Alla kategorier Bensin Skåne Eslöv Statoil

Vikhemsvägen 1, 241 38 Eslöv — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Statoil

• Kalle j
    Kalle j skrev om Statoil
    Jag kan inte alls rekommendera statoil i Eslöv! Inte för att det är en dålig butik ooch de flesta arbetarana har god service! Utom en tjej i typ 25-30 års åldern som är så jävla sur, krängd och otrevlig. Kan inte namnet på henne men jag kommer aldrig sätta min fot därigen så länge hon jobbar kvar!
  • Dan H
    Dan H skrev om Statoil
    Statoil i Eslöv har ett väldigt bra läge, och mycket goda öppetider, Här kan du få allt ifrån mat till bensin, ett säkert kort in på småtimmarna. Dock lite dyrt
  • Kristian N
    Kristian N skrev om Statoil
    fungerar väl som det är tänkt . öppet hyffsat bra tider då det inte preics hjälp att de hade haft öppet längre än till 12 då det är långt från staden . annars helt okej. hade det vanliga utbudet.
  • A
    A skrev om Statoil
    Sorry, men om jag blir snäst till för att någon har jobbat för länge på ett och samma ställe och när jag som är stamkund på Statoil Ättekulla i Helsingborg, svänger in om Statoil Eslöv och behöver trycka i luft i mina däck och frågar vänligen om det får påpekat att jag inte brukar tanka på denna mack. Då bojkottar jag! Mina pengar går inte till denna macks konto, dock använder jag deras luft/bilfönster puts spannar flitigt samt deras toalett. Men det är också det de duger till! Bara för att man har monopol så ska man inte tro att man är någon!

Kunden har alltid rätt!

Vikhemsvägen 1, 241 38 Eslöv