Startmotor.se

Startmotor.se

För närvarande arbetar 10 personer inom företagsgruppen. Genom att vara det personliga företaget etablerar vi förtroende och långvariga samarbeten med våra kunder. Med hjälp av vår kunniga, engagerande och framtidssträvande personal skapar vi förutsättningar för fortsatt framgång både för våra kunder och för det egna företaget.

Vi erbjuder snabba leveranser av produkter med högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Varulagret importeras från kända tillverkare runtom i världen eller renoveras i vår egen svenska fabrik. På det viset kan vi hålla nere priserna och garantera högsta kvalitet. Vi lagerför de flesta modeller för att säkerhetsställa en kort leveranstid.

Läs vad 2381 kunder tycker om Startmotor.se 2

2022-12-08 Insamlad av företaget
    Snabb leverans o billigt o enkelt
  • 2022-11-30 Insamlad av företaget
    Jag köpte en del åt en startmotor för bara 400 kr men fick ett jättebra bemötande av försäljaren,stort tack för bra sevice
    Tack Görgen för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-28 Insamlad av företaget
    Snabb leverans
    Perfekt passform
    Bra pris!
    Tack Patrik för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-28 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig leverans och varan uppfyllde mina förväntningar, bara positivt!
    Tack Christer för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-25 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt !
    Sökte en remskiva, som tycktes vara omöjlig att hitta. Letade runt och fann startmotor.se på webben. Hittade det jag sökte, och från order till leverans gick det blixtsnabbt.
    Kan verkligen rekommendera Startmotor.se.
    Tack Anders för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-11-25 Insamlad av företaget
    Bra och snabb leverans låg fraktkostnad
    Tack Bo för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-24 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och bra bemötande!
    Tack Lars-Ole för dina recos och ditt omdöme.Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-23 Insamlad av företaget
    Startmotor.se har ett mycket bra urval av kvalitativa bra produkter. I mitt fall behövde jag denna gång en ny kolhållare samt kolsats till en gammal startmotor. Dagen efter att jag lagt min beställning, låg delarna i brevlådan. Förutom bra produkter och snabb handläggning, får man dessutom ett trevligt och kundvänligt bemötande av personalen.
    Tack Göran för ditt omdöme och dina recos. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande samt info.
    Mycket bra service med snabb leverans.
    Tack Mats för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    svag återkoppling,, men bra bemötande ,,
    Tack Birger för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Lätt att beställa och snabb leverans.
    Tack Anders för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-11-14 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra e handel upplevelse!
    Så ska de vara!
    👍
    Tack Benny för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    bra och snabb support innan köp
    Tack Samuel för dina recos och omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Bra leverans och info på hemsidan hur man söker och vad man behöver ta hänsyn till vid monteringen
    Tack Stefan för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Snabb och kompetent hjälp med köp av ny generator.
    Tack Per för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Mycket bra produktinformation. Man hittar vad man söker.

Riktigt snabb leverans.

Bra priser.

