Alla kategorier Övrigt Kronoberg Lessebo Stjärnås Djur och Fjäder

Fagerhult, 360 50 Lessebo — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Stjärnås Djur och Fjäder

• Daniel
    Daniel skrev om Stjärnås Djur och Fjäder
    När vi kom dit, fick vi hjälp nästan direkt med fåglarna vi skulle lämna, fåglarna fick vatten efter den långa resan.
    Stället var väldigt fint, med fåglar i alla hörn och kanter, även fritt flygande duvor flög omkring runt hustaken.
    rekomenderas starkt!
  • Veronica J
    Veronica J skrev om Stjärnås Djur och Fjäder
    Ja, jag ändrar mitt omdöme från exceptionellt till dåligt...Jaa, efter ännu mer information om företaget så måste jag tyvärr ändra än en gång...Detta är ett fruktansvärt ställe enligt min mening! De tar inte bra hand om omplaceringsfåglar, personalomsättningen är helt otrolig (de utnyttjar svaga och starka människor som sen slängs ut i kylan med lögner som anledningar), butiken är allt annat än komplett - de har löjligt lite produkter i sitt sortiment och priserna är höga som fasen. Detta företag har två recos - varav det andra har ägaren själv skrivit! Nej, jag kan absolut inte rekommendera detta företag, varken för omplacering eller för att köpa saker!
  • Stefhan H
    Stefhan H skrev om Stjärnås Djur och Fjäder
    Vi har aldrig sett så mycket djur på ett och samma ställe, och hur smakfullt som helst. Rekommenderas varmt.

Fagerhult, 360 50 Lessebo