Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Södermalm Stalands Möbler

Åsögatan 121, 116 24 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Stalands Möbler

• Linus
    Linus skrev om Stalands Möbler
    Var än en gång på Stalands möbler på söder och blev så besviken på bemötandet från personalen IGEN. de behöver verkligen jobba på sin service. Går till Svenssons i lammhult i sickla istället för där får man bra service!
  • eva
    eva skrev om Stalands Möbler
    Var på Stalands möbler i Järla, går aldrig dit igen
    Dålig service, upplevde att personalen tyckte
    Det var jobbigt när jag frågade om olika moduler till
    En soffa och om olika tyger och priser. Noll engagemang
    Från personalen. Hela affären andas negativet.
    Byt personal eller lär dem att bemöta kunder och se
    Saker på ett positivt sätt.
    2012-12-06 Representant för Stalands Möbler svarar eva
    Hej Eva
    Jag beklagar din negativa upplevelse vid ditt butiksbesök i Nacka butiken.
    Vi på Stalands har alltid ambitionen att bemöta våra kunder på bästa sätt.
    Jag vill gärna att du ringer mig på 08-544 706 80 så vi kan reda ut eventuella missförstånd

Bengt Andersson
    Butikschef
    Stalands möbler i Nacka
  • Karin A
    Karin A skrev om Stalands Möbler
    Super bra personal och sådan personlig och engagerad säljare får man leta efter!
  • Björn O
    Björn O skrev om Stalands Möbler
    Vill bestämt avråda från att handla möbler på Stalands.
    Köpte en Lamino-fåtölj som vid monteringen hemma visade sig vara skev, ett ben var 2 cm kortare än de övriga. De försökte byta ut fåtöljen mot ett utställningsexemplar, "den har bara stått framme i någon månad".
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Stalands Möbler
    Vi handlade en fåtölj hos Stalands i Kungens Kurva, utomordentligt trevlig personal som "lovade" att fåtöljen skulle komma på fredag, men redan på torsdag ringde säljaren min mobil och berättade att fåtöljen kommit hem. Trevligt tycker jag.

Tommy Högberg
  • Eleonora H
    Eleonora H skrev om Stalands Möbler
    Fina möbler men när det inte fungerar som det ska är bemötandet utomordentligt dåligt. Den enda vi har fått ett professionellt bemötande från är säljaren Anne Moberg. Övrig personal är direkt otrevliga och fokuserade på att skylla bristerna på kunden, snarare än att reda ut vad problemet egentligen kan handla om.

Jag kommer inte att köpa fler möbler från Stalands Möbler och varnar härmed alla andra också för denna butik.

Åsögatan 121, 116 24 Stockholm