Stenskivor.se

Stenskivor.se

Välkommen till Stenskivor.se!

Vi har marknadens bästa priser på stenskivor. Vi levererar stenskivor av högsta kvalitet. När du beställer stenskivor från oss på Stenskivor.se kan du vara trygg. Vi erbjuder dig billiga och högkvalitativa stenskivor av granit, marmor, dekton och komposit.

Vi har funnits sedan 2010 och är ett svenskt familjeföretag som innehar alla de ansvarsförsäkringar som behövs för att vara en seriös e-handel. Vi åker ständigt till stengruvorna där resan till den perfekta stenskivan börjar för att kontrollera att kvaliteten är av högsta klass. Varmt välkommen att kolla in vårt sortiment på vår hemsida eller kontakta oss direkt här på reco.se om du har några frågor.

Läs vad 127 kunder tycker om Stenskivor.se 2

• 2021-07-13
    Inte att lita på!!!!
    Lovade att deras producenter inte tar semester, utan kan leverera på tid
    Men efter att dom mottagit min betalning så lät det annorlunda.
    Nu kommer jag stå med ett ofärdigt kök i minst 4 veckor extra.
    2021-07-07
    Fick bra hjälp och bra service. Hela processen var snabb och smidig
  • Anna B
    2021-07-07
    Så nöjd med min stenskiva. Tog dock 3 månader från beställning till montering, men det får man kanske räkna med. Stenskivan är som sagt iaf helt fantastiskt. Rekommenderar!
    2021-06-18
    Jag blev mycket väl bemött och fick stöd genom hela processen. Allt från design till fakturering hanterades på ett flexibelt och smidigt sätt .
    2021-06-17
    Vi är jätte nöjda.. lite bättre hade det varit om ni hade lite mer framförhållning.. det var inte riktigt proffsigt.. men stenen och Malin säljaren.. var 100%
    2021-06-16
    Så nöjd med service, bänkskiva och stänkskydd (silestone). Hade vår på plats inom 3 veckor från att vi godkänt ritningen precis enligt plan 🙂
    2021-06-16
    Bra service,snabb hantering
    Utmärkt montering
    2021-06-15
    Enkel process från beställning till leverans och installation. Proffsig och enkel kommunikation, noggrann uppmätning och installation.

Sist men inte minst - vi har fått en mycket vacker stenskiva som gör att vårt kök ser riktigt lyxigt ut - allt till ett totalpris som är lägre än någon seriös konkurrent som vi kunnat identifiera i alla fall.

Vi kommer anlita Stenskivor igen. Rekommenderas!
    2021-06-15
    Bra informativ hemsida full kontroll och bra informerad igenom hela den snabba tillverkningen och som avslut ett bra och snyggt resultat!
    Tack Madelene!
    Lars
    2021-06-15
    Nöjd med allt. Proffsigt, kunnigt och personligt bemötande, punktlig leverans och förväntad hög kvalitet på varan. Rekommenderas varmt!
    2021-06-13
    Snabb återkoppling
    Superbra att kunna ta egna offerter och få dem direkt
    Fin skiva, dock liten repa i poleringen
    Mkt bra priser
    Trevligt bemötande när vi hämtade skivan
    Köpte en skiva i bohusgranit
    2021-06-13
    Trevligt bemötande av både stenskrivors kundtjänst och mät-och montering. Snabb leverans och så vackra gröna marmorskivor. Köket skiner! Vi är så nöjda!!
    2021-06-12
    Proffsiga och mycket noggranna!
    2021-06-09
    Fantastisk service från början till slut! Vi köpte en kompositskiva med stänkskydd till ett relativt stort kök. Vi tittade på prover här i Malmö och sedan tog Madelene över ordern och skötte allt klanderfritt. Hantverkarna som kom och mätte och senare installerade var väldigt professionella och gjorde ett utmärkt jobb.
    Hela processen tog ca 3-4 veckor och vi har inget att anmärka på, helt perfekt!
    2021-05-26
    Beställde bänkskivor i granit till kök och tvättstuga.

Vi är supernöjda med alltifrån beställning till leverans. Fantastiskt fina bänkskivor och vi har fått ett fantastiskt bemötande och installation. Vi har höga krav men Stenskivor.se överträffade dem! Lägg därtill prisvärda.

