Alla kategorier Marina Stockholms län Värmdö Stockholm Marin

Stockholm Marin

Bullandövägen 30, 139 56 Värmdö — Visa karta

Välkommen till Stockholm Marin!

Känner du att den gamla båten börjar bli gammal och grå? Dags att byta till något nytt och fräscht. Vi låter dig välja mellan ett antal båtar vi har på lager. Allt från segelbåtar till motorbåtar. Med över 40 års erfarenhet i branschen sköter vi processen från början till slut. Helt enligt dina önskemål. Att köpa båt ska vara tryggt - vi på Stockholm Marin guidar dig därför i köpet av en ny båt och vad du bör tänka på. Tryggt och smidigt!

Välkommen in till oss på Stockholm Marin!

Läs vad 7 kunder tycker om Stockholm Marin

• Sonja K skrev om Stockholm Marin
    Vi beslutade att lämna vår motorseglare till Sthlm marin för försäljning, mitt i smällkalla vintern. Den hamnade snabbt på deras hemsida, och dom visade båten för två intressenter inom kort. Par nr två köpte den, utan att pruta en krona! Snabb och smidig affär, pengarna på vårt konto enligt överenskommelse, och absolut inget strul nånstans. Vi kan varmt rekommendera Stockholm Marin Läs mer
  • Oscar P
    Oscar P skrev om Stockholm Marin
    Vi bestämde oss för att sälja vår motorbåt och kontaktade flera olika förmedlare. Vi bestämde oss tidigt för att välja Stockholm Marin då de redan vid första telefonkontakten gav ett väldigt proffsigt intryck samt att de verkligen var intresserade av oss och vår båt. Affären gick väldigt snabbt och pengarna kom in på konto, precis som avtalat. Nästa gång vi ska köpa eller sälja en båt kommer vi garanterat börja hos Stockholm Marin. Läs mer
  • Anders P skrev om Stockholm Marin
    Sålde min båt med hjälp av Stockholm marin.
    Mycket kunniga och hjälpsamma.
    Min upplevelse av företaget är mycket professionellt.
    hög service nivå Läs mer
  • Richard H skrev om Stockholm Marin
    Jag anlitade Stockholm Marin för ett säljuppdrag på min fritidsbåt och det var en smidig och bra process.
    Killarna på Stockholm Marin var riktigt proffsiga och hjälpsamma.
    När man som jag är relativt okunnig i frågan så är det himla skönt att få en sådan bra hjälp som jag fick Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Stockholm Marin
    Sålde min Scampi IV. Vänligt och trevligt bemött av Simon, min kontaktperson hos Stockholm Marin.
    Simon var ärlig när han bad mig komma ut och visa båten för köparen. Simon menade att han visst kunde, men att jag var hundra procent bättre. Jag hade dock ett krav för detta och det var att köparen skulle vara en extremt trevlig person. Annars var anledningen för mig att anlita Stockholm Marin att slippa möta spekulanter. Köparen var/är väldigt trevlig. Jag passade då på att ta med mig xtra prylar ut till båten som låg på Bullandö. Grejor som jag hade hemma och som jag inte tänkt lämna med. Allt blev jättebra. MVH Staffan Läs mer
  • Uno E skrev om Stockholm Marin
    Sålde min lilla båt till dom och köpte en större båt samtidigt.
    Jag hade under lägre tid tittat på fler båtar hos dom och dom va tillmötesgående och höll med bra information fortlöpande som jag önskade.
    Under provkörningen av nya båten upptäcktes ett fel som påtalade och å åtgärdades.

Bra kommunikation och bra bemötande och rättvisa erbjudanden utan försök att blåsa sina kunder.
    Topp! Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Stockholm Marin
    Stockholm Marin är en mycket proffsig båtmäklare som har sålt 3 båtar för min räkning. En av båtarna sålde dom på 2 dagar oprutat! Den senaste i år såldes på 2 veckor med bara någon procents rabatt! Dom kan verkligen båtar och båtmarknaden Läs mer

Bullandövägen 30, 139 56 Värmdö