Alla kategorier Konditori Halland Falkenberg Stålboms Konditori

Arvidstorpsvägen 20, 311 34 Falkenberg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Stålboms Konditori

• Linus E
    Linus E skrev om Stålboms Konditori
    Ska man fika i Falkenberg ska man göra det här... Ett stort magiskt plus som inte ens går att få med på RECO är familjen Stålboms, dem är en tillgång för staden. Deras musikintresse har skapat en rörelse, i sommar (2010) såg jag Hoffmaestro i Stålboms trädgård, Det var magiskt, 500 pers, liten spelning men det var helt jävla fullt kunde inte röra sig en meter, svetten från gänget på scen stänkte över publiken då avståndet var obefintligt. Det var fullt röjj i nästan 2 timmar, jag har aldrig upplevt något bättre.

Det är tack vare eldsjälar som familjen Stålbom som gör att man kommer tillbaka hit och fikar ofta.

Kritik, de borde ha lite vassare utbildade Baristor, ibland kan man få en och annan sämre kopp med Java...
    Nikke L gillar detta
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Stålboms Konditori
    torrt matbröd.
    kränkande dyra på allt.
    går aldrig dit med glädje eftersom man vet att de är för dyra för mig. bra kaffe.
  • Pia L
    Pia L skrev om Stålboms Konditori
    Ett underbart café med många fantastiska bakverk och smörgåsar. Pärontårtan kan jag varmt rekommendera till både dop, konfirmation och student och även en bit till kaffet.
    Dessutom finns det musikunderhållning på kvällarna.
    Trädgården är också härlig att sitta i.
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Stålboms Konditori
    besökte detta konditori i helgen och jag kan rekommenderar det verkligen. trevlig personal, bra service, goda mackor och trevlig atmosfär. gå dit!
    Pia L gillar detta
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Stålboms Konditori
    På Stålboms får man alltid ett leende, även när det är fullständigt fullpackat en lördag när halva Falkenberg vill shoppingfika samtidigt. De charmigt inredda lokalerna känns luftiga men ombonade och bakverken är traditionella kondis skapelser som morfar känner och älskar, men i de fräscha glasdiskarna finns även moderna och trendiga bakverk, sallader och mackor.
    Här kan man fika en hel eftermiddag på påtåren, om man kan hålla sig från att gå och köpa mer mums. Priserna är tillräckligt låga för att man ska kunna unna sig.
    Här hittar man också Bookcrossing-böcker.
    Pia L gillar detta

Arvidstorpsvägen 20, 311 34 Falkenberg