Rekommenderar +++++
    2021-05-18
    Beställde keramik skiva och stänkskydd med mätning och installation. Bra bemötande och service.
    Bokade skivorna i god tid innan mätning för att få en så snabb leverans som möjligt efter.
    De levererade efter plan 2-3 veckor efter mätning.
    Trevliga installatörer.
    Skivorna passade perfekt!
    Vi blev mycket nöjda.
    2021-05-18
    Em diskbänksskiva .
    Alla jag har haft att göra med, från beställning till leverans har varit väldigt lätta att kommunicera med. Vänliga och hjälpsamma!!! Och snabba på att återkomma.
  • VICTOR L
    2021-05-13
    Jag är extremt nöjd med det bemötande och den service jag fått från både Stenskivor.se, Mattias, tjejerna på Kundtjänst och installatörerna (och bänkskivan ser självklart magisk ut) - Tack snälla!!
    2021-05-11
    Enkel beställningsprocess men proffsig hantering och en jättefin skiva helt enligt överenskommelse.
    2021-05-11
    Stenskivor.se hade en tydlig och bra återkoppling, bra leveranstid och bra pris för produkten. De var även lyhörda för specialtillverkning som jag önskade.
  • Fredrik P
    2021-05-07
    Snabb och smidig process, utmärkt kvalitet och ett montage utan anmärkningar.
    Vi är jättenöjda
    2021-05-05
    Köpte stenskiva till köket och fick superbra hjälp från början till slut. Jag fick svar på alla mina frågor under hela processen. Kan absolut rekommendera och kommer återvända som kund i framtiden!
    2021-05-03
    Jag köpte stenskivor till köksbänk och bardisk (3 st)
    Snabbt och mkt trevligt bemötande från Marie när hjälp och frågor uppstod.
    Proffsig hjälp med inmätning och installation och resultatet blev väldigt bra!!
    Kan verkligen rekommendera Stenskivor.se
    2021-04-13
    Köpte min bänkskiva via stenskivor.se och har varit nöjd från inköp till genomförande. Allt har gått enligt plan.
    2021-04-13
    Bra service, flexibel personal & snabba svar.
    2021-04-09
    Mycket trevligt bemötande och snabb leverans.
    Kunde inte ha blivit bättre.
    Stiligt och snyggt.
    Skulle handla där igen alla dagar i veckan.
    2021-04-06
    Mycket nöjd, professionella och tillmötesgående!
    2021-04-04
    Mycket bra service, och återkoppling vid leverans
    Fina stenskivor
    2021-03-31
    Säljaren (Madelene) har hela tiden varit tillgänglig och snabbt hjälpt till och svarar på frågor.

Allting hölls enligt överenskommelse vid kontraktsskrivandet. I efterhand upptäcktes en liten skada på ena skivan som Ammi på kundtjänst löste med bravur!

Rekommenderar absolut stenskivor.se!
    2021-03-29
    Fantastiskt! Vi är så himla nöjda med Stenskivor.se. De har varit med oss från start till mål i beställningen och installationen av vår bämnksviva. Svarat på mail fort och hållit oss informerade och inkluderade i arbetet.
    Från att jag godkände ritningarna tog det 2 veckor tills att stenskivan var på plats. Kostnaden var mer än hälften så prisvärd mot andra leverantörer för exakt samma skiva (märke och färg). Jag rekommenderar varmt alla som ska byta bänkskiva i köket att använda Stenskivor.se!!! Vi är verkligen så nöjda!!!
    2021-03-19
    Mycket trevligt bemötande och snabba svar.
    Tydlig information och leverans enligt plan.
    Granitskivorna mycket snygga och passade perfekt.
    Vi är mycket nöjda med Stenskivor.se
  • Bo S
    2021-03-18
    Bänkskiva till köket i komposit. Mycket proffsigt offertförfarande, kontrollmätning och inläggning. Trevligt bemötande.
    2021-03-16
    Jag köpte en Stenskiva för köksö. Jag blev mycket väl bemött . Servicen var snabb. Jag inget att klaga på.
    2021-03-16
    Superbra service. Snabba på att svara när som helst och supersnabb leverans. Skulle rekommendera till alla!
    2021-03-16
    super trevlig personal ( Madelene) som hjälpte till och svara alla våra frågor i kort tid
  • Tommy A
    2021-03-12
    Granitbänkskiva skiva.

