Stockholm Glas & Solskydd AB

www.sgos.se
  • BadgeEightYears
Llama 08-410 280 30 Compartir

About company

Välkommen till oss på Stockholms Glas & Solskydd! Vi erbjuder behovsanpassade lösningar för solskydd, värmeskydd, insynmskydd och inbrottsskydd m.m. Vi har stor erfarenhet kring installation av anordningar såsom markiser, persienner, galler samt fönster och dörrar. Vårt främsta upptagningsområde är Stockholm, men vid behov...

350 omdömen om Stockholm Glas & Solskydd AB

Sedan starten hos Reco 2013

Emma U
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Vi tog hjälp av Stockholm Glas & Solskydd för att byta ut ett trasigt fönsterglas och samtidigt installera persienner i samma fönster. Fick väldigt snabb respons och service, det tog bara någon vecka innan allt var på plats. Alla vi hade kontakt med var supertrevliga och tydliga i sin kommunikation. Vi är så nöjda!

Annika N
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Det utförda arbetet var toppen. Tyvärr passade dom inte tiden

Eva J
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Micke svarar alltid direkt, kommer så fort det bara är möjligt vilket innebär nästa dag. Inga krångligheter, allt smidigt och fakturan kommer rätt och direkt efter, inget släp.

Christina B
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Fick bra hjälp och råd med val av nyans på persienner. Snabb och professionell montering.

Henrik S
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Mycket bra. Från första kontakt till färdigmonterat. Varma rekomendationer.

Ingela G
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabb återkoppling kom och mätte för korrekt mått vid byte av markisduk. Trevliga proffsiga montörer.

Lars E
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Proffesionellt och effektivt De har gjort flera arbeten åt oss och vi har alltid varit nöjda. Rekommenderas absolut!!

Karin E
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Vi har fått hjälp av SGS med uppsättning av markis över vår balkong men också med solskydd i fönster i vår lgh. Vi upplever företaget som seriöst och ansvarstagande med hög servicenivå. Mycket trevligt bemötande

Anders H
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

För några år sedan gjorde de en bra installation av en markis som vi är väldigt nöjda med. Därför kontaktade vi fem igen ang persienner som de monterade smidigt och bra till en rimlig kostnad

Christine W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Mycket trevligt, snabbt och korrekt bemötande och service.

Skanska A
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Servicemindade, alltid redo, trevliga, bra resultat!

Anders K
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Imponerad av både kunskap och snabbhet i utförandet. Proffessionalitet rakt igenom och otroligt trevliga. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer!

Tove G
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Fick snabb och bra hjälp, de höll de tider som de gett oss, både för besök och leverans. De städade upp efter sig, snyggt och prydiligt när de var klara!

Henrik B
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabb respons på min förfrågan som renderade i en tydlig och lättöverskådlig offert.. Leverans och montage utfördes professionellt utan varken tekniska eller ekonomiska överraskningar.

Johannes H

Snabba, trevliga och prisvärda

Pyttelitens A
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Trevliga och snabb hantering med hjälp.

Patrick P
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Professionella, prisvärda och mycket trevliga. Väldigt snabba med leverans och info. Punktliga och noggranna. Serviceinriktade och bra prisförslag. Fixade persienner och gardinstänger Rekommenderar dom starkt och kommer definitivt boka dom igen vid behov!

Pontuz W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabb och bra kommunikation, och installation till överkomligt pris!

Joshua W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Proffsig kommunikation och proffsigt utfört jobb på min trasiga fönsterkarm. Kan absolut rekommendera och anlita igen.

Christina L
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabb och bra leverans och grabbarna som kom var mycket trevliga och hjälpsamma, kan varmt rekommendera detta företag

Wivan N
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Jättebra service! Allt över förväntan. Rimligt pris. Snabb återkoppling. Snabb leverans. Vi är mycket nöjda!

Cecilia P
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Bokade lagning av min plisségardin. Det visade sig att när jag själv försökt fixa det hade mina parfönster hakat i varandra och kunde inte öppnas - montören fixade det galant med hjälp av en kollega, till en mycket rimlig extrakostnad. Rekommenderas!

Marita H
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Bra bemötande, snabbt utförande, snabb och bra installation.

Christina S
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Den första kontakten per telefon var inte odelat positiv. Bemötandet var aningen bryskt. Personen som kom hem till mig och satte upp persiennerna var däremot mycket trevlig och kunnig. Jobbet gick smidigt och jag fick bra råd. Jag anlitar dem gärna igen!

