Stockholm Solenergi

Stockholm Solenergi

Ring 08-694 85 31 stockholmsolenergi.se

Välkommen till Stockholm Solenergi! Intresset för förnybar energi är större än någonsin och det tycker vi på Stockholms Solenergi är en trend som är helt i sin ordning. Med dagens miljöproblem blir solceller det självklara valet. Använd din el hur du vill - såväl till värme som elektricitet. Vi kan erbjuda en smidig, miljövänlig...

15 omdömen om Stockholm Solenergi

Fredrik D
Skrev om Stockholm Solenergi

Affären kändes naturlig hela vägen från offert till montering. 2 månader från order till montering. Kanon bra Säljaren samt montörerna väldigt tillmötesgående. Super bra helt enkelt Dom var även lätta att få kontakt med under och efter köp/montering.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1078 omdömen 4.8 av 1078 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Sören D
Skrev om Stockholm Solenergi

Snabbt smidigt proffsigt Jättenöjd så här långt, bara varit igång några veckor

Ulf B
Skrev om Stockholm Solenergi

Stockholm Solenergi har varit toppen som entreprenör genom hela kedjan från första möte till färdig installation. Väldigt professionella, tillmötesgående och flexibla, tillgängliga för allehanda frågor och hade tålamod med velande runt alla valmöjligheter och tillägg. Teamet som installerade var top notch, perfekt installation, hade alla säkerhetsanordningar man kan vänta sig och var väldigt trevliga. Lätt 5 av 5 i betyg, har bara bra saker att säga om dem.

1KOMMA5° Sverige
4.4/5 i betyg av 272 omdömen 4.4 av 272 omdömen

Kunnig och duktig killar. Installationen gick enligt plan i 3 dagar.

Nils A
Skrev om Stockholm Solenergi

Köpte en solcellsanläggning av Stockholm Solenergi. Företaget gav en realistisk offert avseende anläggningens produktionskapacitet. Säljaren var mycket tydlig om vad vi kunde välja avseende anläggningens storlek, växelriktare och placering på taket. Vi fick en leveranstid som hölls till punkt och pricka. Vi fick hela tiden information om vad som kommer att installeras och när det kommer att ske. Stockholm Solenergi lämnade inte den billigaste offerten men den samlade bedömningen av företaget ledde till att vi anlitade dem.

Maria Hannele S
Skrev om Stockholm Solenergi

Så bra service har man inte fått på ett bra tag som man fick fr. Stockholms solenergi. Löste våra problem fast vi inte hade solpanelerna via dem. Så tacksam efter ett 6mån fungerar solpanelerna igen. Kunnig personal, trevligt bemötande, snabb service, snabbt svar i telefon. Här vet man vad service är 10 poäng. ☀️☀️☀️☀️☀️ varmt rekommenderar.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Jonas W
Skrev om Stockholm Solenergi

Komplettering av befintlig anläggning med 8st nya paneler. Från offert till klart gick otroligt snabbt och smidigt. Duktiga , kompetenta och väldigt trevligts killar som gjorde installationen.. jag är verkligen jättenöjd med utfört arbete och kan varmt rekommendera Stockholm Solenergi

Svar från Stockholm Solenergi

Hej Jonas Stort tack för din recension och så härligt att höra att du är nöjd. Vi önskar dig många soltimmar framöver! Med vänliga hälsningar

Bertil A
Skrev om Stockholm Solenergi

Jag hade lite speciella önskemål vad beträffar paneltyp och utseende och Stockholm Solenergi var den installatör som var enklast att samarbeta med. Det blev ett bra slutresultat till ett bra pris.

Svar från Stockholm Solenergi

Hej Bertil Vi är glada att att du är nöjd med installationen och stort tack för recensionen. Vi önskar dig många soltimmar framöver! Med vänliga hälsningar

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Daniel P
Skrev om Stockholm Solenergi

Supernöjd, Allt utfört som planerat. Trevliga och informativa montörer. Säljaren är en mycket kunnig och härligt jordnära person. Supporten för inkoppling och tekniska frågor löste allt åt mig. Jag kan verkligen rekommendera Stockholm Solenergi.

Svar från Stockholm Solenergi

Hej Daniel Tusen tack för din recension och vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete!

Dag I
Skrev om Stockholm Solenergi

Kommunikativa, skötsamma ordnar allt se sagt de ska göra på utlovad tid. Personerna som jobbade hade ordentlig skyddsutrustning, vilket enligt bilder inte alltid förekommer vid installation av solceller. Okomplicerade ! Slutdokumentationen kom inom någon vecka .

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Richard S
Skrev om Stockholm Solenergi

Bara bra erfarenheter av Stockholms Solenergi. Från offert och slutfört jobb till faktura. Vi bytte takduk och takpannorna innan och synkningen med takfirman skötes mycket bra. Stockholms Solenergi monterade 15 st solpaneler på vår södersida och allt har fungerat perfekt. Och solcellerna levererar över förväntan. Vi är mycket nöjda! Richard och Ditte

Svar från Stockholm Solenergi

Stort tack för din recension Richard! Så trevligt att höra att ni är nöjda, nu önskar vi er många härliga soltimmar. Soliga hälsningar ifrån oss :)

Mats S
Skrev om Stockholm Solenergi

Bra bemötande. Lätt att få kontakt med. Höll leveranstider mm.

Johan R
Skrev om Stockholm Solenergi

Proffsigt hembesök och enkelt att ha att göra med

Fredrik D
Skrev om Stockholm Solenergi

Efter två installationer av både solpaneler och batterier kan jag starkt rekommendera Stockholm Solenergi. Allt från prospektering, offerter, montering till driftsättning har gått galant!

Svar från Stockholm Solenergi

Hej Fredrik Stort tack för ditt omdöme & härligt att höra att du är nöjd! Nu önskar vi dig många soltimmar framöver. Hälsningar från Stockholm Solenergi

Martin J
Skrev om Stockholm Solenergi

Seriöst företag som höll vad de lovade. Säljaren Niklas Finnermark var verkligen kunnig och installationsteamet var verkligen flexibla och såg till att jag fick upp så mycket paneler som möjligt på mitt begränsade tak och satte upp dem rakt och snyggt

Svar från Stockholm Solenergi

Hej Martin Stort tack för din recension och dina fina ord om våra anställda. Vi på Stockholm Solenergi önskar dig många soltimmar :)

MIKAEL S
Skrev om Stockholm Solenergi

Positiva och enkla att ha att göra med. Fick kämpa runt förseningar av material etc som inte var deras fel.