Alla kategorier Gas Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Gasnätet Stockholm AB

Gasnätet Stockholm AB

Lidingövägen 115, 115 41 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Gasnätet Stockholm AB

• Hippie C
    Hippie C skrev om Gasnätet Stockholm AB
    Den senaste fakturan från Stockholm Gas var på 659. Det var väl rimligt eftersom de gäller ett halvår trodde jag. Men de har ändrat perioden till 3 månader, dessutom utan att meddela detta! Måste nu betala skyhöga 2600 per år bara för gas till spisen! Det kostade 1200 när jag flyttade in för några år sedan!

Hitta flera artiklar om denna hemliga, omotiverade prishöjning! De höjde priserna med 50% under 2012 och de verkar ha ökat lite till då och då. Det är "73.000 Stockholmare drabbas" och mest drabbas vi som bor i ettor!

De är många som är missnöjda och försökt anmäla dem till både ditt och datt. Tyvärr är det inte så lätt att byta till elspis. Ofta så finns det inte tillräckligt med el att klara en elspis! Det vet Stockholm Gas säkerligen om! Rena maffia metoder!
  • max s
    max s skrev om Gasnätet Stockholm AB
    Företaget är i fritt fall. Har tappat räkningen på hur många ggr jag måste skicka in talongen med egen avläsning som alltid slarvas bort av någon, och trots att man även tvingats ringa in samma mätarställning får man ytterliggare påminnelser (har alltså talat med en kvinna på kundtjänst-för att knappa in mätarställningen faller också bort). Att ringa växeln funkar inte heller, dom kopplar bara vidare till det ökända 020-numret som är rena moment 22.

Reco svarade med Schysst roman ;) vilket ger en fingervisning om hur siten fungerar.

Lidingövägen 115, 115 41 Stockholm
Gas