Niklas H
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

De kom med väldigt kort varsel, mätta upp alla fönster och lämnade pris omgående. Leverans skedde på dagen (!) utifrån uppskattad tid för leverans och den tiden var i sig kort. Väldigt trevligt och professionellt bemötande vid uppmätning och lämning av offert, väldigt effektivt, trevligt, sakligt och professionellt bemötande vid leverans/montering. Fantastiskt bra företag och personal!!

Göran B

Super proffsigt bemötande! Kunniga ” hantverkare ” Mkt bra / GB

Sussie M
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Supertrevliga och otroligt professionella. Kan VARMT rekommendera.

Ove L
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Grabbarna visste vad de höll på med. Kom samma dag jag ringde firman dessutom.

Homage A
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Trevligt bemötande, snabb service och mycket bra utfört arbete

Beate Sol S
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Vänlig och snabb återkoppling. Tydlig kommunikation och tydliga offerter. Väldigt väl utfört arbete samt effektivt tidsmässigt. Super Proffsigt! Tack.

Lena Louise J
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Vi är jättenöjda! Jobbet vi beställde var byte av persienner. Både tillverkning av måttanpassade persienner och montering. Snabb och bra service, trevlig och tydlig kommunikation och bra pris. Rekommenderas!

Eva A
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabba, trevliga och bra utfört arbete! Kan rekommendera!

Johanna M
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Supertrevlig personal och riktigt bra service! Har köpt rullgardiner och insynsskydd till glaspartier i flera olika varianter till två olika kontor och är lika nöjd varje gång. Det är även Stockholm Glas & Solskydd AB som jag varmt rekommenderar till andra som behöver hjälp med liknande lösningar. Tipp topp från start till installation.

Peter B
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabba och bra resultat. Jag kommer använda mig av Stockholm Glas och solskydd i framtiden

Ove Å
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Professionella kunniga och duktiga. Trevlig personal gjorde en snabb och smidig installation av markiser.

Metrolit A
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Snabb och bra service. Trevlig personal och proffsigt utförda jobb.

Evelina W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Proffsigt och snyggt, rekommenderas varmt!

Christian J
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Rekommenderas , snabbt och smidigt!

Igemo I
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Fantastiskt bra service Från mätning till montering

Christer N
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Kompetent, kunnig och ger snabba svar!

Gunilla B
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Först tog det litet tid att de kom men när de gjorde jobbet med att sätta upp persiennen var det utomordentligt bra gjort och resultatet perfekt. Helt rimligt pris. Mycket nöjd!

Malin K
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

När jag kom hem efter att persiennerna kommit på plats möttes jag av lera och grus och lera i entrén, hela trappen upp till övervåningen samt på mattan i vardagsrummet. En sån enkel sak som att ta av sig skorna när man kommer hem till folk var inte prioriterat. Utöver detta så blev persiennerna bra.

Cecilia B
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Mycket nöjd vid mitt köp. Kunnig personal, trevligt bemötande och mycket nöjd med markisen och vägledningen jag fick vid val av markis.

Per-Olov E
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Behövde akut hjälp med byte av snäckväxel till terrassmarkis. Prisdialog, inbokning och utförande var snabbt. Lite missförstånd vid faktureringen - men det löste sig snabbt.

Roger W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Mycket bra, snabb återkoppling, trevligt bemötande

Eva Charlotta L
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Proffsigt, bra bemötande och på tid.

Katarina W
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Förstklassig service! Har anlitat SGS två gånger för installations av markiser och är supernöjd med allt, kommunikation, trevligt bemötande, utförande och pris. Kan varmt rekommendera SGS!

Selin G
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Bra kommunikation, snabba och god service!

Marie F
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Alldeles utmärkt snabbt och proffsigt handläggande vid kontakt, mätning samt nedmontering och återmontering av stor korgmarkis med hjälp av skylift högst upp i hyreshus = 4 trappor. Mycket proffsiga och trevliga gossar som utförde jobbet!

Annie R
Escribió sobre Stockholm Glas & Solskydd AB

Jag fick snabb respons och ett engagerat hembesök. Micke tog sig tid att förklara alla lösningar på ett tydligt sätt. Försökte inte sälja på mig den dyraste lösningen. Kändes ärligt! Jobbet blev bra gjort av Kim. Jag rekommenderar varmt företaget! Annie