Nikha Acera tog emot oss med ett proffsigt och personligt engagemang och guidade oss från start till mål!

Tommy Andersson
    2021-03-10
    Vi köpte en en bänkskiva till vårt kök., Vår beställning kom i rättan tid och vi är jätte nöjda. Vår hjälpare var Mattias och vi fick jätte mycket hjälp ifrån honom och vi tackar för det. Kundtjänst generellt var utmärkt och vi är jätte nöjda.
  • Kristin L
    2021-03-07
    Köpte en måttanpassad granit bänkskiva till vår köksö. Från första kontakten till att det var installerad och klar tog det ca 2 veckor, trodde det skulle ta 5 veckor. Otroligt nöjd med bemötande, bänkskivan och installationen!
  • Oliver F
    2021-03-05
    Jag köpte bänkskivor till köket och hade mycket trevliga kontakter med Mattias på Stenskivor.
    Det var jag som tog måtten vilket gjorde att vi fick passa lite ritningar fram och tbx men gud va bra det blev! Svårt nöjda så att säga!
    2021-03-03
    Köpte nya bänkskivor till köket. Vart bemött på ett mycket professionellt sätt där jag som kund fick en bra dialog och ett snabbt bemötande.
    Människorna, i allt från kundservice till montage, var kunniga och gjorde sitt jobb med omsorg för mig som kund.
    Leveransen vart överförväntan och vi är supernöjda med resultatet
    2021-02-28
    Köpte en granit skiva - Blue Pearl samt fönsterbrädor i Carrera marmor! Blev bra bemött av kunnig personal genom hela processen och jag har och kommer fortsätta att rekommendera Stenskivor till andra! Mycket nöjd!
    2021-02-27
    Bra beställningsförfarande. Lite lång leverenstid men sannolikt ingen skillnad mot konkurrenterna. Lite kasst att vänta en hel del dag när montörerna kommer 17:00. Skulle gå att åtminstone uppskatta för- eller eftermiddag. Bra och proffsiga montörer! Bra bemötanden genom hela processen. Fyra dagars fakturatid på slutbetalning är magstarkt. Generellt nöjd efter höga förväntningar för en gångs skull!
    2021-02-27
    Fantastisk service och slutresultat!
  • Peter E
    2021-02-22
    Snabba på respons.
    Mall för beställning material behöver utvecklas lite.
    Prissättning var något otydlig i mitt fall.
    ganska prisvärd leverans, men allt i sten är dyrt.
  • Michael T
    2021-02-22
    Fanns både bra och mindre bra grejer, är generellt nöjd. Säljarna jag pratade med var mycket konsultiativa i vad jag behövde och betryggade många frågor som jag inte hade koll på. Killen som kom och mätte var riktigt proffs som också var super trevlig och visste vad han höll på med. Montering också jätte bra super trevliga killar kom in och monterade allt på typ 20 minuter och var grymma!

anledningen att jag inte gav högre betyg var att vi hade lite problem med leverans och logistik. Någon som slutade så vårt projekt hamnade mellan stolarna och blev lite förseningar men det löste sig bra till slut!
  • Jens L
    2021-02-18
    Köpte bänkskivor och stänk-/väggskivor, samt fönsterbräden av samma sten.
    Blev bra bemött och fick snabb och personlig hjälp på diverse frågor.
    Stenskivor.se har levt upp till våra förväntningar på ett föredömligt sätt.
    2021-02-17
    Snabb och smidigt. Hyfsat bra pris.
    2021-02-17
    mycket trevligt bemötande och smidig leverans av stenskivan. Supernöjd.
    2021-02-16
    Vi har köpt en bänkskiva i keramik till vårt kök.
    Proffsigt och trevligt bemötande och rätt produkt på utlovad tid.
    2021-02-16
    Allt arbete, organisation, hantverk mm utfördes utmärkt bra. Tack.