Alla kategorier Övrigt Stockholms län Värmdö Stall Siggesta KB

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Stall Siggesta KB

• Ellinor B
    Ellinor B skrev om Stall Siggesta KB
    Ett familjärt sommarhak. Bakluckeloppisen på söndagarna är oerhört mysig; hög mingelstämning mellan köpare och försäljare och det är väldigt stor chans att hitta fynd! Jag har varit på loppisen två gånger och har varje gång kommit hem med kassarna fyllda. Jag tror att många av försäljarna är par i övre medelåldern som ska flytta från villa till lägenhet och vill på ett enkelt och gemytligt sätt bli av med sina överflödiga grejer.

Det finns även andra aktiviteter på Siggesta Gård. Fotbollsgolfen är riktigt rolig, helt klart ett bättre nöje en minigolfen. I och för sig har Siggesta även äventyrsminigolf som jag inte provat, men som verkar bra. Det är inte vanliga minigolfbanor, utan kuperad terräng med spännande hinder och Värmdös kända byggnader i miniatyr! Restaurangen är helt ok också.

Siggesta Siggesta Gård, 139 90 Värmdö