Alla kategorier Takläggare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro STB Svenska Takbeläggningar
Rekommenderat företag 2016 - STB Svenska Takbeläggningar

STB Svenska Takbeläggningar

Viktoriavägen 32, 125 34 Älvsjö — Visa karta

STB Svenska Takbeläggningar AB har blivit utsedda till Sveriges bästa takläggare i King of Roofs två gånger. Det är en takläggar i Stockholm med mycket lång erfarenhet och kunskap inom tak som givetvis är deras specialitet. STB har all kompetens som behövs samlat under samma tak. Oavsett om det handlar om nyläggning av tak eller renoveringe av det gamla taket finns expertisen för att kunna genomföra jobbet på ett tillfredställande sätt. STB erbjuder dig en helhetslösning till era problem.

STB utför takläggningar av tegeltak, papptak, sedum och shingel. Dessutom tillverkar STB och monterar plåtdetaljer, montering av taksäkerhet såsom takstegar, snörasskydd, takbryggor eller taksteg. STB kan också erbjuda installation av takavvattning, hängrännor och stuprör. STB monterar även takfönster, takljuskupoler samt mindre takbesiktningar och mindre snickeriarbeten.

STB Svenska Takbeläggningar AB arbetar mot företag och privatpersoner. Alla är lika välkomna och ges precis samma personliga och profesionella service. Som privatperson har du även möjlighet att utnyttja ROT-avdraget på utförda takarbeten.

Läs vad 31 kunder tycker om STB Svenska Takbeläggningar

• Arvi W
    Arvi W skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra och tydlig offert på omläggning av garagetak (papp) plus ny avvattning, helt ok utfört arbete och bemötande.
  • Danne J
    Danne J skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra och trevligt bemötande från första början,man upplevde företaget som proffsigt och seriöst.Arbetet som utfördes var tätning av en takkupa samt slipning av fuktskada på vind. Vi vart nöjda med resultatet.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra kommunikation, om vad som ska, kommer och har skett, genom hela processen. Uppskattat. Vi har köpt lagning av tak och fasad, efter läckage.
    Kommer absolut få lämna offerter i framtiden, för takarbeten.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Snabb och bra kontakt. Fick även hjälp snabbt på ett akut ärende!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Jag upplevde uppdraget som väl genomfört, och med god fackmannakunskap.
    Inför arbetet hade jag en bra genomgång med representanten (Förman/tekniker).
    Enda önskemålet från vår sida var att få jobbet utfört tidigare än det blev.
  • Lars P
    Lars P skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Toppen allt gick som smort. Tider o överenskommelser hölls.
  • Ossie E
    Ossie E skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Fullt tillfredsställande.kom i tid, fullgjorde uppdraget enligt överenskommelse.
  • Per-erik E
    Per-erik E skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Vänligt bemötande.
    Mycket professionellt arbete med perfekt resultat.
  • Rikard E
    Rikard E skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra utfört arbete, bra montörer, rent och snyggt!
    Kanske lite bättre löpande info om arbetets gång.
    //BRF Slåtterhagen
  • Emma W
    Emma W skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    STB gjorde ett bra, ordentligt jobb utan tjafs. Tydligt kontrakt. Killen som var ansvarig på plats ringde aktivt upp för att kolla av när han hade frågor. De jobbade på koncentrerat och det var snabbt klart. Det som vi begärde skulle rättas till fixades utan problem. Det som var negativt var att det var lite struligt att faktiskt få till beställning och startdatum, och om man ska vara petig kunde det ha lagts lite mer omsorg på det estetiska. Men i stort - ett bra tak utan problem fixat av trevliga och hjälpsamma personer som vill göra rätt från början.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Fått hjälp med att lägga nockband och byta ut pannor. Bra bemötande.
  • Isto M
    Isto M skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Mycket kunnig och trevlig personal. Umärkt arbete.
    Rekommenderas.
  • Ronny A
    Ronny A skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Ni är dom bästa bra bemötande dukdiga hantvekare😄🇸🇪
  • Malin R
    Malin R skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Har jobbet ihop med STB i flera projekt och år supernöjda. Hög kompetens, kvalité och service nivå.
    /Malin Projektledare
  • Jan L
    Jan L skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Perfekt service. Bra förslg på lösningar
  • Roland J
    Roland J skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Nästan ett år sedan så det mesta är glömt...Mycket nöjd med kvaliteten ich tidsplaneuppfyllelsen. Dock en del skräp kvar i trädgården efter svslutat arbeta. Därmed inte högsta betyg.
  • Jesper W
    Jesper W skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra och snabba, och trevliga att ha att görs med!
  • Keyvan E
    Keyvan E skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Proffsigt kort sagt. Kunnig personal som gör jobbet.
  • Hasse B
    Hasse B skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Vi har haft taktvätt av vårt betongtegeltak som det fanns en hel del mossa på Nockband monterades Vi är mycket nöjda med vårt fräscha tak
  • Ronny A
    Ronny A skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Jag upplevde att STB (Svenska Takbeläggningar) är kunniga, prisvärda och snabba. Det var andra gången vi anlitade dem.
  • Alexander H
    Alexander H skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Proffsigt och ordentligt. Mycket nöjd.
  • Cesilia M
    Cesilia M skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Väldigt nöjda! Professionella och trevliga.
  • Linda N
    Linda N skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Mycket bra, pålitliga och punktliga. Rekommenderas varmt.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Min mailförfrågan fångades snabbt upp, man tittade på jobbet bedömde behovet och åtgärdade under mycket rimlig tid, Trevlig personal i alla led.
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Mycket bra proffsigt bemötande. Kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb.
  • Peter M
    Peter M skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Proffsigt, utfört enligt överenskommelse, betalning efter besiktning trevliga hantverkare
  • Lise-lott A
    Lise-lott A skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    snabb och smidig kontakt. Smidigt utförande på utsatt tid.
  • Anders B
    Anders B skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Allt har fungerat som förväntat!
  • Vidar S
    Vidar S skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Bra förtroende ingivande presentation, vänligt bemötande.
    Har utför tre papptak om ca 900kvm vardera, ett fjärde är pågående
  • Göran H
    Göran H skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Jag fick direkt en bra kontakt och ett trevligt bemötande. Det gick mycket snabbt att få ett hembesök (besiktning) av takskadorna. Det fantastiska var att jag fick ett provisorisk skydd så att skadorna inte blev värre innan det slutgiltiga arbetet skulle utföras. Jag har redan rekommenderat företaget till andra.
  • Peter H
    Peter H skrev om STB Svenska Takbeläggningar
    Jättebra bemötande vid första kontakt när vi ville ha in anbud gällande omläggning av vårt yttertak. Vi valde sedan STB:s som leverantör och de gjorde ett alldeles utmärkt jobb med trevlig personal.
    Vi har återkommit till STB vid två ytterligare tillfällen för att låta dom göra jobb på taket; byte av takluckor och montering av takstegar.

Viktoriavägen 32, 125 34 Älvsjö