Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Södermalm Stalands Möbler Södermalm

Stalands Möbler Södermalm

Åsögatan 121, 116 24 Stockholm — Visa karta

På Åsögatan 121, mitt på Södermalm, ligger vår äldsta möbelbutik: ett heminredningsvaruhus i sex våningsplan. Här hittar du ett brett och spännande sortiment av möbler från ledande designers och möbeltillverkare. Kort och gott: god design som gör ditt hem mer personligt och uttrycksfullt. Ta hjälp av våra duktiga medarbetare för tips och råd. De gör allt för att du ska trivas – och hitta rätt möbler för just dig. Du kan också boka kostnadsfri sängrådgivning eller boka inredningshjälp.
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 9 kunder tycker om Stalands Möbler Södermalm

• Sofia B

2019-01-08

Sofia B skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Jag har vid två tillfällen köpt beställningsvaror från Stalands och båda gångerna fått vänta i tre månader i stället för de tre veckor som var överenskommet. Vid båda tillfällena skylldes allt på leverantören och vid tjat om kompensation sträckte de sig inte längre än till 5 procents avdrag. Bemötandet av personalen har varit uselt vid båda förseningarna, och de har inte själva hört av sig för att tala om att möblerna blivit försenade. Jag skulle inte rekommendera min värsta fiende att handla på Stalands. Tips till Stalands: Utbilda er personal i kundbemötande och skaffa rutiner för beställningsvaror. Tips till alla andra: Handla inte på Stalands. Läs mer
  • Sonja H

2018-09-27

Sonja H skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Sämsta möbelbutik och dålig service 🤮🤮🤮 Läs mer
  • 2017-08-06

Lena A skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Köpte en dyr soffa som visade sig ha flera fel, sned, fötterna ramalade av osv. Gick inte att reklamera i butik, så jag fick maila och skicka bilder mm (inga konstigheter) MEN, sen hittade de inte min reklamation för de hade så många mail! Det låter ju inte som man har någon koll alls på sina kunder och inte rätt system för att arkivera. Sen ringde de inte och kom inte när de lovat. Allt sköttes så dåligt och soffan gick inte att få ett återköp på trots alla problem och dålig uppföljning. Har nu gjort oss av med soffan som vi inte var nöjda med och inte kunde gilla efter all kraft nedlagd på att få rätt. Förlorade mycket pengar på denna affär. Totalt missnöjd med handhavandet från detta företag! Läs mer
  • 2016-01-25

Linus skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Var än en gång på Stalands möbler på söder och blev så besviken på bemötandet från personalen IGEN. de behöver verkligen jobba på sin service. Går till Svenssons i lammhult i sickla istället för där får man bra service! Läs mer
  • 2012-12-05

eva skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Var på Stalands möbler i Järla, går aldrig dit igen
    Dålig service, upplevde att personalen tyckte
    Det var jobbigt när jag frågade om olika moduler till
    En soffa och om olika tyger och priser. Noll engagemang
    Från personalen. Hela affären andas negativet.
    Byt personal eller lär dem att bemöta kunder och se
    Saker på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2012-04-18

Karin A skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Super bra personal och sådan personlig och engagerad säljare får man leta efter! Läs mer
  • 2009-10-05

Björn O skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Vill bestämt avråda från att handla möbler på Stalands.
    Köpte en Lamino-fåtölj som vid monteringen hemma visade sig vara skev, ett ben var 2 cm kortare än de övriga. De försökte byta ut fåtöljen mot ett utställningsexemplar, "den har bara stått framme i någon månad". Läs mer
  • Tommy H

2009-09-25

Tommy H skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Vi handlade en fåtölj hos Stalands i Kungens Kurva, utomordentligt trevlig personal som "lovade" att fåtöljen skulle komma på fredag, men redan på torsdag ringde säljaren min mobil och berättade att fåtöljen kommit hem. Trevligt tycker jag.

Tommy Högberg Läs mer
  • 2009-08-21

Eleonora H skrev om Stalands Möbler Södermalm
    Fina möbler men när det inte fungerar som det ska är bemötandet utomordentligt dåligt. Den enda vi har fått ett professionellt bemötande från är säljaren Anne Moberg. Övrig personal är direkt otrevliga och fokuserade på att skylla bristerna på kunden, snarare än att reda ut vad problemet egentligen kan handla om.

Jag kommer inte att köpa fler möbler från Stalands Möbler och varnar härmed alla andra också för denna butik. Läs mer

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY