Alla kategorier Motorcykel Jämtland Östersund Sport & Motor i Östersund AB

Brosslarvägen 21, 831 72 Östersund — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Sport & Motor i Östersund AB

• per h
    per h skrev om Sport & Motor i Östersund AB
    Ni som är positiva till sport & motor måste sitta i en beroendeställning till företaget som gör att ni slickar röv. Jag har en hel del kontakt med motorfirmor som är både bra o dåliga och får höra mycket av bekanta med kännedom och aldrig har jag hört något bra om Peters sport o motor ,är det slumpen?? Jag skickade anonymt förfrågan o bud på en produkt och blev ännu en gång snorkigt besvarad och när jag frågade om det var Peter så uteblev svaret. Passa er för sport o motor!!! /Mach-z 780cc vev
  • Torbjörn k
    Torbjörn k skrev om Sport & Motor i Östersund AB
    Jag fick hjälp med min båtmotor. Det fanns inte delar att få fram längre men Peter på Sport o motor fixade det till och med billigare än vad begagnat skulle ha kostat, storartat! Otroligt ärliga och förstående när man inte har så mycket pengar att bara köpa ny motor. Harr massor av vänner som är helnöjda ochså, jag blev rekomenderad. Fortsätt så ni på sport o motor.
  • Jens E
    Jens E skrev om Sport & Motor i Östersund AB
    Min bil gick sönder. sportomotor hade fult på verkstaden. Dom lånade ut en bil till mig. Det kostade hälften! Tack för en utomordentligt bra jobb.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Sport & Motor i Östersund AB
    Nu har dom gjort det igen, jag köpte en reservdel till min bil och betalade. Efter en vecka ringde Peter och sa att priset hade gått ner och att jag hade 156 kronor tillgodo att få tillbaka. Vilken affär hade varit så ärlig och gjort det...?? Jag kan bara hoppas att dom kommer att finnas kvar för lång tid framöver.
    Tack alla ni på Sport o MOtor
  • Per A
    Per A skrev om Sport & Motor i Östersund AB
    Historierna om Sport & Motor blir man ryktesvägen påmind om lite då och då än i dag. Redan för ca 15år sedan gavs det prov på vad ägaren går för. Men han överlever troligen på förstagångs kunder för andragångskunder kan jag inte tänka mig det finns.

Brosslarvägen 21, 831 72 Östersund