Stockholm Fuktskydd

Stockholm Fuktskydd

stockholmfuktskydd.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Stockholm Fuktskydd! Behöver du ett stabilt fuktskydd för ditt hem som håller i längden? Vi har lång och god erfarenhet inom fuktskydd och vårt fokus ligger alltid på dig som kund. Är inte du som kund nöjd med vårt arbete, då är inte vi nöjda. Tjänster: Dränering, fuktskyddat källargolv, alla typer av markarbeten...

28 omdömen om Stockholm Fuktskydd

Robin S
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Toni och hans killar utförde en dränering hos oss. Dom utförde arbetet inom den budjet vi satt upp och höll sig till tidsplanen vi hade kommit överens om. Vi är super nöjda och kommer använda dom igen om vi ska gräva på tomten.

Caroline M
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Jag kan varmt rekommendera Toni och Stockholm Fuktskydd. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med Toni. En otroligt trevlig och ödmjuk person som ingjuter ett stort lugn. Stort tålamod och väldig generös med sin tid både före start och under arbetets gång, där vi diskuterade allt från materialval, nya lösningar och tillvägagångssätt för dräneringen i detalj. Arbetet utfördes enligt plan och utsatt tid. Toni och Stockholms Fuktskydd är en seriös markentreprenör att lita på. Så nöjd!

Sven N
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Toppen bemötande och bra utfört arbete enligt överenskommet pris

Felix S
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Toni är professionell och kundorienterad. Han hjälpte mig med att åtgärda fel i min dränering på ett smidigt sätt. Tack Toni igen. Rekommenderar Stockholm Fuktskydd starkt. Felix

Jonny S
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Vi har ganska nyligen flyttat in i en villa från 1970 som vi visste behövde en ganska akut lösning på ny dränering och isolering. Efter att ha fått ett bra åtgärdsförslag från Toni valde vi att låta Stockholm Fuktskydd köra hela villan och det var värt varje krona. De är tekniskt kunniga, proffsiga, löste diverse "överraskningar" under jord, berättar löpande vad dom gör, är noggranna och verkligen inte rädda att ta i. Det blev fint gjort. Jag kan absolut rekommendera dem.

Pether F
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Proffsiga och trevliga killar. Väl utfört arbete trots kyla och snö.

Aleksander M
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Vi anlitade Toni och Stockholms fuktskydd för att dränera och gräva ur källaren på vårt 100 år gamla hus. De anlade också ett nytt dagvattensystem. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med Toni med sitt snälla, lugna och eftertänksamma förhållningssätt. Redan innan arbetet drog igång var Toni väldigt generös med sin tid och förklarade tillvägagångssätt, ansatser och materialval i timmar. Under arbetet fortsatte Toni att vara eftertänksam och förklarade noga alla steg. Han hade stort tålamod med alla de frågor vi...

Erik L

Väldigt bra arbete från Stockholm Fuktskydd med vår dränering

Jens W
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Stockholm fuktskydd löste vår dränering effektivt, professionellt och på utsatt tid. Bra bemötande och samarbete med Tony och hans grabbar.

Måns Olov Jakob A
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Dränering av gammal villa. Snabbt och proffsigt utfört arbete till rimlig kostnad. Alla tidigare fuktproblem nu avhjälpta. Jag kan varmt rekommendera Stockholm Fuktskydd. Högsta betyg från mig.

Martin A
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Allting med dräneringen fungerade precis som tänkt och de häll det överenskomna fastpriset. Extra nöjd med att de tog sig tid att göra snyggt efter sig och placera massorna efter våra önskemål. Arbetet påbörjades senare än först överenskommet, men vi fick bra information om detta och när arbetet kom igång gick det snabbt.

Karl-Johan P
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Hej, Toni och Stockholm Fuktskydd dränerade vårt souterränghus från 74 nu under maj. Det var ett ganska trixigt projekt på grund av tomtens lutning och att grunden är gjuten på berg. Vi är jättenöjda med genomförandet, återställandet och kanske extra mycket hur enkelt det var att prata med Toni när vi hade funderingar, åsikter eller när vi planerade återställningen. Vi har haft lite olika hantverkarfirmor här under året pga större renovering, och även om vi varit nöjda med i princip alla så fanns det något extra i Tonis...

Kristoffer K
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Trevligt bemötande från start till slut. Lösningsorienterade och transparenta. Mycket väl genomfört.

Sofia U
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Riktigt bra bemötande av Kenta. Förklarade processen med dräneringen kring vår villa bra och svarade på alla frågor vi hade kring arbetet. Arbetet tog lite längre tid än beräknat men inga problem. Tack!

Sisko L
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Vänligt, proffsigt och effektivt. Mycket nöjd.

Katarina B
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Trevligt bemötande. Svarar snabbt och ställde upp när vi hade kris.

Therése B
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Bra och snabb kommunikation, kunniga och bra dokumentation och bilder på utfört arbete.

Henrik S
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Mycket nöjd från start till mål, tillmötesgående och proffsiga. Hade önskemål om några tilläggstjänster som de fixade utan tvekan. Rekommenderas!

Andréas J
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Stockholms Fuktskydd dränerade min villa i Stuvsta under våren 2021. Villan är byggd 1963 med tillbyggnad 1977. Arbetet gick på ungefär en vecka och professionellt utfört. Transparent och i enlighet med det prisförslag som jag fick. Kan verkligen rekommendera.

Johan E
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Stockholm fuktskydd dränerade vår villa och de gjorde det på ett utmärkt sätt. Trevliga, tydliga och proffsiga. Fakturan landade dessutom på kronan på samma summa som offerten vi fick innan jobbet. Vi skulle rekommendera alla att använda dem!

Patrik R
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Stockholm fuktskydd gjorde det dom skulle och var öppna för nya förslag och lösningar. Rekommenderar dem verkligen!

Brf Ö
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Fint bemötande och proffsig hjälp med vårt arbete kring dränering runt huset och dagvattenhantering. Kan rekommendera företaget.

Jenny A
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Fick hjälp med dränering av villan. Snabbt och proffsigt gjort. Mycket nöjda!

Anders T
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Rak och tydlig kommunikation, snabbt och välgjort arbete.

Bengt B
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Dom skötte allt snyggt o prydligt helt efter mina förväntningar.

Maria C
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Vänligt bemötande, proffsigt jobb, tidsplanen lite fördröjd men slutresultatet utmärkt

Tomas Q
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Sthlm Fuktskydd Har uppfyllt alla förväntningar. Enkla, raka och snabba kontakter. Jag ger dom mitt absolut bästa betyg.

NICLAS A
Skrev om Stockholm Fuktskydd

Dränering av villa byggd på 50-talet. Hade några firmor för offert och valet föll på Stockholm Fuktskydd där Kenth från start var tydlig, transparent och dessutom väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Enkelt för en novis som jag att lära mig saker och förstå vad som gjordes och varför. Jag fick genom processen snabba svar på (dumma) frågor och bra input på lösningar och upplägg. Flexibla när jag behövde byta starttid för projektet. Slutligen bonus för skicklig grävmaskinist som sparade mig massa förarbete genom...

Toni A gillar detta
Svar från Stockholm Fuktskydd

Hej Niclas! Kul att höra att du är nöjd. Finns inga dumma frågor :)