Helt enkelt så bra som det ska vara.
    Tack Marcus för ditt omdöme och dina recos. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Bra kund bemötande, och bra service
    Tack Göran för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-08 Insamlad av företaget
    Snabb leverans till Göteborg tagit bara 2 dag ;) jag vill rekommendera detta butiken till alla som behöver grejer i akut tiden
    Tack Robert för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Snabb leverans, inget negativt att skriva. Bra med returmöjlighet om det visar sig vara fel artikel jag beställt
    Tack Fredrik för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    snabb service och leverans,bra hemsida
    Tack Thomas för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och snabb handläggning
    Tack Bertil för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Behövde reservdel, här fanns den att hitta enkelt, till bra pris och med snabb leverans. Fann även bra tips/teknisk info som jag hade nytta av. Tack 😊
  • 2022-11-02 Insamlad av företaget
    Superbra service Och väldigt behjälpliga!
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Snabb respons och delen kom fort..mycket nöjd. :)
    Tack Tommy för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-31 Insamlad av företaget
    Bra service och bemötande snabb leverans
    Tack Niklas för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-30 Insamlad av företaget
    Skitbra !!!!
    Snabbt å proffsigt
    Tack Bernt för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-28 Insamlad av företaget
    Snabb leverans om inte DHL tappade bort det . Bra service.
    Tack Helena för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-27 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och fick grejen snapt.
    Jag köpte en generator.
    Tack Urban för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    På ett mycket bra sätt ,trevligt och mycket kunnigt fick exakt den hjälp jag önskade
    Hade inga förväntningar hoppades att dom hade produkten jag efterfrågade
    Startmotor
    Tack Roger för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-26 Insamlad av företaget
    Bra service och hjälp, snabb leverans.
    Tack Daniel för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-26 Insamlad av företaget
    Smidig service o snabb leverans
    Tack Mikael för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Väldig seriös leverantör av förstklassiga reservdelar som får högsta betyg och rekommenderas varmt av mig
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande och bred kunskap om problem med min generator.
    Mvh Jenny Svensson
    Tack Jenny för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-25 Insamlad av företaget
    Mycket snabb leverans och lätt att beställa och få information. Kommer absolut beställa hos er igen då allt varit en positiv upplevelse. Alla tummar upp!! Eller vad man betygsätter i. Högsta betyg i alla fall och detta är beställt av en kund som inte är mekanikerkunnig alls utan bara googlat och tittat på bilder för att jämföra men det blev rätt på en gång. Så rekommenderar verkligen er till andra. Lvh Lotta⁵
    Tack Lotta för ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-25 Insamlad av företaget
    Snabb service och kunnig personal.😎
    Tack Stefan för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • Emil L
    skrev om Startmotor.se
    2022-10-23 Insamlad av företaget
    Beställde en startmotor till en skoda fabia på en söndag, på måndagen var den påväg. På tisdagen hämtade jag ut startmotorn och nu går bilen att starta igen.
    Tack Emil för ditt omdöme och dina recos. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-22 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och snabb leverans
    Tack Anette för dina recos och ditt omdöme, Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-19 Insamlad av företaget
    Trevligt bemött jag köpte störnings skydd ska köpa fler
    Tack Jan för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-18 Insamlad av företaget
    Snabb leverans, bra webbida, den beställda reservdelen var rätt till en Corolla - 99
    Tack Tore för ditt omdöme och dina recos. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, snabb handläggning, snabb frakt.
  • 2022-10-15 Insamlad av företaget
    mycket bra

över förväntan

dynastart ,laddningsrelä startrelä, kunnig personal,serviceminded
    mvh
    hj
    Tack Håkan för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-14 Insamlad av företaget
    !!!!!!!!!!!!! .---------------------------!
    Tack Ulf för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-10-13 Insamlad av företaget
    Bra bemött, fick svar på mina frågor.
    Hade inga direkta förväntningar.
    Min kontakt med företaget var bra. Jag köpte två st generatorkol.
    Tack Per för dina recos och ditt omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-11 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsig och hjälpsam personal.
    Jag köpte en kolsats och en laddregulator. Kolsatsen visste jag att den behöver vid modifiering och jag fick väldigt bra hjälp och bra bemötande.
    Tack Christopher för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-07 Insamlad av företaget
    Toppservice när jag näthandlade här! Värd all beröm.
    Tack Mikael för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-10-04 Insamlad av företaget
    Superbra!
    Jättesnabb leverans och ett jättebra pris!
    Tack Leif T E för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Bra hemsida, lätt att beställa rätt produkt, i mitt fall en generator. Snabb leverans.
    Kommer definitivt att återkomma när behov uppstår.
    Tack Henry för ditt omdöme och dina recos. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-09-30 Insamlad av företaget
    Snabb leverans och bra pris!
    Kunnig personal och lätta att komma i kontakt med
    Tack Martin för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Mycket snabbt levererat kom nästa dag.
    Ser ut att stämma med utlovades prestanda.
    Tack Lars för du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen åter önskar vi på Startmotor.se
  • 2022-09-29 Insamlad av företaget
    Jag fick bra hjälp med trevligt bemötande, köpte "pirat" remskivor till min Hitachigenerator det enda som kunde varit bättre hade varit om blivit upplyst om att jag var tvungen att skimsa 2 mm bakom de nya remskivorna för att få det att fungera
    Tack Håkan för dina recos och ditt omdöme. Välkommen tillbaka önskar vi på Startmotor.se