Alla kategorier Sanering Örebro Ljusnarsberg Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Stockholms Avfuktningsgrupp AB

Flaggan 66, 116 74 Stockholm — Visa karta

Varför ska just du välja Avfuktningsgruppen istället för ett annat bolag? Jo, med den erfarenheten vi har inom branschen så siktar vi mot att alltid utföra våra arbeten till 100% så att just du är nöjd, ingen ska må bättre i ditt hus än du. Vi samarbetar med de största företagen inom avfuktning för att alltid kunna erbjuda bästa servicen och senaste tekniken för våra kunder.

Läs vad 16 kunder tycker om Stockholms Avfuktningsgrupp AB

• Marcus D
    Marcus D skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Anlitade Avfuktningsgruppen för att få bukt med lukt och fuktproblem i både källare och vind.
    Jag som många andra har letat efter ett företag som har kunnat hjälpa mig med mina fuktproblem, men har vart väldigt misstänksam och försiktig eftersom det finns mycket oseriösa bolag där ute.

Detta bolag kan jag verkligen rekommendera till alla, är supernöjd med bemötande och service från början till slut.

Linus på avfuktningsgruppen är extremt duktig och professionell, kommer även med goda råd och tips.
    Jobbet har överträffat mina förväntningar, stark 5a. Läs mer
  • Therese J skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Avfuktningsgruppen med Linus har varit suverän. Han har mögelsanerat vår vind samt krypgrund och det ser ut som det är nytt virke istället för det tidigare mögliga virket. Han är noggrann och mån om att göra ett gott jobb. Han är kunnig och är bra på att ge goda råd. Väldigt trevligt bemötande och svarar på alla frågor som uppkommer. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Josefin S skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Stockholms avfuktningsgrupp AB har utfört arbeten i vår krypgrund samt på vår vind. Allt har fungerat mycket bra, arbetet har utförts mycket professionellt och dessutom till ett bra pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Greta G
    Greta G skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Utmärkt arbete utfört.Tack. rekommendera varmt Stockholms Avfuktningsgrupp AB Läs mer
  • linus h skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    mycket bra jobbat ,kan varmt rekommendera dom Läs mer
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Mycket bra utfört arbete. Är supernöjd, trevliga och bra information om anläggning samt tips för att undvika fuktskador.
    Tack så mycket Avfuktningsgruppen.
    Rekommenderar värmt detta företag. Läs mer
  • Marianne R skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete, rekommenderas varmt! Läs mer
  • David H skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Jag anlitade Avfuktningsgruppen pga att jag hade problem med fukt i min sommarstuga. Dom var snabbt på plats, gjorde en besiktning och därefter en sanering. Det blev ett väldigt bra resultat och fuktproblemet upphörde. Jag kunde därpå sälja stugan smidigt. //David Läs mer
    Marianne R gillar detta
  • Henrik B skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Jag har förtroende för Linus & Co på Avfuktningsgruppen och är övertygad om att jag får rätt hjälp på ett ödmjukt och snabbt sätt. De har varit mycket hjälpsamma och trevliga! Läs mer
  • Louise L skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Mycket fint och bra bemötande och superservice från början till slut. Ger mycket bra råd kring olika problemställningar och är väldigt hjälpsamma. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Marianne T skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Snabb att höra av sig och håller avtalade tider. Dessutom mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Kunnig och kompetent personal. Kommer med goda råd och hjälper till med extra grejer. Det känns tryggt att anlita företaget.
    Marianne, Värmdö Läs mer
  • Sanja J
    Sanja J skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Mycket bra företag!!!!
    Fick hjälp med allt vi behövde (och lite till ;))
    Fick snabbt hjälp av mycket kunnig och trevlig personal.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Gunilla L skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Mycket bra! Proffsig och snabb hantering, väl utfört arbete och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Erik W skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Ett företag med kunnig personal och trevligt bemötande. Bra kommunikation och hjälpsamma! Rekommenderas! Läs mer
  • Grant l skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Snabt respons och "5 star service". Trevlig personal. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Richard S skrev om Stockholms Avfuktningsgrupp AB
    Nu fungerar min Munters maskin igen. Väldigt snabb service av min Munters MG50. Kan varmt rekommendera detta företag, skrev även på service avtal då det gick väldigt bra att utföra servicen. Mycket trevlig personal. Läs mer