Springwell Audio

Välkommen till Springwell Audio!

Vi är experter på ljud och att mäta ljudnivåerna hos dig eller din verksamhet. Med över 20 år i branschen vet vi exakt vad våra kunder behöver. Vi jobbar med ett brett utbud av projektering och mätningstjänster inom akustik och elektroakustik.

Våra tjänster kan vara hjälpsamma när:
- Du behöver utredning av buller på arbetsplatsen
- Du hör störande ljud från grannen, krogen, industri eller gymverksamhet
- Du behöver en trafikbullerutredning
- Du måste intyga att din byggnad uppfyller kraven på ljudnivå och ljudisolering
- Du behöver en lösning för byggakustik

Varmt välkommen att höra av dig till oss för att veta mer om vilka tjänster vi erbjuder och hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt!

Läs vad 75 kunder tycker om Springwell Audio 2

• V W
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Snabb respons och snabbt levererad rapport. Samarbetade och förklarade resultaten tydligt.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Steven är en noggrann erfaren yrkesmänniska som kan leverera i tid. Toppkvalitet service rekommenderas verkligen!
    Tack för de fina ord Martin! Glad att jag kunna hjälpa till. Springwell Audio
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Snabb och proffsigt bemötande. Löste problemet och hittade en bra åtgärd för att bullerutredningen skulle bli positiv.
    Glad att jag kunna hjälpa till Krister. Lycka till med projektet! Springwell Audio
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och grymt proffsig! Leveransen kom i tid.
    Fint att höra att du blev nöjd med tjänsterna Stefan. Hör gärna av er igen om det blir fler liknande uppdrag framöver. Springwell Audio
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Seriös och mycket bra bemötande!
    Mycket glädjande att du är nöjd med tjänsterna Tommy! Hoppas att jag kan hjälpa er igen i framtiden. Springwell Audio
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Tack för ett väl utfört arbete Springwell Audio.
    Tack för omdömet Philip. Njut av sommaren när den kommer! Springwell Audio
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Väldigt seriöst och proffsigt bemötande.
    2022-02-15 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt service. Riktig professionell!
    Hej Paulius! Tack för recensionen. Din utredning var ganska komplicerade så hör gärna av dig om myndigheterna har frågor eller behöver hjälp att förstå resultatet. Springwell Audio
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt trevligt och "mottagligt" lyssnande och konversation.
    Att få ett kostnadsförslag. Jag fick det och mycket mer.
    Snabb, serviceinriktat och professionell
    Hej Ulf! Vad bra att du är så nöjd med tjänsten. Hoppas det går bra med din projekt! Springwell Audio
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling och resultat
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande. Arbetet blev gjort tidigare än överenskommet vilket var uppskattat.
    Hej Bo! Tack för att du lämnar en kommentar. Jag försöker utnyttja luckor som dyker upp pga. uppskjuten eller inställd uppdrag till andras fördel.
    Hoppas att det löser sig med ansökan!
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Bra , snabb service till ett bra pris.
    2021-12-07 Insamlad av företaget
    Jag fick svar direkt på mina frågor och en utförlig rapport. Väldigt bra service.
    Glad att du är nöjd med rapporten du fick. Hoppas att det går bra med projektet! Springwell Audio
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, resultat och rapport i rätt tid. Rätt detaljer för ändamålet.
    Rekommenderas!
    Tack för ditt omdöme Anders! Kul att få in en annorlunda uppdrag som din. Springwell Audio
    2021-11-05 Insamlad av företaget
    Precis som det ska vara! Snabbt svar, trevligt bemötande och uppgiften löst på nolltid. Fick hjälp med en bullerutredning för nybyggnation, utredningen var klar innan alla andra tillfrågade ens hade svarat.
    Tack för din mycket positiv recension Stefan. Hoppas allt går bra med projektet! Springwell Audio
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    Snabb, bra och trevlig service!
    Stort tack för din recension. Lycka till med ert projekt! Springwell Audio
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Höll priset samt leveranstid.
    Tack för den snabba återkopplingen. Hör gärna av er igen om det är något i framtiden! Springwell Audio
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Beställde en bullerutredning av Steven för en bygglovsansökan.
