Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Stockholm Globe Arena Fastigheter AB

Stockholm Globe Arena Fastigheter AB

Arenatorget 1, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholm Globe Arena Fastigheter AB

• daniel l
    daniel l skrev om Stockholm Globe Arena Fastigheter AB
    Trots att man har kvitto på ett biljettinköp går det inte att få en ny biljett på Globen om man inte köper via Ticnet. Väldigt konstigt att företaget inte kunde spåra upp biljettinköp när jag har kvitto på "Walking with Dinosaurs" på över 1200 kronor och skyller att de "har ett annat system" för biljettinköp när man köper via Globens egna biljettförsäljning. I mitt fall tvingades jag att köpa nya biljetter eftersom jag hade ett gråtande barn - och min fru valde tyvärr att inte följa med när vi köpte nya biljetter eftersom det skulle kosta för mycket.

De som hanterade biljetterna borde ha släppt in oss som en familj och visa lite mänsklighet. Anta att det skulle hända någon katastrof i Globen exempelvis en brand i sådana fall finns det ingen möjlighet spåra de som finns i lokalen. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Stockholm Globe Arena Fastigheter AB
    Globen är numera en del av Stockholms siluette. En arena som när den byggdes uppfattades som något kosmiskt koolt. Kanske inte lika banbrytande längre.

Måste dock säga att jag tycker Globen har blivit ett allt bättre tillhåll för ishockeymatcher, speciellt i slutspelet, förbehållet att fansen ska orka pallra sig dit är det oslagbart. Att uppleva globen när det är fullsatt är onekligen speciellt. Den annars ganska tysta arenan kommer till liv när fansen hoppar upp och ner i förhoppningen att inte misstas för ett gnagars--n. Och den annars så solida läktaren kommer i gungning. Läs mer
    Niklas D gillar detta

Bästa fastighetsbolagen i Stockholm: