Stadium Växjö

3.5

10 omdömen om Stadium Växjö

Felicia D
Skrev om Stadium Växjö

Påläst personal, trevlig lokal!

Kim L
Skrev om Stadium Växjö

En av dom bättre butikerna med idrotts sortiment i Växjö. Ligger ofta några kronor under sina konkurrenter prismässigt på de flesta varorna. Har ett bra och centralt läge på Storgatan i Centrum.

christoffer f
Skrev om Stadium Växjö

Som alltid har stadium ett brett sortiment i alla prisklasser och kvaliteer. sortimentet är väldigt säsongs betonat vilket inte kan leda till att man inte alltid hittar det man söker. dom har även ett ganska bra utbud utav reservdelar till skatboards.

Christoffer W
Skrev om Stadium Växjö

En butik som är väldigt fräsch men faller totalt på service, oerfaren personal somär mer intresserade av att vika den där tröjan som ligger på bordet än att hjälpa mig att spendera mina pengar.

Patrik H
Skrev om Stadium Växjö

Stadium i Växjö City är dit jag vänder mig först om jag till exempel ska köpa nya skor. Utbudet är långt ifrån bra men är trots det sorgligt nog bland de bästa skobutikerna i Växjö. I övrigt har Stadium hyfsade priser med schysta idrottskläder och en trevlig personal. Utbudet utöver skorna är tyvärr inte så mycket att hurra för. Klädesplagg är nästintill uteslutna att köpa där. Inte på grund utav kvalitet, utan på grund utav utséende.

Patrik H

Julia M
Skrev om Stadium Växjö

Stadium har en stor lokal som rymmer det mesta inom sport och motion. Allt från löparkläder, skor till vardagskläder. Personalen är kunnig och väldigt serviceinriktad.

Amanda T
Skrev om Stadium Växjö

Bästa sportaffären. Bra priser, bra utbud och trevlig oxh kunnig personal!

John A
Skrev om Stadium Växjö

En sportaffär mitt i centala Växjö. Med allt man kan tänka sig inom spor och fritid. Affären har ett mycket bra upplägg, där det är lätt att finna det man söker. Med mycket trevlig och hjälpsam personal. Men även ett rätt brett utbud av kläder, allt från sportkläder. Till de mer exklusiva.

Tobias G
Skrev om Stadium Växjö

En bra sportaffär med riktigt bra service. En av de främsta sakerna som man som konsument vill ska fungera är just servicen. En service inriktad butik utan service är som en mataffär utan mat. Vill därför ge tummen upp för Stadium personalens trevliga bemötande och fina service. Dock kan utbudet vara lite magert (speciellt när det gäller gummistövlar) men överlag en kanon butik.