    Snabb, professionellt, prisvärd och grym service.
    Oerhörd nöjd och rekommenderar varmt till andra!
    Glad att jag kunna hjälpa till Mohsen! Springwell Audio
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Snabb , trevligt, noggrann och trygg samarbete fått bästa pris offert ,
    Rekommenderas värmt med gott
    samvete,
    Vi kommer säkert anlita Steven i framtiden
    Hej Borhan! Tack för omdömet och hoppas att vi jobbar ihop igen någon gång framöver. Springwell Audio
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    Bra första bemötande på telefon, tydlig handlingsplan.
    Kom på utlovad tid, med en förmåga att klampa in i någons hem med stor försiktighet och ödmjukhet.
    Bra service, till bra pris helt enkelt.
    Stort tack för de fina ord Christoffer! Springwell Audio
    2021-08-07 Insamlad av företaget
    Vi beställde en bullerutredning som kommunen krävde för förhandsbesked om husbygge. Steven var väldigt trevlig och vi fick Snabb och bra service till ett fast pris.
    Stort tack för beställningen och recensionen. Hoppas att allt blir som tänkte med husbygget! Springwell Audio
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Snabb, prisvärd och trevligt bemötande!
    2021-06-27 Insamlad av företaget
    Allt man kan önska. Snabbt, smidigt och bra återkoppling vid funderingar. Rekommenderar!!
    Hej Emelie! Tack för de fina ord. Glad att jag kunna hjälpa till och tack själv för att du fick fram ett bra underlag! Springwell Audio
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Vi är så nöjda! Stort tack. Vi fick så fina dokument.
    Hej Frida! Tack för omdömet. Glad att ni är nöjda och lycka till med ansökan! Springwell Audio
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Bullerutredning. Trevligt bemötande, snabba svar och ett väl utfört arbete. Mycket nöjda.
    2021-05-07 Insamlad av företaget
    Trevliga, proffsiga och mycket lätta att samarbeta med. Levererade enligt plan på utsatt datum och med bra kvalitet.
    Tack för ditt omdöme Susanne! Hoppas att allt går enligt önskemål med bygglovet. Lycka till! Springwell Audio
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Jag beställde en trafikbullerutredning för en bygglovsansökan. Mycket bra och professionell service. Trots högs arbetstryck löste han mitt ärende väldigt snabbt. Är supernöjd med Steven och Springwell Audio och kan starkt rekommendera till andra.
    Tack för ditt omdöme Andreas! Det går inte alltid så fort men ibland måste man hjälpa kunder och prioritera om olika uppdrag vid behov. Springwell Audio
    2021-04-14 Insamlad av företaget
    Bullermätning - = korrigering av en gammal mätning.
    Jag blev debiterad i tim som jag tycker var väldigt humant
    Tack för din recension Lennart! Lycka till med bygglovet! Springwell Audio
    2021-04-05 Insamlad av företaget
    Beställde en bullernivå mätning av springwell och förklarade situationen då vi höll på att förlora massa tid. Kan bara säga att det kändes som han verkligen lyssnade och skulle försöka göra allt han kunde! Och det vart jävligt bra! Tog inte ens en vecka att få resultat! Så himla glada att vi valde springwell / Jonathan och Therese
    Hej Jonathan och Therese!. Tack för de fina ord. Det går inte så fort varje gång men jag försöka att hjälpa genom att prioritera uppdrag när jag kan. Ha det gott! Springwell Audio
    2021-03-05 Insamlad av företaget
    Min bostadsrättsförening behövde en bullermätning som Springwell genomförde exemplariskt utifrån Folkhälsmyndighetens riktlinjer.
    Springwall var på alla sätt hjälpsam, trevlig och serviceinriktad och vi rekommenderar gärna. Dessutom var det billigare än jag förväntat.
    Tack för att du tog tiden att skriva en recension Christina! Mycket glädjande att ni var nöjd med tjänsten. Trevlig helg! Springwell Audio
    2021-02-26 Insamlad av företaget
    Är jätte tacksam för det snabba arbetet och snygga arbete som är gjort. Är väldigt glad att jag fick kontakt med dem i mitt ärende kommer självklart att tipsa om dem.
    Var så god Jessica! Vi blir mycket tacksam om du sprider ordet om Springwell Audio. Ha en skön helg! Springwell Audio
    2021-02-18 Insamlad av företaget
    Anlitade Steven för en ljudmätning av buller och hur mycket fasade dämpar vid ett nybygge som kommunen krävde inför slutsamråd. Steven var väldigt duktig och lyckades förstå kommunens mycket vaga krav på vilken typ av ljudmätning som skulle utföras. Rapporten levererades redan morgonen efter mätningen. Allt till ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt Steven och Springwell Audio!
