Ställningsprodukter.se

Ställningsprodukter.se

Ring 031-20 92 07 stallningsprodukter.se

Ställningsprodukter (Ställning & fallskyddsprodukter Sverige AB) grundades 2018 av Ulf och Hans-Eric. Då var tanken att erbjuda prisvärda ställning- & fallskyddsprodukter till uthyrare genom sin e-handel. De insåg snabbt att behovet av prisvärda ställning- och fallskyddsprodukter var mycket större än så och både privatpersoner...

317 omdömen om Ställningsprodukter.se

Roger M
Skrev om Ställningsprodukter.se

Lätt att montera och arbeta med

Kent H

Snabb leverans.................................

Hans L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Stabil och säker teleskopstege, perfekt att ha i fjällstugan.

Jb A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Har ej fått produkten ännu. Så jag kan inte riktigt svara hur produkten är.

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej, tråkigt att höra! Kontakta gärna oss direkt så vi kan undersöka detta. Vi har i regel 1-3 vardagar i leveranstid, ibland upp till 5 dagar om det ska hela vägen upp i norr. Är det längre leveranstid än så har vi som rutin att alltid meddela våra kunder till detta. Jag vet inte om vi brustit i rutinen i detta fallet eller om det har skett något missförstånd. Men du får jättegärna ringa oss på 031 209 207 eller mejla oss på kontakt@stallningsprodukter.se så ser vi till att hjälpa dig direkt. (Jag hade kontaktat dig...

Peter S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb och bra leverans! En skruv saknades men det åtgärdades snabbt.

Reinsén J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Trevligt bemötande med gott skratt. Inköp av sele & block för att hålla mig vid liv och än så länge har det ej behövts prövats, hoppas det inte kommer till det men better safe than sorry. Riktigt goa killar.

Ref: K
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabba svar av kundtjänst, lösningsorienterade. Snabb leverans!

Wiggo Ö
Skrev om Ställningsprodukter.se

Ändamålsenlig produkt och snabb leverans.

Allan J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Mkt gott kundbemötande när jag handlat på Ringön i Göteborg.

Peter D
Skrev om Ställningsprodukter.se

Skickade sbabbt, produkten passade det jag skulle ha det till, men det kunde ha packats bättre! Klämmorna låg och skramlade i en kartong helt öppet och var lite fula märken på dem pga det. Vad jagcska ha produkten jag köoer, kan dom ju inte veta! Jag höll på med ett specialbygge där jag behövde klämmor som tog 60mm, fick måla om dem med fälgspray för att göra dem snygga igen. Lite tråkigt med extra jobb, hade räckt med lite papper runt dem vid transport. Alla köper inte saker och använder dem till det dem är tänkta...

Inge S

Mycket snabb leverans..Varan jag köpte var till belåtenhet Mvh Inge

Anders N
Skrev om Ställningsprodukter.se

Lätt att handla, och lättfattligt information på hemsidan. Snabb leverans.

Dumas C
Skrev om Ställningsprodukter.se

Mycket bra!!! Jag rekomenderar det.

Jan Å
Skrev om Ställningsprodukter.se

Långsam leverans. Har fortfarande inte fått produkterna efter 10 arbetsdagar.

Svar från Ställningsprodukter.se

Hej Jan, tack för ditt omdöme! Jag förstår att du är missnöjd om leveransen tagit över 10 arbetsdagar, detta är verkligen inte okej. Det är väldigt långt ifrån den leveranstiden vi brukar ha (1-3 vardagar). Om du vill mejla oss på kontakt@stallningsprodukter.se eller ringa oss på 031 209 207 och uppge ditt ordernummer så ska vi se till att göra vårt allra bästa för att lösa detta för dig. Som sagt, det är långt ifrån okej med sådan lång leveranstid såvida det inte är överenskommet sedan innan. (Jag kan tyvärr inte...

Jimmie A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Jag blev mycket väl bemött av Ställningsprodukter.se. Kundservicen var snabb och professionell, och mina förväntningar överträffades. Jag köpte en låssprint och produkten höll hög kvalitet samt levererades i tid. Sammanfattningsvis var min upplevelse utmärkt och jag rekommenderar varmt Ställningsprodukter.se.

Bengt A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Enkelt att hämta och bra service

Bo L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra bemötande, proffsiga råd och bra produkter.

