer
  • 2018-10-23

Kaj K skrev om Speedy Bilservice Nynäshamn
    Utmärkt service, flera gånger i rad. Läs mer

Åkervägen 12, 149 25 Nynäshamn