Vill starkt varna för Sembo och Stenline (som äger dem). Vi bokade en ombokningsbar flygbiljett, det visade sig att man för att omboka måste få manuell hjälp via email (vilket redan där kändes märkligt då priset kan förändras utan att man vet om det). Vi följde alla instruktioner och mailade fyra dygn innan (tidsfristen är två dygn), men fick inget svar förrän dagen efter avgång. I det mailet beklagade de att de inte hunnit svara och sa att de haft för hög belastning, samtidigt som kundtjänsten passade på att säga att vi...
Stena Line Scandinavia AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
2 omdömen om Stena Line Scandinavia AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Stena Line Scandinavia AB
Skrev om
Stena Line Scandinavia AB
Ett oetiskt företag som inte bryr sig det minsta om sina anställda. De Filippinska arbetarna ombord på Europa båtarna tjänar 18 kr tim , jobbar mellan 10,5 -14 tim per dygn 7 dagar i veckan i ett halvår i sträck!!! Se uppdrag granskning !