Dragan Z
Skrev om Ställningsprodukter.se

Mycket bra bolag att ha att göra med, produkternas kvalitet på toppen med bra priser. Snabb Leverans av produkterna som jag beställde. Rekommenderas starkt. 5/5

Peter D
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans och produkten motsvarar förväntningarna. /Peter

Marko M
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bemötandet var snabbt. Jag fick vad jag förväntade mig.stämpen höll den kvaliteten som jag ville.

Jonny E
Skrev om Ställningsprodukter.se

Hej Bra och trevligt bemötande. Snabb leverans. Har inte använt ställningen än men har provbyggt en sektion och det funkade bra.

Iris A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Beställning gick liten fel, men blev löst omgången och med mycket trevlig bemötande. Jag är jätte nöjd med Ställningsprodukter. 👍👏 Och produkter jag köpte, är exakt som beskrivningen och jag tycker om den. Jag kan rekommendera Ställningsprodukter.

Leif J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra produkt och supersnabb leverans

Magnus J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans, bra produkter.

Nacka A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Serviceinriktade och otroligt kunniga inom höjdarbete. Uppskattar det breda sortimentet och innovativa produkter som de erbjuder, snabb leverans. Kommer fortsätta beställa härifrån i fortsättningen.

Inger B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra bemötande, snabb service,l och leverans.

Ulf B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra bemötande och bra info. Snabb leverans.

Christoffer J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra produkter och bra folk på plats!

Munir R
Skrev om Ställningsprodukter.se

Mycket nöjd med ställningsprodukterna. Alla mycket lätta i vikt. Aluminium är ett fantastiskt material. Smart hur delarna är designade för att passa ihop. Jag kunde sätta ihop den på egen hand, men fler personer rekommenderas. Den största utmaningen var att få upp plattformsdelen till högsta nivå på egen hand. Fantastiskt för att måla min lada och göra lite DIY.

Svar från Ställningsprodukter.se

Stort tack för recensionen! Kul att höra, du får jättegärna skicka lite bilder på dina projekt till kontakt@stallningsprodukter.se. Alltid roligt att se våra kunders projekt!

Ingela J
Skrev om Ställningsprodukter.se

Fick rätt produkt som jag beställt fungerade bra

Daniel B

Oscar S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Enkelt att beställa och snabb leverans!

Jan-Arne B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabbt svar, lätt att hämta produkten.

Niclas L

Snabbt levererat,bra grejer👍👍👍👍👍

Roine Ö
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabba och effektiva med ett stort kundfokus.

Sören G
Skrev om Ställningsprodukter.se

Har köpt en teleskopstege (4,7 m). Det finns bra och lättillgänglig handhavandeinformation. Enkelt att beställa/betala och supersnabb leverans.

Henrik L
Skrev om Ställningsprodukter.se

Väldigt tjänstvillig och smidigt företag

Anders B
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans o bra pris det uppskattas

Pia P
Skrev om Ställningsprodukter.se

beställde en trappstege. varan levererades hem. den var skrymmande.

Ref: S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra produkt till ett överkomligt pris och snabb leverans

Tobias R
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabb leverans och bra produkt

Stefan B
Skrev om Ställningsprodukter.se

HEJ Har ännu inte monterat ihop ställningen för det projekt som jag beställde den för. Men leveransen var snabb och gick smidigt.

Ref: 2
Skrev om Ställningsprodukter.se

Fick det vi beställde, dessutom snabbare än aviserat. Vi hämtade på plats så det var klart för upphämtning inom någon timme från beställning.

Mikael K
Skrev om Ställningsprodukter.se

Snabba leveranser och snabb återkoppling vid frågor/ funderingar. Mycket bra👌

Oli H
Skrev om Ställningsprodukter.se

Leveransen fungerade utmärkt. Kom som planerat och motsvarade förväntningarna!

Mathias E
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra sortiment, prisvärda och snabba! Det blir fler beställningar framåt! :)

Skrufs A
Skrev om Ställningsprodukter.se

Bra grejer och väldigt snabb leverans

Rolf S
Skrev om Ställningsprodukter.se

Smidigt å snabb leverans Bra produkt som jag köpte Behöver jag något annat så kommer jag å beställa av er

Markus E
Skrev om Ställningsprodukter.se

Fina produkter! bra kundtjänst högsta betyg!

Bengt N
Skrev om Ställningsprodukter.se

Ställningsprodukter har en utmärkt hemsida där det går enkelt att beställa alla komponenter ingående i byggställningen modul och omedelbart få besked om pris och fraktkostnad. Leveransen skedde på utsatt tid och utan anmärkningar.