Stålboms Konditori

3.5

6 omdömen om Stålboms Konditori

Katarina Scarlett Bozena J
Skrev om Stålboms Konditori

Riktigt äcklig 🤮 Budapest bakelse som är gjord på rom indränkta cocktail bär. Eftersom det inte är så en Budapest bakelse bör vara borde personalen byta ut den, men nej, de tyckte jag skulle KÖPA nåt annat 🤑 ALDRIG.

Linus E
Skrev om Stålboms Konditori

Ska man fika i Falkenberg ska man göra det här... Ett stort magiskt plus som inte ens går att få med på RECO är familjen Stålboms, dem är en tillgång för staden. Deras musikintresse har skapat en rörelse, i sommar (2010) såg jag Hoffmaestro i Stålboms trädgård, Det var magiskt, 500 pers, liten spelning men det var helt jävla fullt kunde inte röra sig en meter, svetten från gänget på scen stänkte över publiken då avståndet var obefintligt. Det var fullt röjj i nästan 2 timmar, jag har aldrig upplevt något bättre. Det...

Nikke L gillar detta
Marcus N
Skrev om Stålboms Konditori

torrt matbröd. kränkande dyra på allt. går aldrig dit med glädje eftersom man vet att de är för dyra för mig. bra kaffe.

Pia L
Skrev om Stålboms Konditori

Ett underbart café med många fantastiska bakverk och smörgåsar. Pärontårtan kan jag varmt rekommendera till både dop, konfirmation och student och även en bit till kaffet. Dessutom finns det musikunderhållning på kvällarna. Trädgården är också härlig att sitta i.

Ebba S
Skrev om Stålboms Konditori

besökte detta konditori i helgen och jag kan rekommenderar det verkligen. trevlig personal, bra service, goda mackor och trevlig atmosfär. gå dit!

Pia L gillar detta
Lotta N
Skrev om Stålboms Konditori

På Stålboms får man alltid ett leende, även när det är fullständigt fullpackat en lördag när halva Falkenberg vill shoppingfika samtidigt. De charmigt inredda lokalerna känns luftiga men ombonade och bakverken är traditionella kondis skapelser som morfar känner och älskar, men i de fräscha glasdiskarna finns även moderna och trendiga bakverk, sallader och mackor. Här kan man fika en hel eftermiddag på påtåren, om man kan hålla sig från att gå och köpa mer mums. Priserna är tillräckligt låga för att man ska kunna unna sig. Här hittar man också Bookcrossing-böcker.

Pia L gillar detta