    Tack för recensionen Alex! Hoppas att ni trivas i ert nytt hus. Det såg jättefint ut! Springwell Audio
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt och snabbt bemötande vid genomförande av bullerutredning.
    Anne
    2021-01-28 Insamlad av företaget
    Buller mätning i och med nybygge. Det gick snabbt och rapporten va lätt att förstå.
    Det var värdefull återkoppling Anna. Bra att veta att rapporten var lättförstådd. Tack så mycket! Springwell Audio
    2021-01-21 Insamlad av företaget
    Köpte ljudmätning i parhus för slutintyg hos byggnadsnämnden.
    en prfekt upplevelse
    2021-01-16 Insamlad av företaget
    Jag beställde och köpte en bullerutredning inför en bygglovsansökan och den var mycket proffsigt utförd och punktligt levererad till rimligt pris. Jag rekommenderar gärna Springwell Audio.
    Tack för omdömet och glad att du är nöjd med tjänsten! Springwell Audio
    2020-12-24 Insamlad av företaget
    Beställde en trafikbullerutredning. Fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. varan levererades mycket snabbare än väntat. Rekommenderas varmt!
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling
    Bra information om produkten
    Bra att ni är nöjda Anders! Hör av er om ni har frågor om instrumentet. Springwell Audio
    2020-10-14 Insamlad av företaget
    -Bullermätning.
    -Mycket bra och proffsigt bemötande med tydligt och starkt initiativ till oss som kund.
    Jag uppskattar att du tog dig tid att lämna en recension Johan. Hoppas att ni lyckas få planerna igenom! Springwell Audio
    2020-09-18 Insamlad av företaget
    Trafikbullerutredning
    Trevligt bemötande med mycket snabb och proffsig hjälp.
    Tack Richard. Glad att jag kunna hjälpa till. Springwell Audio
  • Ulf E
    2020-09-09 Insamlad av företaget
    Steven är mycket professionell. Han var snabb på att återkoppla och jag fick många handfasta råd. Jag jobbar gärna med honom i fortsättningen. Rekommenderas!
    Tack för omdömet Ulf! Se fram emot att samarbete på nästa projektet. Springwell Audio
  • 2020-08-21 Insamlad av företaget
    Good response, straight to the point, cheaper than others quotes.
    Thanks.
    Thanks for taking the time leave a comment Daniel! Springwell Audio
    2020-08-11 Insamlad av företaget
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad under akustikutredningen på mitt tillbygge med tillhörande uthyrningsdel.
    Tack för ditt omdöme, Joakim. Bra jobbat med tillbygget, ett bra resultat! Springwell Audio
  • Saeideh S
    2020-07-23 Insamlad av företaget
    Tack för snabbt hjälp med utlåtande av ljud utredning.
    Det var så lite. Lycka till med den nya verksamheten! Springwell Audio
    2020-07-21 Insamlad av företaget
    Mycket kompetent Akustiker, lösningsorienterad och resutlatinriktad.
    Springwell Audi besitter stor erfarenhetsmässig kompetens och kan varmt rekommenderas till både stora och små nybyggnadsprojekt där akustikutredningar krävs.
    Trevlig och hög social kompetens.
    Tack för det fina omdömet Daniel. Jag ser fram emot fler samarbete i framtiden! Springwell Audio
    2020-05-11 Insamlad av företaget
    Köpte en bullerberäkning som underlag för bygglov.
    Fick snabb återkoppling och efter endast ett par dagar en rapport på mailen. Riktigt bra service och bemötande.
    Tack Viktor. Hoppas det går bra med bygglovet! Springwell Audio
    2020-02-11 Insamlad av företaget
    Köpt en bullerutredning för ett förhandsbesked (byggtillstånd)
    Trevlig,intresserad av sin uppgift,snabbt svar,klart proffsigt - kommer att rekommendera företaget till kollegor
    Tack för ditt omdöme, Erik. Det var trevligt att prata och jobba med dig! Springwell Audio
    2020-02-06 Insamlad av företaget
    Köpte en bullerutredning! Tycker hjälpen jag fick var proffsig och blev bemött bra! Hjälpsamma med mina frågor!
    Tack för att du tog dig tid att skriva ditt omdöme Mattis. Lycka till med ansökan! Springwell Audio
  • Lars J
    2020-02-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande i hela processen.
    Tack för omdömet Lars! Bra att det fanns en enkel lösning till problemet. Springwell Audio
    2020-01-14 Insamlad av företaget
    Utförde en ljudmätning i lägenheten. Trevligt och kunnigt bemötande, fick bra tips om hur jag kan gå vidare.
    Tack för ditt omdöme Ulf. Jag är glad att du fick den hjälp du behövde. Springwell Audio