Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Sigtuna Stabild Golv och Plattsättning

Stabild Golv och Plattsättning

Mjölnergatan 14, 193 53 Märsta — Visa karta

Stabild Golv och Plattsättning är ett personalägt företag inom byggbranschen med inriktning på plattsättning och byggservice. Vi arbetar framförallt med, och har specialiserat oss på, badrumsrenoveringar samt kakel och -klinkersättning. Vår vision är att vara det självklara valet för kunder som vill bygga långsiktigt med tanke på kvalitet. Vi vill gärna att du hör av dig till oss.
Östervägen 6, 16952, SOLNA
Badrumsfixarna i Stockholm
Jan V:
Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande. Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett. Arbetsledare tillgänglig under hela renoverin...

Läs vad 11 kunder tycker om Stabild Golv och Plattsättning

• Fredrik D
    Fredrik D skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Är mycket nöjd med Moravej Bygg. Proffsigt och trevligt bemötande. Lyssnar på kundens önskemål och behov. Jobbar snabbt, effektivt och lämnar en ren arbetsplats efter sig vid dagens slut.
    De har lagt klinker i både kök och hall hos oss och vi är väldigt nöjda med resultatet.
    Kan utan tvekan rekommendera dem och uppstår behov framöver kommer vi absolut att anlita dem igen!
    /Fredrik & Melanie
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Noggranna och frågade om något var oklart. Bra utfört arbete.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Andrey och hans medarbetare lade parkett samt målade väggar och tak i tre rum. Vidare byggde de om tre smågarderober till en stor och installerade skjutdörrar samt målade skåp och bytte bänkskiva i köket, allt med utmärkt resultat. En delanledning till detta var att Andrey var noga med att hela tiden föra dialog med mig så han var helt säker på hur jag ville ha det. Så fort någon tveksamhet dök upp tog han upp den med mig och lät mig säga min mening. Ett toppenjobb och en toppenkille!
  • John V
    John V skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Vänligt bemötande och god service... är redå att göra det något extra om det behövs... Firman har fixat ett förråd till vårt hem.
  • Bo W
    Bo W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej Bygg utförde sitt arbete mycket bra. Även tilläggsarbeten gjord dom inom tidplanen som vi hade satte upp. Dom löste problemen som uppstod och jag blev alltid positivt bemött. Väl utfört arbete till en rimlig kostnad och alltid bemött trevligt och ärligt. Ett företag som man kan lita på tycker jag och som jag kan rekommendera till andra. Jag kommer att använda dom igen när jag har behov.
  • Sten F
    Sten F skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Allt funkade bra, tidsplanen hölls och jobbet höll hög kvalitet.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej är granna och gör ett mycket bra jobb. Dessutom är de mycket trevlig att. Kan varmt rekommenderas.
  • Peter W
    Peter W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Bemötandet var jättebra! De svarade alltid snabbt på telefon, sms eller mail, och var noga med att vara helt överens innan arbete påbörjades. De byggde ett staket och satte upp grindstolpar hos oss. De var väldigt noggranna och resultatet blev klart över förväntan.
    Även tydlig redovisning av tid och kvitton på material. Kan starkt rekommendera dessa herrar, och kommer med stor sannolikhet ta hjälp av dem igen när behov uppstår!
  • Robert Ö
    Robert Ö skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Punktlig, utför avtalat, informerar om det finns avvikelser, trevligt bemötande.
  • Patrick P
    Patrick P skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Stort tack till er och ert proffsiga bemötande, ni är duktiga, effektiva och väldigt trevliga. Jag kan starkt rekommendera denna bygg firman till er andra. Väldigt kundorienterat bemötande! Tack ännu en gång.
    Patrick
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej har hjälpt oss med diverse arbeten hemma, bl.a. har de reparerat en stentrappa och installerat en mycket välfungerande måttsnickrad barnvagnsramp som tjänat oss väl i flera år.

Vidare har de byggt ett mycket väl förankrat staket med träreglar, fjällpanel och topp-plåt på en stenmur. Vi har fått mycket beröm av förbipasserande och besökare för staketet.

Sedan har de gjort om vår uteplats / terrass där flertalet plattor släppt. De la om hela rubbet och vi är mycket nöjda.

Moravejs medarbetare är pålitliga, mycket trevliga och jag upplever dem som duktiga. De tar inte på sig några uppgifter de inte klarar av perfekt utan tackar då hellre nej. Deras tidsbedömningar har varit realistiska.

Mjölnergatan 14, 193 53 Märsta