Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Sigtuna Stabild Golv och Plattsättning

Stabild Golv och Plattsättning

Mjölnergatan 14, 193 53 Märsta — Visa karta

Stabild Golv och Plattsättning är ett personalägt företag inom byggbranschen med inriktning på plattsättning och byggservice. Vi arbetar framförallt med, och har specialiserat oss på, badrumsrenoveringar samt kakel och -klinkersättning. Vår vision är att vara det självklara valet för kunder som vill bygga långsiktigt med tanke på kvalitet. Vi vill gärna att du hör av dig till oss.
Ostmästargränd 5, 12040, Årsta
Kvalitetsbygg R
Jennie L:
Anlitade Kvalitetsbygg för renovering av kök, på rekommendation av köksleverantör. Kvalitetsbygg projektledde bygget inklusive alla inblanda...

Badrumsrenoverare nära Stabild Golv och Plattsättning:

Söderbyvägen 2a, Arlandastad
Vi utför de flesta uppdrag inom byggbranschen för både företag och privatpersone... Läs mer ›
Christina:
Fantastiskt bemötande från She Contruction & Design från första början, med fin service och hög ambitionsnivå. Vi fick hjälp att riva väggar...

Läs vad 10 kunder tycker om Stabild Golv och Plattsättning

• Fredrik D
    Fredrik D skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Är mycket nöjd med Moravej Bygg. Proffsigt och trevligt bemötande. Lyssnar på kundens önskemål och behov. Jobbar snabbt, effektivt och lämnar en ren arbetsplats efter sig vid dagens slut.
    De har lagt klinker i både kök och hall hos oss och vi är väldigt nöjda med resultatet.
    Kan utan tvekan rekommendera dem och uppstår behov framöver kommer vi absolut att anlita dem igen!
    /Fredrik & Melanie
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Noggranna och frågade om något var oklart. Bra utfört arbete.
  • John V
    John V skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Vänligt bemötande och god service... är redå att göra det något extra om det behövs... Firman har fixat ett förråd till vårt hem.
  • Bo W
    Bo W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej Bygg utförde sitt arbete mycket bra. Även tilläggsarbeten gjord dom inom tidplanen som vi hade satte upp. Dom löste problemen som uppstod och jag blev alltid positivt bemött. Väl utfört arbete till en rimlig kostnad och alltid bemött trevligt och ärligt. Ett företag som man kan lita på tycker jag och som jag kan rekommendera till andra. Jag kommer att använda dom igen när jag har behov.
  • Sten F
    Sten F skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Allt funkade bra, tidsplanen hölls och jobbet höll hög kvalitet.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej är granna och gör ett mycket bra jobb. Dessutom är de mycket trevlig att. Kan varmt rekommenderas.
  • Peter W
    Peter W skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Bemötandet var jättebra! De svarade alltid snabbt på telefon, sms eller mail, och var noga med att vara helt överens innan arbete påbörjades. De byggde ett staket och satte upp grindstolpar hos oss. De var väldigt noggranna och resultatet blev klart över förväntan.
    Även tydlig redovisning av tid och kvitton på material. Kan starkt rekommendera dessa herrar, och kommer med stor sannolikhet ta hjälp av dem igen när behov uppstår!
  • Robert Ö
    Robert Ö skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Punktlig, utför avtalat, informerar om det finns avvikelser, trevligt bemötande.
  • Patrick P
    Patrick P skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Stort tack till er och ert proffsiga bemötande, ni är duktiga, effektiva och väldigt trevliga. Jag kan starkt rekommendera denna bygg firman till er andra. Väldigt kundorienterat bemötande! Tack ännu en gång.
    Patrick
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Stabild Golv och Plattsättning
    Moravej har hjälpt oss med diverse arbeten hemma, bl.a. har de reparerat en stentrappa och installerat en mycket välfungerande måttsnickrad barnvagnsramp som tjänat oss väl i flera år.

Vidare har de byggt ett mycket väl förankrat staket med träreglar, fjällpanel och topp-plåt på en stenmur. Vi har fått mycket beröm av förbipasserande och besökare för staketet.

Sedan har de gjort om vår uteplats / terrass där flertalet plattor släppt. De la om hela rubbet och vi är mycket nöjda.

Moravejs medarbetare är pålitliga, mycket trevliga och jag upplever dem som duktiga. De tar inte på sig några uppgifter de inte klarar av perfekt utan tackar då hellre nej. Deras tidsbedömningar har varit realistiska.

Mjölnergatan 14, 193 53 Märsta