Alla kategorier Shopping Stockholms län Stockholm Södermalm Stay Natural

Stay Natural

Hallandsgatan 26, 118 57 Stockholm — Visa karta

Stem Organics utvecklar etiska hudvårdsprodukter med effektiva naturliga och ekologiska ingredienser. Grundarnas personliga erfarenheter av hudirritationer har inspirerat dem att utveckla en hudvårdsserie utan skadligt innehåll. Filosofin är att den bästa hudvården skapas med din hud, hälsa och liv i åtanke. Syntetiska kemikalier som är vanliga i konventionell hudvård har ersatts med ekologiska & naturliga alternativ. Produkterna är återfuktande, lugnande & har anti-aging egenskaper. Signaturingredienser är Kakadu plommon, Aloe vera och Granatäpple vilket ger en produktserie full av antioxidanter, vitaminer & med otroligt återfuktande egenskaper.

Läs vad 1 kund tycker om Stay Natural

• Rebecka S
    Rebecka S skrev om Stay Natural
    2011-04-09 köpte jag genom Groupon en deal hos Stay Natural. Jag ringde under cirka två månaders tid för att försöka boka tid. På telefonsvararen säger de att de ska ringa upp alla i turordning. Jag pratade in cirka fem meddelanden, men det var aldrig någon som återkom. Jag fick istället kontakta Groupon som gav pengarna tillbaka och nämnde att de varit i kontakt med dem då det var flera som hört av sig med samma problem.

Hallandsgatan 26, 118 57 Stockholm