Alla kategorier Sporthall Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Stockholms Innebandy Center AB

Stockholms Innebandy Center AB

Tellusborgsvägen 22, 126 32 Hägersten — Visa karta

Stockholms Innebandy Center - här kan du testa och köpa allt det senaste och hetaste inom innebandy! Du kan självklart också hyra innebandytider! Välkommen till Stockholms bästa innebandycenter!

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholms Innebandy Center AB

• Jimmy W
    Jimmy W skrev om Stockholms Innebandy Center AB
    Dubbelbokade oss och flyttade då på vår tid utan att säga till. Inte första gången de strular med vår bokning och de som spelat där länge behöver inte nödvändigtvis spela på rätt bana. Första gången vi va där så kom ett gäng som spelat på fel bana i 7 år. Helt makalöst dåligt.

Vad gäller deras tidsbokning så är det bäst att ringa precis innan man åker dit och dubbelchecka att man fortfarande har sin tid och att de inte bokat konstigt. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Stockholms Innebandy Center AB
    Supertrevliga människor som jobbar här. Dock är hallen väldigt kall och omklädningsrummen små och för få. Alltid rent och fräsch när jag besökt stället och jag trivs trots att man får ta en tröja extra på sig :) Lite tråkigt bara att lokalen för tillfället ligger mitt i ett enda stort byggnadsarbete. Läs mer